• 1
  • 2
2025-05-22, 22:09
Medlem
1FFs avatar
Ärliga men ändå billiga licenser för W11 - https://www.neowin.net/deals/upgrade...for-only-1497/

Det närmar sig ju "End of life" för W10 så detta är ett lysande tillfälle att uppgradera till W11.
Senast redigerad av 1FF 2025-05-22 kl. 22:13.
Citera
2025-05-22, 22:13
Bannlyst
Ftstår ej. Man kan ypgradera grattis om man ha win10 reddan
Citera
2025-05-22, 22:15
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1FF
Ärliga men ändå billiga licenser för W11 - https://www.neowin.net/deals/upgrade...for-only-1497/

Det närmar sig ju "End of life" för W10 så detta är ett lysande tillfälle att uppgradera till W11.

Finns mängder med siter som säljer ärliga och billiga licenser. Bara att googla och du kommer finna massor av dem. Kolla betygen på dem innan du köper men sen är det bara köra på.

Jag har själv testat två olika och aldrig haft några problem. Koder och instruktioner med vändande mail mer eller mindre.
Citera
2025-05-22, 22:18
Medlem
Funkar minst lika bra med MAS, helt gratis.
Citera
2025-05-23, 05:51
Medlem
1FFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vit-Brandbil
Finns mängder med siter som säljer ärliga och billiga licenser. Bara att googla och du kommer finna massor av dem. Kolla betygen på dem innan du köper men sen är det bara köra på.

Jag har själv testat två olika och aldrig haft några problem. Koder och instruktioner med vändande mail mer eller mindre.

De du tänker på är inte officiellt ärliga utan befinner sig i en gråzon, dvs de är egentligen oärliga. Både moraliskt och legalt. Ibland blir det problem med dem vid flyttande samt även ominstallering.

Dessa licenser är officiella, ärliga och därmed problemfria.
Senast redigerad av 1FF 2025-05-23 kl. 05:58.
Citera
2025-05-23, 06:44
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Citat:
De du tänker på är inte officiellt ärliga utan befinner sig i en gråzon, dvs de är egentligen oärliga. Både moraliskt och legalt. Ibland blir det problem med dem vid flyttande samt även ominstallering.

Första gången handlade jag på kinguin och nu senast på gamekeys tror jag det var. Båda har funkat klockrent.
Citera
2025-05-23, 06:55
Medlem
Citat:

Aldrig haft dessa problem med några nycklar, mina billigaste nycklar kostade 17kr. Byggt åt vänner samt sålt datorer med dessa, ingen som klagat.
Citera
2025-05-23, 07:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vit-Brandbil
Första gången handlade jag på kinguin och nu senast på gamekeys tror jag det var. Båda har funkat klockrent.
Gjorde samma som dig, fungerar utmärkt.
Citera
2025-05-23, 09:30
Medlem
Byggt dussintals datorer, aldrig betalat en krona för aktivering av Win 10 & 11.
Citera
2025-05-23, 10:38
Medlem
Bara en heads-up. Som privatperson är det antagligen inga problem. Stora företag blir ibland kontrollerade av mjukvaruföretag och får höga "böter" för licenser de inte köpt korrekt eller inte räknat in i det antal de betalat för. Fråga mig inte hur jag vet.
Citera
2025-05-23, 12:12
Medlem
1FFs avatar
Som sagt, dessa är ärliga, dvs de kommer direkt från Microsoft, men till ett osedvanligt lågt pris för att vara från dem.
Citera
2025-05-25, 15:27
Medlem
Pruttmuffs avatar
GameKeys har ärliga men billiga licenser: https://www.gamekeys.se/produkt/wind...sional-retail/

Jag mailade och frågade hur dom kunde vara så billiga och fick följande svar:
Citat:
Hej,

Tack för att du kontaktar oss.

Våra produkter är äkta och varje licens är officiellt registrerad på Microsofts servrar.

Vi kan sälja billigt eftersom de flesta av våra licenser är importerade från lågkostnadsländer, och vårt företags löpande kostnader är också låga.

Programvaran och produkterna vi tillhandahåller passar bra för både privat och företagsbruk.

Kontakta oss igen om du har ytterligare frågor.

Med vänlig hälsning
GameKeys.se kundservice
Jag köpte en licens där för 139 kr och dom har bra betyg på Trustpilot: https://se.trustpilot.com/review/gamekeys.se
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in