2025-05-23, 12:49
Medlem
Coolt, nu blir det bara skäggiga damer med pung i damidrotten. Nice.
Citera
2025-05-23, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Richard09
12 meter i hopp fixar jag utan medicinskt dopning, räcker med en bomlift.

Haha, ja inga regler gäller.
Citera
2025-05-23, 13:34
Medlem
Det var på tiden, ska bli intressant att se om tiderna på 100m förändras när dom får dopa sig så mycket dom vill utan risk att åka dit!
Citera
2025-05-23, 14:30
Medlem
wwrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adaptern
Det var på tiden, ska bli intressant att se om tiderna på 100m förändras när dom får dopa sig så mycket dom vill utan risk att åka dit!
Det blir ett avslöjande om tiderna blir de samma 😅

Simmaren som var femma på OS kunde precis pressa sig under världsrekordet mha doping.
Citera
2025-05-23, 15:59
Medlem
DrOutlaws avatar
Det kommer nog inte bli några större skillnader eftersom alla i OS är dopade ändå
Citera
2025-05-23, 16:03
Medlem
JoakimBalls avatar
låter spännande.. maraton momentet kan nog nå nya rekord.. kan också tänka mig de nivåer atleterna kan nå med koks. (har inte kollat på länken)

Baseball på 80-talet har väl alla rekord då alla mer eller mindre gick på koks men de hade inga tester.
Citera
2025-05-23, 16:19
Medlem
Nu när det är tillåtet att dopa sig så lär det ju vara en och en annan som kommer köra ända in i kaklet med dopandet och sedan springa maraton eller något annat på det...hjärtstopp och död kan vänta för vissa
Citera
2025-05-23, 16:21
Medlem
Ratads avatar
Kommer folk att roidragea vid målgången? Det vore något som skulle göra det spännande.
Tänk om en toppresterande ren smyger in sig i en tävling och vinner? Eller tas det kontroller så att alla vet att de är dopade?

Citat:
Ursprungligen postat av PetterRetard
Ditt inlägg fick mig att tänka på ett slags boxning mellan två storvuxna monster till människor, dopade, knarkfyllda kämpar, och den som förlorar fighten blir sedan knullad i ringen efteråt inför en hurrande publik.
"Oh no step-winner! What are you doing?
Citera
2025-05-23, 18:01
Medlem
Reverend.Camdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Majsmannen2
Helt rätt i tiden. Gäller att inte spara på nya ideer.

Vad blir nästa, frivilligt om du i boxning väljer att beväpna dig.

Och är det topprestationer folket vill se oavsett vad, kommer då våra trötta och rena atleter att så småningom blekna bort?
Ser framför mig hur skidskytte numer handlar om att hoppa backhoppning och samtidig skjuta (gärna att det är två parallella backar och två backhoppare duellerar, de får såklart bara skjuta den andre när de är i luften eller på väg nedförs).
Citera
2025-05-23, 18:02
Avstängd
Tomtekukars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PetterRetard
Det kan även ge upphov till helt nya sporter.

Ditt inlägg fick mig att tänka på ett slags boxning mellan två storvuxna monster till människor, dopade, knarkfyllda kämpar, och den som förlorar fighten blir sedan knullad i ringen efteråt inför en hurrande publik.

Kanske Donald Trump kan göra denna dröm till verklighet därborta?!
Jag är för allt som distraherar valboskapen så att politikernas lurendrejeri kan fortsätta.
Citera
2025-05-23, 18:12
Medlem
Busgriss avatar
Dum idé, eftersom dopningen inte sker så att man kan se det, alltså vet man inte vem som vinner. Det förtar ju tävlings- och spänningsmomentet. Kommentatorn: Det ryktas att Nisse Nilsson är mest dopad sedan tidigare, så han kan ta hem det här! Typ.
Citera
2025-05-23, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av detach3d
Nu när det är tillåtet att dopa sig så lär det ju vara en och en annan som kommer köra ända in i kaklet med dopandet och sedan springa maraton eller något annat på det...hjärtstopp och död kan vänta för vissa

Du säger det som om maratonlöpare, doping eller ej, inte hade avsevärt kortare förväntad livslängd än en normalt vältränad person.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in