2025-09-29, 19:40
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Extra-Allt
Att Novus inte ens har genomfört den vilket du redan vet om.

Men nu är det ju du som har fått allt detta om bakfoten i vanlig ordning.

Novus har genomfört flera undersökningar men detta har tyvärr du oerhört svårt att acceptera av någon anledning?

Är det resultatet i dessa undersökningar du vill rikta kritik mot? I så fall får du vara lite mer lite saklig och precisera vad du anser är felaktigt.

https://www.mynewsdesk.com/se/childx...verige-3354095
https://via.tt.se/pressmeddelande/33...236601&lang=sv

Citat:
Kom med en seriös källa till den undersökningen.

Se länkarna strax ovanför.

Hoppas att vi kan samarbeta mer i fortsättningen du och jag ☺️
Citera
2025-09-29, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Hon är tillmötesgående därför
att du betalar.
Annars hade hon struntat helt i dig.

Likvärdigt alla säljare i alla branscher…
Vissa är mer trevliga än andra!

De kollegor vi träffar är både oftast fantastiska entreprenörer och jävligt socialt kompetenta!

Människor med rätt syn på livet i det mesta då de ser saker med öppna ögon till skillnad från moralisterna!
Citera
2025-09-29, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Novus har genomfört flera undersökningar men detta har tyvärr du oerhört svårt att acceptera av någon anledning?
Självklart så har jag svårt att acceptera rena lögner.
Novus känner ju inte ens till dessa undersökningar.
Citat:
Se länkarna strax ovanför.
Länkarna till feministforumet menar du?
Det var ju exakt dessa som jag redan påpekade att du skulle länka till eftersom du inte kan länka till Novus vilket vore det bästa eftersom du påstår att Novus är de som har gjort dessa undersökningarna.
Citat:
Du har inte haft många rätt i dina diskussioner.
Du har ju fortfarande inte svarat på frågan på vilket sätt du menar att man bryter mot lagen genom att köpa en camshow där man inte påverkar innehållet?:
Du hämtar "Fakta" från organisationer som påstår att Novus har gjort undersökning,
men hos Novus så finns inte dessa undersökningar ...
Du påstår att många har blivit dömda för sexköp men du har ingen fakta att hänvisa till ...
Du påstår att det är olagligt att köpa en Camshow, trots att det inte är det ...
Du hänvisar till att det är många som har blivit hjälpta av kast, 0,38% är inte många ...
Du hänvisar till siffror som gällde den gamla sexköpslagen (som inte ens stämmer eftersom novus inte har gjort den undersökningen), och vill få dessa att framstå som att de gäller för den nya sexköpslagen ...
Du påstår att rollspel där man inte utför en sexuell tjänst är olagligt, vilket det inte är.
Enligt ditt resonemang så borde inte du ha tillgång till internet, så hur kan du ens skriva här ...
För du kan ju köpa sexuella tjänster via nätet, vilket är väldigt vanligt.
Och då kan ju ju din tjänsteleverantör bli misstänkt för koppleri.
Så se nu till att din tjänsteleverantör klipper "kabeln" för du vill väl inte att din tjänsteleverantör ska kunna bli misstänkt/anklagad för koppleri?
Citera
2025-09-29, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Omduvaemin
https://www.instagram.com/reel/DPMDy...w4ZHplcGNqeTk=

https://www.instagram.com/reel/DPL-t...F0d2VhZnY0ejl4

Polisen Häggström och giggles om only fans

Oj oj nu börjar det puttra från grytan.

Tack för detta!👍🏻
Citera
2025-09-29, 19:54
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Den som sprider mest hat här i tråden är du.

Dessvärre stämmer inte det, jag har gjort mitt bästa för att föra en seriös och saklig debatt men tyvärr så har du och ett par andra förvirrade skribenter till gjort ert bästa för att sabotera diskussionen.

Du ignorerar också det ansvar du har som säljare av sexuella tjänster att informera dina kunder att de bryter mot lagen, samtidigt har du vid upprepade tillfällen diskuterat olika sätt att kringgå den nya sexköpslagen med hjälp av VPN och andra plattformar som Fansly tex.

Din trovärdighet som skribent stinker värre än ett igenkorkat avlopp.
Citera
2025-09-29, 19:59
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Självklart så har jag svårt att acceptera rena lögner.

Du har inga problem med att acceptera att det finns skribenter som diskuterar olika sätt att runda den nya sexköpslagen.

Citat:
Novus känner ju inte ens till dessa undersökningar.

Kan du bevisa att dom inte gör det?

Det är du som påstår en sak och då är det upp till dig att bevisa 😁
Citera
2025-09-29, 20:06
Medlem
Citat:
Du har inga problem med att acceptera att det finns skribenter som diskuterar olika sätt att runda den nya sexköpslagen.
På vilket sätt har detta med att du sprider lögnerna från feministforumet att göra?
Men det är bra att du äntligen har erkänt att du sprider lögner ...
Citat:
Kan du bevisa att dom inte gör det?
Det är du som påstår en sak och då är det upp till dig att bevisa 😁
Dock så var det du som tog upp dessa undersökningar så bevisbördan ligger på dig och inte mig.
Så varför känner inte Novus till dessa undersökningar som du påstår att de har genomfört?
Citat:
Du har inte haft många rätt i dina diskussioner.
Du har ju fortfarande inte svarat på frågan på vilket sätt du menar att man bryter mot lagen genom att köpa en camshow där man inte påverkar innehållet?:
Du hämtar "Fakta" från organisationer som påstår att Novus har gjort undersökning,
men hos Novus så finns inte dessa undersökningar ...
Du påstår att många har blivit dömda för sexköp men du har ingen fakta att hänvisa till ...
Du påstår att det är olagligt att köpa en Camshow, trots att det inte är det ...
Du hänvisar till att det är många som har blivit hjälpta av kast, 0,38% är inte många ...
Du hänvisar till siffror som gällde den gamla sexköpslagen (som inte ens stämmer eftersom novus inte har gjort den undersökningen), och vill få dessa att framstå som att de gäller för den nya sexköpslagen ...
Du påstår att rollspel där man inte utför en sexuell tjänst är olagligt, vilket det inte är.
Enligt ditt resonemang så borde inte du ha tillgång till internet, så hur kan du ens skriva här ...
För du kan ju köpa sexuella tjänster via nätet, vilket är väldigt vanligt.
Och då kan ju ju din tjänsteleverantör bli misstänkt för koppleri.
Så se nu till att din tjänsteleverantör klipper "kabeln" för du vill väl inte att din tjänsteleverantör ska kunna bli misstänkt/anklagad för koppleri?
Senast redigerad av Extra-Allt 2025-09-29 kl. 20:11.
Citera
2025-09-29, 20:09
Medlem
rudi1985s avatar
Citat:
Nu utgår du enbart ifrån dig själv och ditt väldigt begränsade perspektiv och du hittar på saker som inte har något med verkligheten att göra.

Den enda anledningen till att CAM tjejerna möjligtvis är trevliga mot dig under en begränsad tid är för att du betalar. Skulle du inte betala dyrt för deras tjänster så är du inte värd ett skit i deras ögon.

Din trovärdighet som skribent är dessutom mycket låg!

Till och med dina anhöriga vill att du går i terapi för ditt porr och sexmissbruk.

Du är dessutom den sista personen som ska prata om hat, du kallar alla riksdagsmän som röstat igenom den nya sexköpslagen för idioter, du kallar även vår justitieminister för idiot samtidigt som du kallar meningsmotståndare i tråden för dårar, idioter och allt möjligt du kan hitta på så snacka inte skit.
Jamen han är ju en idiot man måste kalla en spade för en spade som du brukar säga.
Citera
2025-09-29, 20:19
Medlem
Citat:
Dessvärre stämmer inte det, jag har gjort mitt bästa för att föra en seriös och saklig debatt men tyvärr så har du och ett par andra förvirrade skribenter till gjort ert bästa för att sabotera diskussionen.

Du ignorerar också det ansvar du har som säljare av sexuella tjänster att informera dina kunder att de bryter mot lagen, samtidigt har du vid upprepade tillfällen diskuterat olika sätt att kringgå den nya sexköpslagen med hjälp av VPN och andra plattformar som Fansly tex.

Din trovärdighet som skribent stinker värre än ett igenkorkat avlopp.

Du är inte seriös du är varken källkritisk eller intresserade av oss som jobbar med detta.

Nej jag har inget ansvar att berätta något för mina kunder, mer än att erbjuda mina tjänster till dom som jag lagt upp på mina villkor.

Det är snarare ditt kvinnohat som stinker här. Du gillar inte tjejer som jobbar med detta. Men vi fortsätter precis som vanligt.

Att använda vpn och att sälja är helt lagligt. Vi får sälja hur mycket vi vill.
Citera
2025-09-29, 20:59
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rudi1985
Jamen han är ju en idiot man måste kalla en spade för en spade som du brukar säga.

Du går ofta till personangrepp och kallar andra människor för idioter och dårar för att de är anhängare av den nya sexköpslagen trots att du vet att du har fel i den här debatten.

Vår justitieminister verkar vara en väldigt vettig person till skillnad från dig 😁

https://www.svd.se/a/5EdkLE/justitie...e-med-onlyfans

En spade är fortfarande en spade och du har fortfarande vansinniga åsikter..
Citera
2025-09-30, 02:19
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bystskugga
Ändå är det i hennes huvud som prostituerade ses som smutsiga horor. Genom att inte diskriminera överhuvudtaget fortsätter hon att förneka självständiga kvinnor, och sparkar ner på de prostituerade hon ser som moraliskt förkastliga.

Nu är det väl ytterst få självständiga kvinnor med självrespekt som hamnat i prostitutionen, nästan alltid handlar det om kvinnor med psykisk ohälsa, missbruk, trauma eller ekonomiska problem i sitt bagage.

Du verkar inte vara speciellt insatt, det är faktiskt rätt vanligt att prostituerade med tiden fylls av förakt mot sina kunder, vissa börjar till och med att hata sexköpande män.

Du är rätt pigg på att lansera myten om den lyckliga horan som tar emot alla sina kunder med ett leende på läpparna.

Man undrar faktiskt vad du har för diagnos eller bakomliggande problem eftersom du hela tiden försöker normalisera sexköp och prostitution.
Citera
2025-09-30, 02:31
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Nej jag har inget ansvar att berätta något för mina kunder, mer än att erbjuda mina tjänster till dom som jag lagt upp på mina villkor.

Du gillar inte tjejer som jobbar med detta. Men vi fortsätter precis som vanligt.

Att använda vpn och att sälja är helt lagligt. Vi får sälja hur mycket vi vill.

Samtidigt är ni som säljer sexuella tjänster beroende av att era kunder bryter mot lagen.

Du känns inte direkt som en lämplig person att predika att du säljer sexuella tjänster lagligt när dina kunder bryter mot lagen.
Senast redigerad av Lawnmoverman2011 2025-09-30 kl. 02:35. Anledning: Tillägg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in