2025-10-15, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heretic77
Vi får väl se vad den beryktade utredningen om tjänstepersonen säger. Enligt trådrykten ska den redan vara klar.

Så märkligt bara att denna kvinna har stått listad på EU s officiella hemsida hela sommaren och inte fått vare sig något intern eller straffrättsligt straff.

Men vi väntar väl lite till då...

Det vore skandal om hon fick vara kvar. Sådana personer borde inte vara EU tjänstemän. Men vänsterpartiet är inte ett trovärdigt parti,
Citera
2025-10-15, 16:19
Medlem
Nej söttis
Försök inte

Det var V apan som anföll ATM... bara erkänn söttis....det är ok att ha fel som ni vänster alltid har i alla frågor.

ATM var påhoppad av apan... ATM är som vi konservativa, civiliserade människor medans vänstern kramar pallar medans ATM/jag och de konservativa på demokratiska Israel.

Bara där borde du veta bättre.

Pro israeler går inte och hotar folk, vi investerar på vapen och dylikt...

Citat:
Ursprungligen postat av HusvagnSvensson
Ja, det var ju väntat. Som jag skrev är alltihop en icke-händelse mellan två dramaqueens. Jag förväntar mig att också utredningen mot den andra parten läggs ned framöver.
Senast redigerad av David1982 2025-10-15 kl. 16:21.
Citera
2025-10-15, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IngvarS
Det vore skandal om hon fick vara kvar. Sådana personer borde inte vara EU tjänstemän. Men vänsterpartiet är inte ett trovärdigt parti,

Håll i dig nu.....hon fick vara kvar men valde innan händelsen att avsluta sitt uppdrag på eget initiativ.
Citera
2025-10-15, 16:22
Medlem
Citat:
Nä, inte alls. Det kommer inte heller vara ett bevis på att Alice Teoderesco Måwe är ohederlig när den utredningen läggs ned. Om den nu inte redan lagts ned.

Alla vet väl att vänsterpartiet inte är ett hederligt parti. Hur kunde de sända en sådan person till EU?? Hur kunde Jonas Sjöstedt försvara henne utan att veta något om vad som hänt?
Citera
2025-10-15, 16:25
Medlem
Citat:
Håll i dig nu.....hon fick vara kvar men valde innan händelsen att avsluta sitt uppdrag på eget initiativ.

Där ser man, hon fick sparken alltså. Då är det illa, det är ett som är säkert, när till och med en vänsterpartist får sparken.
Ett tydligare bevis på en hennes skuld än så kommer vi aldrig få från vänstern.
Citera
2025-10-15, 16:26
Medlem
Citat:

Det är så det brukar låta när någon får sparken. Hon var tom för mycket för vänsterpartiet.
Citera
2025-10-15, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IngvarS
Det är så det brukar låta när någon får sparken. Hon var tom för mycket för vänsterpartiet.

Hennes lediga tjänst låg ute INNAN händelsen. En ledtråd?
Citera
2025-10-15, 17:21
Medlem
smokingdogs avatar
Citat:
Hennes lediga tjänst låg ute INNAN händelsen. En ledtråd?

Ledtråden är att hon visste hon skulle sluta och kunde därför agera aktivistiskt med ett accesskort i korridorerna i EU-parlamentet.

*fniss* "hihi jag ville bara ta ett foto på en kändis, vet inte varför hon attackerade mig buhu" *böl*
Citera
2025-10-15, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smokingdog
Ledtråden är att hon visste hon skulle sluta och kunde därför agera aktivistiskt med ett accesskort i korridorerna i EU-parlamentet.

*fniss* "hihi jag ville bara ta ett foto på en kändis, vet inte varför hon attackerade mig buhu" *böl*

Visst, det är inte omöjligt.
Citera
2025-10-15, 17:47
Moderator
HusvagnSvenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorstBastVackrast
Det är snarare tvärtom ett bevis på att Alice är hederlig. Det hon sa var alltså sant, hon har inte angripit någon.

Det är också ett bevis på att vänsterpartisten är ohederlig. Det var vänsterpartisten som startade bråket och det var vänsterpartisten som gjorde sak av det och polisanmälde.

Nu vet vi att vänsterpartisten ljugit hela tiden. Alice har inte angripit henne. Det har polis och åklagare konstaterat. Ty, händelsen finns på filmen och vänsterpartistens falska anmälan är nedlagd.

En nedlagd polisutredning är inget bevis på vad som verkligen hänt. Det visar att polisen anser att inget brott begåtts av ATM och det trodde inte jag heller. Det handlar om två förvuxna fjortisar som tjafsat. Polisanmälningarna var av allt att döma helt onödiga och ingen av parterna borde ta upp rättsväsendets resurser i onödan.
Citera
2025-10-15, 18:50
Medlem
MrTomtes avatar
Citat:
En nedlagd polisutredning är inget bevis på vad som verkligen hänt. Det visar att polisen anser att inget brott begåtts av ATM och det trodde inte jag heller. Det handlar om två förvuxna fjortisar som tjafsat. Polisanmälningarna var av allt att döma helt onödiga och ingen av parterna borde ta upp rättsväsendets resurser i onödan.

Att dra slutsatsen att en polisanmälan var onödig bara för att en annan polisanmälan kan anses ha varit onödig blir rätt märkligt. Bara för att den ena personen uppträtt som en fjortis betyder inte det att båda gjorde det per automatik. Jag är helt övertygad om att du egentligen förstår detta. Därför känns det också märkligt att behöva påpeka detta uppenbara.
Citera
2025-10-15, 19:11
Moderator
HusvagnSvenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrTomte
Att dra slutsatsen att en polisanmälan var onödig bara för att en annan polisanmälan kan anses ha varit onödig blir rätt märkligt. Bara för att den ena personen uppträtt som en fjortis betyder inte det att båda gjorde det per automatik. Jag är helt övertygad om att du egentligen förstår detta. Därför känns det också märkligt att behöva påpeka detta uppenbara.

Ja, det följer förstås inte automatiskt, det har du givetvis rätt i. Jag gör ett förmodande på basis av vad som framkommit att så är fallet. Ett uppträdande av två dramaqueens till förvuxna fjortisar som båda borde agerat ansvarsfullare som anstår deras position.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in