2025-05-20, 20:06
Medlem
jennareichs avatar
Få en avsugning utan kondom. Om tjejen suger och slickar överallt FÖRUTOM PÅ ollonet samt att min förhud är helt uppdragen över ollonet, är inte detta att betrakta som typ noll procent risk för sdt såvida det inte finns öppna sår där smittan kan överföras.

Smittan sker ju via slemhinnan, dvs exponerat ollon/hud under förhuden.

Har jag rätt?
Citera
2025-05-20, 20:46
Medlem
kalkryggars avatar
Herpes kan man väl få via huden ändå va?
Citera
2025-05-20, 20:47
Medlem
Sayokas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jumpjet
Nej. Hon kan använda sperman hon får i munnen eller någon annanstans till att med handen föra in det i fittan och bli gravid om du har otur.

Som man i detta pisslandet har du NOLL rättigheter och lagen är diskriminerande och skev.
Så nej. Sterilisera dig eller gör inget annat med kvinnor överhuvudtaget.

Nu tror jag du tänker lite väl mycket på din egen tråd. Det här handlar om skydd mot STD, inte den där manliga aborträtten du gläfsat om
Citera
2025-05-20, 20:57
Medlem
triptykens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jennareich
Få en avsugning utan kondom. Om tjejen suger och slickar överallt FÖRUTOM PÅ ollonet samt att min förhud är helt uppdragen över ollonet, är inte detta att betrakta som typ noll procent risk för sdt såvida det inte finns öppna sår där smittan kan överföras.

Har jag rätt?

Fast det finns ju tusen och en könssjukdomar som inte alls behöver smitta via kroppsvätskor. Plus känns som en väldigt försiktig avsugning om man ska garantera att inga utsöndringar ska hamna i munnen på den som suger.

Kan det inte vara enklare att båda går och testar sig och sen kör på så det ryker?

Citat:
Ursprungligen postat av Jumpjet
Nej. Hon kan använda sperman hon får i munnen eller någon annanstans till att med handen föra in det i fittan och bli gravid om du har otur.

Som man i detta pisslandet har du NOLL rättigheter och lagen är diskriminerande och skev.
Så nej. Sterilisera dig eller gör inget annat med kvinnor överhuvudtaget.

Errrrr den människan hade ju vart hur cool som helst - verkligen NOLL procent bakterieflora mm i munnen för att spermier ska överleva och sen bara tjoffa in dom i fittan.
Citera
2025-05-20, 20:59
Medlem
Smugumins avatar
Citat:

Har jag rätt?
Herpesrisken slipper du inte undan med detta tillvägagångssätt.
Citera
2025-05-20, 23:28
Medlem
revodnebs avatar
Citat:

Har jag rätt?

Du kan bli smittad, hur suger hon utan att ollonet är exponerat?
Citera
2025-05-21, 12:49
Moderator
Nospheratus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av revodneb
Du kan bli smittad, hur suger hon utan att ollonet är exponerat?
Det här undrar jag också. Även om TS had haft rätt i sin hypotes om smitta har jag inte riktigt klart för mig hur hans eventuella avsugningar ens går till. TS sitter alltså då och kniper fingrarna runt toppen av förhuden för att göra sig säker på att ollonet inte får kontakt. Medan damen då på något sätt spelar munspel över skaftet?

Det kan omöjligen vara en mer angenäm upplevelse jämfört med en traditionell avsugning fast med kondom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in