Citat:
Ursprungligen postat av
1717-1776
Du skall lägga upp en källa där en kristdemokrat stödjer mord på kristna eftersom det är det du har påstått. Att nu komma med motfrågor för att dölja din lögn kan du testa på någon med din egen hjärnkapacitet men med mig fungerar inte dina dagisfasoner.
Jag har två gånger svarat dig redan och blir en tredje nu ”Som kristen är det självklart att stödja och lobba för Israel 🇮🇱 ”
Jag har påståtr Att stödja en stat vars krigsmakt mördar och fördriver kristna är detsamma som att stödja mord och fördrivning av kristna. Att Israel gör just det har du fått flertalet källor på och att Ailce mfl kristdemokrater stödjer detta är allmänt känt.
Att du kommer med halmgubbar och försöker få det till att jag påstått att Alice sionistkuksugerskan Måwe ordagrant sagt att hon stödjer mord på kristna är patetiskt,men helt förväntat. Då det är så ni sionistaktivster/troll alltid jobbat. Ett tramsigt sätt att lägga ut dimridåer
Ska vi försöka gå tillbaka till ämnet nu. Hur har Alice "sionistkuksugerskan" Måwes innehav i vapenbolag påverkat världen? Till det bättre eller till det sämre?