Igår, 02:29
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rudi1985
Jodå jag kan få annat men nu råkar det vara så att dom flesta eskorter och cam girls är vackra och tar hand om sej själva.

Men snälla, det ger inte dig rätt att köpa sex på distans eller vad du nu exakt gör på porr och sexköpssajterna?

Citat:
Och nej dom har inga missbruksproblem inte dom som jag köpt av i allafall.

Hur vet du det? Du känns väldigt naiv.

Citat:
Hade dom haft missbruksproblem hade dom inte kunnat hålla sej så sexiga och träna som dom gör.

Missbruk syns inte utanpå förrän efter ett tag. Du vet inte vad kvinnorna som du köper sexuella tjänster av har i sitt bagage.

Citat:
Fokusera istället på människohandeln där tjejerna blir tvingade som kommer hit från öststatsländer.

Sexköp är förbjudet oavsett om de prostituerade kommer från Sverige eller Östeuropa.

Du kan inte göra någon åtskillnad här eftersom du inte vet varför kvinnorna prostituerar sig.
Citera
Igår, 02:36
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
En liberal skulle aldrig vilja införa en lag som förbjuder kvinnor jobba som cam girls.

Du får se till helheten, Onlyfans är en inkörsport till fysisk prostitution.

"BT:s kartläggning visar att det finns hundratals svenska tjejer som säljer nakenbilder och sexfilmer på Onlyfans.

Ett antal av dem är beredda att gå ännu längre. De säljer sex på riktigt"

https://www.bt.se/boras/sa-anvands-o...arit-olagligt/

Det går alltså alldeles utmärkt att vara liberal OCH motståndare till sexköp och prostitution efter försäljning av sexuella tjänster är förknippat med en rad olika problem som påverkar samhället negativt.
Citera
Igår, 02:50
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omduvaemin
Jag tycker om mina köpare!

Här har du en annan kvinna som inte talar så positivt om köparna, hon känns ärlig till skillnad från dig.

"I våras kom en ny lag som gör det olagligt att köpa livesända sexuella tjänster på nätet. L*nda Sk*gge berättar att hon välkomnar den nya lagen och att det var den som dessutom fick henne att vilja gå vidare.

L*nda Sk*gge säger att hon ”hatar sexköpande män” och att sexköp i praktiken bara gynnar män, medan kvinnorna får betala priset"

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...atesinstruktor
Citera
Igår, 03:03
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
han tror på riktigt att det är socialbidragare som köper av oss,

Hur vet du att dina kunder inte går på socialbidrag?

Om du säljer sexuella handlingar/tjänster på distans till hela världen så kan ju du omöjligt veta vad dina kunder har för bakgrund eller inkomster?

Man kan dessutom fråga sig vad skillnaden skulle vara om det är en socialbidragstagare eller en direktör som köper sexuella tjänster av dig?

En torsk är fortfarande en torsk precis som en spade är fortfarande en spade 😁
Citera
Igår, 04:50
Medlem
Det här kommer aldrig att kunna stoppas när inte ens fysiska möten som kräver fysiska mötesplateser i exempelt prostitution kan det nya plattformar och betalningssätt kommer bara etsätta det gamla.

Det hade varit bättre att varje timme från polis och åklagare istället lades på nåt som inte är ett olösligt låtsasbrott.
Citera
Igår, 09:19
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Expressen
DEBATT: Förbjud Onlyfans – gör sexköp online olagligt
Samtycke kan inte köpas för pengar. Inte i verkligheten, inte på nätet. Den som betalar för att någon ska utföra en sexuell handling deltar...
.
17 maj 2025
Vissa resultat kan ha tagits bort i enlighet med dataskyddslagstiftningen i Europa. Läs mer

Spännande när man söker på fröken Theresa så kopplat till den nya sexköpslagen, verkar det som att hon bett om att artiklar skall raderas.

Man kan undra vad hon döljer.
Det stämmer.
Samtycke kan inte köpas för pengar.
Citera
Igår, 09:30
Medlem
rudi1985s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Hur vet du att dina kunder inte går på socialbidrag?

Om du säljer sexuella handlingar/tjänster på distans till hela världen så kan ju du omöjligt veta vad dina kunder har för bakgrund eller inkomster?

Man kan dessutom fråga sig vad skillnaden skulle vara om det är en socialbidragstagare eller en direktör som köper sexuella tjänster av dig?

En torsk är fortfarande en torsk precis som en spade är fortfarande en spade 😁
Jag känner en kille som går på socialbidrag han har knappt råd köpa en kopp kaffe hur tror du han skulle kunna punga ut summor som ligger på 500-3000 kr?
Citera
Igår, 09:53
Medlem
rudi1985s avatar
Citat:
Men snälla, det ger inte dig rätt att köpa sex på distans eller vad du nu exakt gör på porr och sexköpssajterna?

Hur vet du det? Du känns väldigt naiv.

Missbruk syns inte utanpå förrän efter ett tag. Du vet inte vad kvinnorna som du köper sexuella tjänster av har i sitt bagage.

Sexköp är förbjudet oavsett om de prostituerade kommer från Sverige eller Östeuropa.

Du kan inte göra någon åtskillnad här eftersom du inte vet varför kvinnorna prostituerar sig.
"Men snälla, det ger inte dig rätt att köpa sex på distans eller vad du nu exakt gör på porr och sexköpssajterna?"....du vet att det är lagligt köpa porr va?
Citera
Igår, 12:39
Medlem
rudi1985s avatar
Citat:
Du får se till helheten, Onlyfans är en inkörsport till fysisk prostitution.

"BT:s kartläggning visar att det finns hundratals svenska tjejer som säljer nakenbilder och sexfilmer på Onlyfans.

Ett antal av dem är beredda att gå ännu längre. De säljer sex på riktigt"

https://www.bt.se/boras/sa-anvands-o...arit-olagligt/

Det går alltså alldeles utmärkt att vara liberal OCH motståndare till sexköp och prostitution efter försäljning av sexuella tjänster är förknippat med en rad olika problem som påverkar samhället negativt.
Dom får kalla sej och låtsas vara va fan dom vill förbudsidioterna lagen är redan rundad ändå ni kan aldrig stoppa detta ledsen grabben. Ni får förbjuda precis allt i sverige då och då kommer ni få en majoritet av befolkningen emot er. Och partier som medborgerlig samling kommer växa precis som sd gjorde. Jag kommer rösta på medborgerlig samling nästa val behövs nåt nytt parti i riksdagen.
Citera
Igår, 13:18
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lanfear
Nu bekräftade du min misstanke att mitt inlägg var för svårt att förstå för herr IQ Fiskmås, tack.

Förklara en gång till vad baginboxviner har att göra med den nya sexköpslagen 😁
Senast redigerad av Lawnmoverman2011 Igår kl. 13:30. Anledning: Tillägg
Citera
Igår, 13:27
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Dom får kalla sej och låtsas vara va fan dom vill förbudsidioterna lagen är redan rundad ändå ni kan aldrig stoppa detta ledsen grabben. Ni får förbjuda precis allt i sverige då och då kommer ni få en majoritet av befolkningen emot er. Och partier som medborgerlig samling kommer växa precis som sd gjorde. Jag kommer rösta på medborgerlig samling nästa val behövs nåt nytt parti i riksdagen.

Är inte det rätt sorgligt egentligen, bara för att sexköp på distans har blivit förbjudet så rasar tydligen hela världen ihop för dig. Borde inte du skaffa dig ett liv istället för att hänga på porr och sexköpssidor och bli blåst på en massa pengar?

Du behöver inte heller vara orolig, en majoritet av Sveriges befolkning vill att det ska vara olagligt att köpa sex. Tror knappast att det kommer att uppstå ett folkligt uppror bara för att några sexköpare och sexsäljare sitter och gnäller på nätet hur dum den nya lagen är.
Citera
Igår, 13:46
Medlem
rudi1985s avatar
Citat:
Är inte det rätt sorgligt egentligen, bara för att sexköp på distans har blivit förbjudet så rasar tydligen hela världen ihop för dig. Borde inte du skaffa dig ett liv istället för att hänga på porr och sexköpssidor och bli blåst på en massa pengar?

Du behöver inte heller vara orolig, en majoritet av Sveriges befolkning vill att det ska vara olagligt att köpa sex. Tror knappast att det kommer att uppstå ett folkligt uppror bara för att några sexköpare och sexsäljare sitter och gnäller på nätet hur dum den nya lagen är.
Jodå grabben om ni idioter börjar förbjuda andra saker för att komma åt sexköpen kommer normala människor drabbas också. Du förstår inte detta? lanfear hade rätt om di IQ jag håller med han. Jag blir inte blåst på pengar jag får det jag ber om detta är professionela tjejer och vill don inte göra mitt roleplay säger dom ifrån och jag respekterar det. Jag har ewtt annat liv också vadå skaffa mej ett liv? dessuton är ett liv utan sex ett jävligt tråkigt liv. Men det är klart sånna som du är ju tråkiga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in