• 1
  • 2
2025-05-22, 00:29
Medlem
Kalk-Allans avatar
Victor Nilsson Lindelöf, när tillbaka till Allsvenskan och till vilken klubb kommer han att gå till? Har svårt att tro att han skulle gå tillbaka till Västerås.
2025-05-22, 00:33
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalk-Allan
Victor Nilsson Lindelöf, när tillbaka till Allsvenskan och till vilken klubb kommer han att gå till? Har svårt att tro att han skulle gå tillbaka till Västerås.

MFF behöver en till bra och rutinerad mittback! Vore kul att se honom i den miljön.
2025-05-22, 00:38
Avstängd
Fader.Runkas avatar
Citat:

När en sopa som VNL utgör mittbackspar i en klubb som United, då vet man att det är en klubb på dekis.

Helsingborg blir bra för honom, det är hans nivå.
2025-05-22, 00:40
Medlem
Kalk-Allans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dalulven
MFF behöver en till bra och rutinerad mittback! Vore kul att se honom i den miljön.
Jag tänker samma, skulle kunna bli väldigt bra
2025-05-22, 00:43
Medlem
buisnismannens avatar
Hans kontrakt går ut nu i sommar men tror inte han går till Allsvenskan. Känns som det blivit dif om han gjort.
2025-05-22, 00:45
Medlem
Kalk-Allans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buisnismannen
Hans kontrakt går ut nu i sommar men tror inte han går till Allsvenskan. Känns som det blivit dif om han gjort.
Varför tror du som du gör och varför just DIF?
2025-05-22, 00:46
Medlem
buisnismannens avatar
Citat:
Varför tror du som du gör och varför just DIF?

Han vill säkert bo i Stockholm och dif behöver förstärka försvaret. Dessutom älskar Bosse uppmärksamheten en Victoria värvning hade gett.
2025-05-22, 00:56
Medlem
Kalk-Allans avatar
Citat:
Han vill säkert bo i Stockholm och dif behöver förstärka försvaret. Dessutom älskar Bosse uppmärksamheten en Victoria värvning hade gett.
Jo men vore det inte perfekt att ha honom och Pontus som mittbackar i MFF?
2025-05-22, 01:03
Medlem
buisnismannens avatar
Citat:
Jo men vore det inte perfekt att ha honom och Pontus som mittbackar i MFF?

Är inte han skadad hela tiden numera? Jag misstänker han stannar ute lite till och avslutar i Västerås så länge dom ligger minst i Superettan.

Kul kuriosa:
Han var ett fitthår att skriva på för MFF när han spela i Benfica men dom fick skador på 1-2 mittbackar och resten är historia.
Gyökeres var också på tapeten ett tag där gissar jag att han inte ville vända hem till Sverige för tidigt. Resten är även historia där.
2025-05-22, 01:08
Medlem
Kalk-Allans avatar
Citat:
Är inte han skadad hela tiden numera? Jag misstänker han stannar ute lite till och avslutar i Västerås så länge dom ligger minst i Superettan.

Kul kuriosa:
Han var ett fitthår att skriva på för MFF när han spela i Benfica men dom fick skador på 1-2 mittbackar och resten är historia.
Gyökeres var också på tapeten ett tag där gissar jag att han inte ville vända hem till Sverige för tidigt. Resten är även historia där.
Ja kan vara så, och då är han ju värdelös för de flesta klubbar
2025-05-22, 01:12
Medlem
buisnismannens avatar
Citat:
Ja kan vara så, och då är han ju värdelös för de flesta klubbar

Jag vet inte varför men magkänslan är att Victoria inte hålls speciellt högt i Malmö allmänt. Han lär ha anbud från Benfica och såna klubbar och då kan Allsvenska lag hälsa good bye. Eftersom han sitter på utgående och det inte ens ryktas om Allsvenskan så ser jag det inte hända. Mitt bud står fast att han blir kvar utomlands och sen avslutar i Västerås!
2025-05-22, 01:23
Medlem
Kalk-Allans avatar
Citat:
Jag vet inte varför men magkänslan är att Victoria inte hålls speciellt högt i Malmö allmänt. Han lär ha anbud från Benfica och såna klubbar och då kan Allsvenska lag hälsa good bye. Eftersom han sitter på utgående och det inte ens ryktas om Allsvenskan så ser jag det inte hända. Mitt bud står fast att han blir kvar utomlands och sen avslutar i Västerås!
Jag köper det du säger, det enda som kan få han att komma tillbaka till Allsvenskan är väl att han har tillräckligt med pengar redan och längtar hem.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in