2025-05-23, 22:20
Medlem
-GGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konstnarren5
Moralpanik, meningslös värdegrundssignalering som går stick i stäven mot den fria, självständiga, starka och sexuellt frigjorda och sexbejakande kvinnan. Tondövt men förväntat.

För att hon helt enkelt inte existerar och aldrig har gjort det.
Citera
2025-05-23, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aquaman1
OF-kreatörer är bättre att jämföra med Youtubers och instagram-modeller än med knarkbaroner.

Är det avundsjuka det handlar om från ditt håll?

Nej.

Avundsjuk på vad? De uppmärksamhetstörstande och psykskadade kvinnorna som söker sig till skiten eller de ännu mer tragiska och patetiska männen som glor på skiten?

Är du medveten om att många protesterar mot saker trots att de själva aldrig lidit utfallen av dessa saker. Du kan vara emot droger även du aldrig kommit i kontakt med det eller haft att göra med retarderade knarkare men det är väl ett steg för långt i tänkandet för smart folk som dig.
Citera
2025-05-23, 22:27
Medlem
aquaman1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Envar.Evige
Nej.

Avundsjuk på vad? De uppmärksamhetstörstande och psykskadade kvinnorna som söker sig till skiten eller de ännu mer tragiska och patetiska männen som glor på skiten?

Är du medveten om att många protesterar mot saker trots att de själva aldrig lidit utfallen av dessa saker. Du kan vara emot droger även du aldrig kommit i kontakt med det eller haft att göra med retarderade knarkare men det är väl ett steg för långt i tänkandet för smart folk som dig.
Du verkar vara avundsjuk på pengarna som tjänas och därför vill ha förbud. Väldigt bitter verkar du vara.
Citera
2025-05-23, 22:34
Medlem
Citat:
Du verkar vara avundsjuk på pengarna som tjänas och därför vill ha förbud. Väldigt bitter verkar du vara.

Mindre än 1% tjänar några vettiga pengar, resten får absolut skrattretande summor för mödan och blir omsprungna av tonåringar som delar ut tidningar i inkomst.

Men du kanske gillar samhällen där unga tjejer är mer motiverade till att flänga fittan framför en kamera för slantar istället för att göra något vettigt av sig själva. Kan du tänka längre än din egen kuk? För det kan ju knappast vara mer än en större variation, som du kan flå din skinnflöjt till, som motiverar ditt efterblivna icke-resonerande.
Senast redigerad av Envar.Evige 2025-05-23 kl. 22:36.
Citera
2025-05-23, 22:37
Medlem
rudi1985s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Det är svårt att förstå varför någon normal människa överhuvudtaget ens betalar för det där magra innehållet som erbjuds på Onlyfans.

Troligtvis handlar det om porrmissbrukare som lider själva av sina tvångsmässiga sexköp på distans men det finns hjälp att få. Det är inte alltså bara straff som bör komma på fråga för dessa individer.

"Det behövs mer forskning kring den behandling som ges till sexköpare i Sverige anser både forskare myndigheter.

Enligt en ny pilotstudie i Göteborg uppger de män som deltagit att behandling hjälpt dem att sluta"

"Den vanligaste frågan är: Hjälp mig förstå varför jag gör som jag gör"

"Männen i studien uppger också att de komma tillrätta med andra problematiska sexuella beteenden som exempelvis tvångsmässigt porrsurfande.

– Det har ju gett mig väldigt mycket, de här samtalen. Jag känner ändå att jag lyckats rycka upp mig och ta mig ur de värsta delarna av träsket, säger en man i rapporten"

https://www.sverigesradio.se/artikel...exkopare-sluta

Den nya lagen kommer troligtvis att ha en förebyggande effekt på de personer som idag köper sex på distans.

Kanske kommer även du rudi1985 ändra åsikt till slut ☺️

Ja du får väl fråga dom som betalar för only fans material. Jag kommer inte ändra åsikt om att staten inte ska lägga sej i vad vuxna människor gör nej. Är så trött på detta övervakande av staten både på nätet och i den vanliga världen. Jävla överförmyndare samhälle.
Citera
2025-05-23, 22:38
Medlem
rudi1985s avatar
Citat:
Klart han är avundsjuk.
Citera
2025-05-23, 22:39
Medlem
aquaman1s avatar
Citat:
Mindre än 1% tjänar några vettiga pengar, resten får absolut skrattretande summor för mödan och blir omsprungna av tonåringar som delar ut tidningar i inkomst.
Vilka summor snackar du om och vilken möda exakt?

Citat:
Men du kanske gillar samhällen där unga tjejer är mer motiverade till att flänga fittan framför en kamera för slantar istället för att göra något vettigt av sig själva. Kan du tänka längre än din egen kuk? För det kan ju knappast vara mer än en större variation, som du kan flå din skinnflöjt till, som motiverar ditt efterblivna icke-resonerande.
Jag sitter inte och gråter för att människor har fria val att göra. Vill du förbjuda skateboards också för att du irriterar dig på nedrans ungdomar med kepsar på sned som åker skateboard?
Citera
2025-05-23, 22:40
Medlem
rudi1985s avatar
Tråkigt fler inte upptäcker Piratpartiet ett parti som vill ta bort detta övervakningssamhälle. Dom enda som ska övervakas är kriminella personer lämna vanliga människor ifred era överförmyndare.
Citera
2025-05-23, 22:40
Medlem
Citat:
Vilka summor snackar du om och vilken möda exakt?

Jag sitter inte och gråter för att människor har fria val att göra. Vill du förbjuda skateboards också för att du irriterar dig på nedrans ungdomar med kepsar på sned som åker skateboard?

Du är en idiot. Att fortsätta diskussionen är meningslöst.
Senast redigerad av Envar.Evige 2025-05-23 kl. 22:42.
Citera
2025-05-23, 22:50
Medlem
rudi1985s avatar
Citat:
Tycker du Colombia och Rumänien ser ut som länder vi bör sträva att efterlikna? Komiskt att du slänger med begrepp som "vänsterdrägg" när du själv eftersträvar samma saker som "vänsterdrägg", ett mer "progressivt", lössläppt och efterblivet samhälle. Att propagera för horeri är varken reaktionärt eller konservativt och så långt från det kristna du kan komma, snarare är det djupt rotat bland vänstern, progressiva, ateister samt liberala och började med hippisarna på Woodstock.
jag är inte konservativ. Jag röstar på Piratpartiet.
Citera
2025-05-23, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rudi1985
jag är inte konservativ. Jag röstar på Piratpartiet.

Bra för dig.
Citera
2025-05-23, 22:55
Medlem
rudi1985s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Men varför är det så viktigt för dig att det finns sajter som Onlyfans tex?

De enda personer som rimligtvis försvarar existensen av de digitala bordellerna måste väl antingen vara köpare eller säljare? ☺️
Nej jag är varken säljare eller köpare jag är gift och har barn. Jag är bara för att folk ska få göra vad dom vill. Staten ska inte lägga sej i om en vuxen kvinna och en vuxen man bestämmer något bara för pengar är inblandat. Samma med cannabis och hasch det borde legaliseras eftersom alkohol är tillåtet. Fulla människor gör mer våld än folk som röker på. Samma med nätet låt vanliga människor få ha sitt privatliv och ge er på kriminella istället med eran övervakning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in