Igår, 16:19
Medlem
Vem är Johnny somali?
Han är en kombination utav troll och streamer.
Han riskerar just nu 31 års i fängelse.
Det är vad han riskerar NU mycket möjligt att det blir längre vilket är troligt så som han beter sig.

Han har hotat med att ge vissa personer hiv om han skulle få det.

Mer info finns hos Legal Mindset youtube.

https://www.msn.com/en-us/news/us/jo...d=BingNewsSerp

https://tribune.com.pk/story/2544916...x-crime-charge
Citera
Igår, 16:35
Medlem
Hoppas innerligt att han får 31 år men tvekar starkt på det.
Citera
Igår, 16:37
Medlem
Känns inte som någon kändis, kanske skulle passa bäst i YouTube-forumet?
Citera
Igår, 16:45
Medlem
Rnygren45s avatar
Det var otroligt tillfredsställande att se när Koreanerna spöade på han och hans polare. Hoppas apan får ett långt straff
Citera
Igår, 17:00
Medlem
Det är en horunge av rang och jag hoppas verkligen att han får sitta 30+ år.

Även han Vitality som åkte utomlands och betedde sig illa mot lokalbefolkningen där han var, väntar på sitt straff.

Jag hoppas att dom båda åker in länge och att dessa länder på så sätt statuerar exempel för dom här västländska idioterna som åker utomlands och tror att dom kan bete sig hur som helst för att få till lite content som dom kallar det.
Citera
Igår, 17:44
Medlem
Bassplays avatar
Han är ett posterchild för uttrycket - fuck around and find out.
Han var tidigare i Japan och irriterade folk, han är nu förbjuden från att vistas i landet och hade en jävla tur att han inte blev åtalad där.

Åker han då "hem" och lugnar ner sig?

Nee han åker till Sydkorea och rampar upp sitt jävelskap, nu ska dom göra ett exempel av honom så att dessa streamers som lever på att vara jobbig mot andra får se hur det kan gå ...

Noll sympati för en apa som beter sig som en apa ..

Även i rättegång har han dåligt bemötande, sitter och skrattar, gäspar, är nonchalant och bakfull, dyker upp sent osv.
Citera
Igår, 19:30
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av ...Dekadens...
Det är en horunge av rang och jag hoppas verkligen att han får sitta 30+ år.

Även han Vitality som åkte utomlands och betedde sig illa mot lokalbefolkningen där han var, väntar på sitt straff.

Jag hoppas att dom båda åker in länge och att dessa länder på så sätt statuerar exempel för dom här västländska idioterna som åker utomlands och tror att dom kan bete sig hur som helst för att få till lite content som dom kallar det.

Håller med.

Somali åkte runt och trakasserade lokalbefolkningen och fick karma. Samma med bögen vitality så jävla ägda råttor
Citera
Igår, 20:57
Medlem
AlfaQhards avatar
Är det inte han som är inspirationen till Yasuke nya Assassin's creed?

Hoppas han får fängelse.
Citera
Igår, 22:45
Medlem
Reverend.Camdens avatar
Folk verkar fan göra allt för sk content. Man skiter i hur den de utsätter mår. Nä man hoppas att detta blir startskottet, karma!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in