2025-05-22, 21:59
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Jag tror, som sagt, att Röjkjaer, Stroud, och Manneh kommer lämna. Kanske Törnqvist också. Dom kommer få över 100 om dom säljer dessa 4.
Dom kommer få över 60 för bara manneh.
2025-05-22, 22:17
Medlem
Mikaelias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei

Nja 40-45 verkar rimligt. Det Mjällby gör bra är att få till det mest svåra i fotbollen, nämligen en kemi och laganda som inte går att köpa för pengar. Att spelare som Manneh, Röjkjär eller Stroud kommer prestera på liknande vis i andra lag har jag svårt att se. Det hade varit häftigt att få se de kvar i Mjällby säsongen ut dock.
2025-05-22, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei

Får dom över 60 ska jag…

Äh vettifan vad jag skulle lova men nej de kommer inte få 60 för nån.
Skulle han eller nån annan spelat i ex MFF skulle det absolut bli över 60 men det handlar i princip alltid om att jobba sig upp i transfer världen till den summan och just nu är Mjällby inte där.
2025-05-22, 22:50
Medlem
Gullegubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Känns som AIK tar fram det bästa hos motståndarna. Hammarby spelade helt plötsligt tajt och oflummigt häromsistens, och idag MFF tufft och alert. AIK lyfter svensk fotboll!

Ja, verkligen.
2025-05-22, 22:51
Medlem
Gullegubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Ändå irriterande att IKT inte får någon påföljd av sin filmning.

Jag håller med.
2025-05-23, 00:16
Medlem
löls avatar
Denna säsong kan Malmö bara spela bra fotboll när de har tufft motstånd.

När det är enklare lag är de ofokuserade som att de skjuter heroin innan matchen och hoppas på att matchen snart är över.
2025-05-23, 08:56
Medlem
bananjuices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buisnismannen
Speciellt efter Pinas gått ut och sagt han är redo lämna. Hål i huvudet spela någon som har fokus på annat håll.

Tror inte att vi har något bättre startalternativ just nu även om man har stora förhoppningar på Jonte Karlsson. Kim borde dock ha bytt Pinas->Karlsson och Tekie->Ortmark i halvtid.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in