Flashback bygger pepparkakshus!
2025-05-22, 21:22
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Guldet står mellan Elfsborg och Mjällby. Är inte ens en diskussion.
Jag tror fortfarande inte på Elfsborg, men visst, de vinner och vinner. Tycker inte de har tillräckligt för de verkligt avgörande matcherna. Vi såg hur det såg ut mot AIK, t.ex.
2025-05-22, 21:23
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av easy_dan
Vad hände med djurgården? Var inte många dagar sedan du hävdade att djurgården var enda laget som kunde utmana aik
Djurgården topp-3 har jag sagt. Tror fortfarande inte att det är omöjligt.
2025-05-22, 21:23
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Vi har ju tjafsat om det hela säsongen. Jag har sagt att AIK tar guld, du har kämpat emot med näbbar och klor och sagt att AIK är skit och att de inte har något med toppen att göra.
Du drar konstiga slutsatser. Jag tror inte vi tar guld i år. Det ska till väldigt mycket i spelet för att det ska vara så och jag förutspår, precis som Mjällby, spelartapp som vi aldrig kommer ersätta i samma fönster som kommer försämra truppen markant.
2025-05-22, 21:25
Medlem
buisnismannens avatar
Citat:

Ellos har blivit farliga som fan efter tränarbytet. Fyfan vad bra dom blivit. Dundereffektiva och bra laganda. Äntligen har dom städat bort det sista av Johnny Thelin fotbollen. Lätt bäst tillsammans med AIK och Mjällby just nu.
2025-05-22, 21:26
Medlem
Med en tredjedel av säsongen avklarad ställer i princip samtliga toppklubbar och dess supportrar hoppet till att Mjällby ska bli sönderköpta i sommarfönstret - den såg man inte riktigt komma

Fullt förståeligt dock - kom ihåg att Mjällby borde haft poäng i förlustmatchen mot AIK och även kryssmatcherna där man bl a slarvade bort en 2-0-ledning kunde ha haft mer utdelning poängmässigt.
2025-05-22, 21:27
Medlem
mishimas avatar
Citat:

Här är vi överens. Hammarby och AIK tror jag är taggade på Europagruppspel och inte omöjligt de fixar det. Då är deras gulddrömmar över.
2025-05-22, 21:30
Medlem
bananjuices avatar
Otroligt uselt Hammarby idag, fel tillfälle för Pinas och Tekie att vara katastrofala
2025-05-22, 21:32
Medlem
buisnismannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bananjuice
Otroligt uselt Hammarby idag, fel tillfälle för Pinas och Tekie att vara katastrofala

Speciellt efter Pinas gått ut och sagt han är redo lämna. Hål i huvudet spela någon som har fokus på annat håll.
2025-05-22, 21:32
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Här är vi överens. Hammarby och AIK tror jag är taggade på Europagruppspel och inte omöjligt de fixar det. Då är deras gulddrömmar över.
Jag är så otroligt taggad på att återkomma till dessa kommentarer när sommarfönstret är stängt. Jag kan nästan garantera -3 bärande spelare i Mjällby redan nu.
2025-05-22, 21:33
Medlem
Hasse Larson kommer aldrig hålla kvar någon av dom som är aktuella för flytt i sommar för att gambla med ett ev guld, aldrig. Tjurig?, ja. Småsint minkfarmare? ja. Dum i huvudet? nej
2025-05-22, 21:44
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Jag är så otroligt taggad på att återkomma till dessa kommentarer när sommarfönstret är stängt. Jag kan nästan garantera -3 bärande spelare i Mjällby redan nu.

Då måste buden höjas rejält. Flera av deras bärande spelare är aningen för gamla för att de ska få massvis av bud. De behöver heller inte sälja för att rädda ekonomin.
2025-05-22, 21:51
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Då måste buden höjas rejält. Flera av deras bärande spelare är aningen för gamla för att de ska få massvis av bud. De behöver heller inte sälja för att rädda ekonomin.
Jag tror, som sagt, att Röjkjaer, Stroud, och Manneh kommer lämna. Kanske Törnqvist också. Dom kommer få över 100 om dom säljer dessa 4.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in