2026-04-29, 13:35
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rudi1985
"Tänk också på alla pengar sexköparna sparar 😁" jo på den punkten får jag väl ge dej rätt då. Det är ju någonting positivt

Ja sexköparna kan istället göra någonting gott och vettigt för dessa pengar istället för att sponsra sexhandeln på nätets digitala bordeller. Dessutom slipper de en prick i belastningsregistret om de åker fast ☺️

Citat:
Men om vi tänker att sexköparen är multimiljonär så är ju inte 100 000 så mycket för honom eller hur?

Alla sexköpare inklusive multimiljonärer har ett moraliskt ansvar att inte sponsra sexhandeln på nätet, du själv tex har ingen aning om kvinnorna har en man bakom sig som tar del av inkomsterna.
Citera
2026-04-29, 13:41
Medlem
rudi1985s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Rumänska hallickar kommer ju till Sverige och låter kvinnorna emot kunder på lägenhetsbordeller så varför skulle inte de kunna organisera camstudios som säljer sexuella tjänster online i Sverige?

Källa: Expressen https://share.google/eugBPV6DlkJNeZUtY
Jamen nu blandar du ihop trafficking med cam studior i rumänien blanda inte äpplen och päron nu. Nu pratade vi om studios i rumänien alltså hus där tjejer hyr rum för att live sända jag sa inget om människohandel i sverige. Sverige kan inte döma en webcam studio i rumänien för koppleri eftersom den är baserad i rumänien där detta är lagligt.
Citera
2026-04-29, 13:50
Medlem
Citat:
jo det är omöjligt sluta försöka försvara den här idiot lagen.
Varför tror du att det är omöjligt?
Citera
2026-04-29, 14:34
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Fast nu pratade jag om att dömas för koppleri på distans vilket betyder att det då skulle vara cam studion som modellerna jobbar i som är den som kan dömas för koppleri. Vilket är helt omöjligt då rumänien aldrig kommer ha en sådan här lag. Man måste ha lite intelligens fastän man är feminist . Sverige kan aldrig döma en studio utomlands det går inte.

Du efterlyser intelligens samtidigt som du mer eller mindre försvarar näthallickar som "förmedlar tjänster" av rumänska kvinnor som sliter 10-12 timmar om dagen i camstudios?

Källa: Aftonbladet https://share.google/swHPf2ziqmUJ5Qdry

Du låter inte som en överdrivet intelligent person 😂
Citera
Idag, 03:13
Medlem
rudi1985s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av derfilo999
Varför tror du att det är omöjligt?
Därför Sverige kan inte döma en rumänsk CAM studio eftersom den omfattas inte utav svensk taliban lagstiftning. Jag vet att feminister är ointelligenta men detta måste väl ändå t.o.m.
En feminist begripa va? 🤣
Citera
Idag, 03:16
Medlem
rudi1985s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Du efterlyser intelligens samtidigt som du mer eller mindre försvarar näthallickar som "förmedlar tjänster" av rumänska kvinnor som sliter 10-12 timmar om dagen i camstudios?

Källa: Aftonbladet https://share.google/swHPf2ziqmUJ5Qdry

Du låter inte som en överdrivet intelligent person 😂
näthallickar existerar bara i din dumma feminist hjärna 🤣 jag för av skratt. Feminister är så jävla hjärndöda 🤣. Var en ekonom som räknade ut att om mannzkulle genomföra feministiskt initiativs ekonomiska program skulle Sverige vara bankrutt inom 2 månader 🤣🤣🤣🤣 asså feminister så jävla blåsta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in