• 1
  • 2
2025-05-21, 13:53
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sonicguide
Ingen kan väl påstå att det varit många mord i Backa precis.
Vad borde det vara och hur räknar du ut det?

Jag minns väl en del av händelserna helt enkelt.

Som gängledaren som blev sprayad med 60 kulor eller vad det var. Sen var det väl hans bror som blev skjuten nästan på samma ställe. Sen har vi den där kärringen som gnagde om att hon hade skotthål i balkongen. Det var en (raparen) som blev skjuten i parkeringshuset, någon blev skjuten i en bil på en parkeringsplats. Om jag inte minns fel så var det någon mer som blev skjuten vid en parkeringsplats i närheten av den osv osv.

För mig så är detta redan helt galet och då måste jag missat massa skjutningar och annat skit. Sen har vi han före detta Bandidos-gubben som blev skjuten i benet.

Jag antar att det för dig är som en random klan-eftermiddag eller?

Var det förresten inte något sprängdåd runt torget för bara ett halvår, år sen också?

Snart är man säkrare i Gaza än i Backa
Senast redigerad av kalkryggar 2025-05-21 kl. 14:03.
Citera
2025-05-21, 18:52
Medlem
Överdriv lite mer tack😊 Backa är långt kvar från värsta området i Gbg, fattar inte hur du kan jämföra backa med gaza 😭
Citera
2025-05-21, 19:09
Medlem
Han jämförde gaza med backa hahaha jag har ont i magen, backa ser ut som dubai idag och jag är ganska säker på att backa absolut inte är det värsta området i göteborg rätt säkert och tryggt för vanliga människor även om de smäller nån gång
Citera
2025-05-22, 17:03
Medlem
"Privatpersoner på Backadalen 11 (76 st)"

Är det ett höghus?
Lycka till med att hitta en kriminell person som kan vara måltavlan på den andressen, lär finnas ett par.
Citera
2025-05-29, 19:59
Medlem
Två unga bröder häktade. Misstänka för anstiftan.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in