• 9
  • 10
2025-05-23, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaska
Haha om dom går på bidrag är dom lata. Jobbar dom eller utbildar sig är det fel det också. Släpp hatet för fan.

Ungefär som när vänstern påstår att invandrare inte får några jobb för de är invandrare. Sen gör de alla skitjobb, sen gör de även alla viktiga prestigejobb också, för att sen vara socioekonomiska offer igen. Typ, bestäm er någon gång...
Citera
2025-05-23, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av minstrel
Nu ska jag inte vara en "sådan" och jag är rätt off topic också, men om du har varit på Tinder eller andra dejtingappar de senaste åren har du säkert sett många etniska svenskar som skriver lika dåligt som eller till och med värre än personen ovan. Så ja, det är ganska illa med invandrare som inte kan skriva eller prata svenska, men om du bara kunde se några skärmbilder jag har tagit.......

Ja, det är bedrövligt med den språkliga förmågan hos vissa. Jag kan lova att jag är lika hård mot infödda svenskar som inte kan stava ordentligt.
Citera
2025-05-24, 01:11
Medlem
Landsbygdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korvenorven
Min tandläkare är svensk så där vet jag inte. Men de invandrare jag träffat på i apoteken har varit bra. Samtliga kvinnor. Ofta de som lyckas i Sverige. Männen har sitt efterblivna hederstänkande och gör bara kaos.
Ja, det tänkte jag inte på. Brukar vara kvinnor.
Citera
2025-05-24, 01:39
Medlem
Det är typiskt white thrash att klaga på att mörkhyade människor tar utbildningar som de inte klarar ta själva.

I Norge finns det många invandrartjejer som utbildar sig till både läkare och apotekare. Jag tror att det beror på att de inte vill bli tvångsgiftad. Om de har en hög utbildning kan de vara med om att välja vem de ska gifta sig med mig. Och de vill inte ha en lat norsk-pakistanier, de vill ha en utbildad muslim, helst från England.

Jag tycker att dessa farmaceuter gör ett utmärkt jobb på apoteket. Annars har jag inga problem med utländsk vårdpersonal. De två läkare jag har träffat som har undersökt mig mest noggrant var en från Afrika (jag kommer inte ihåg vilket land) och en från Holland. Min ordinarie läkare är från Indien (en man) och min tandläkare är från Tyskland (också en man, om det spelar någon roll)
Citera
  • 9
  • 10

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in