Citat:
Ursprungligen postat av
Lawnmoverman2011
Stackars dig som måste använda AI för att kunna posta inlägg. Vi har dock förstått att du anser att sexköp är en mänsklig rättighet fast det är nog inte speciellt många som håller med dig.
Har du alltid sådan här otur när du försöker tänka? Jag, till skillnad från dig, har naturligtvis läst hela artikeln. Som du kanske vet är artiklar upphovsrättsskyddade och man får inte citera dem rakt av. Då är det faktiskt rätt praktiskt att bara kopiera den AI-sammanfattning
SOM PUBLICISTEN tillhandahåller direkt på artikelsidan. Alla kan snabbt bilda sig en uppfattning och välja om de vill läsa eller inte. Du valde att inte läsa.
Du behöver förresten inte svara på frågan. Vi vet att du alltid har otur när du tänker.
Citat:
Skitsnack, två av kreatörerna välkomnar den nya sexköpslagen, den tredje gör det inte. Vi får helt enkelt acceptera människors olikheter.
Vari ligger skitsnacket? Jag konstaterar att två fula feminister som själva valt att göra som de vill, vill förbjuda för alla andra att göra som de vill, medan en vacker liberal vill att var och en ska få göra som de vill. Menar du att den beskrivningen inte stämmer? Har du en skev verklighetsuppfattning?
Du behöver inte svara på det heller, vi vet att du har en skev verklighetsuppfattning.
Citat:
Det är dessutom riksdagen som har röstat igenom den nya lagen men om det finns kreatörer som upplever att den nya lagen är orättvis elller dålig på nåt sätt så beror det troligtvis på att intäkterna har minskat och då är det fråga om gnäll och bitterhet. Varför istället inte acceptera den krassa verkligheten? Den nya lagen lär knappast rivas upp bara för att den finns en liten marginaliserad grupp av människor som ogillar den?
Jag vet inte vad du jobbar med men jag vill förbjuda det. Om det så är att du säljer korv i en korvkiosk så vill jag förbjuda det. Är du pastor hos pingstkyrkan vill jag förbjuda det. Om du sen gnäller över förlorad inkomst är det bara gnäll och bitterhet. Bit ihop din jävla fjant! Du har svårt med logik, eller hur?
Du behöver inte svara på det heller, vi vet att du saknar förmåga till logiskt tänkande.
Citat:
Alla människor har dessutom möjlighet att byta yrkesbana eller skaffa sig en utbildning, att hänga upp hela sitt liv och existens på Onlyfans låter som ett dåligt beslut.
Se där! då behöver du inte lipa när din inkomst tas ifrån dig, du måste flytta till orten för att ha råd med boendet och dina barn inte längre kan hålla på med sina idrotter för det blir för dyrt. Du kan ju byta yrkesbana, eller hur?
Nej, du skulle inte klara en antagningsintervju om den så genomfördes av Kalle Anka.
Citat:
Hoppas att jag satte dig på plats nu en gång för alla 😁
Det kan du inte. Alla i tråden vet det. Du vet det också. Du är helt enkelt för dum i huvudet för att kunna sätta mig på plats.