2025-08-11, 17:03
Medlem
rudi1985s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Fast nu är det riksdagen som har röstat igenom den nya sexköpslagen på ett demokratiskt sätt.

Du verkar ha något emot demokrati?

"Förslaget om att förbjuda köp av sexuella tjänster på nätet har röstats igenom i riksdagen"

" Alla partier röstade grönt utom Socialdemokraterna. De vill gå längre och helt förbjuda sidor där profiler livesänder eller säljer sexuellt bild- och videomaterial"

https://www.dn.se/direkt/2025-05-20/...xkop-pa-natet/
Riksdagen har röstat igenom lagen demokratiskt säger du? 🤣🤣🤣🤣😀😀😀 seriöst du måste ju trolla?
Citera
2025-08-11, 17:43
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rudi1985
Det är ju tyvärr fel att det går att räkna KDS lagen med utländska bank kort. Eftersom man måste ha postadress och bostad i det landet för att kunna ha bank kort så det går ju tyvärr inte. VPN behövs inte förstår inte varför alla tjatar om VPN? Det är fortfarande lagligt vara medlem på siterna och surfa där. Är bara förbjudet att köpa tyvärr pga av tre galna feminister och en fet idiot.

Men nu röstades den nya sexköpslagen igenom av en stor majoritet i riksdagen, du verkar vara en motståndare till sann demokrati? ☺️

Det går även att notera att det finns fler manliga riksdagsledamöter än kvinnliga, pekar inte det på att många män är anhängare av den nya sexköpslagen 😁

Skönt förresten att svenska sexköpare inte kan använda utländska bankkort 👍
Citera
2025-08-11, 17:50
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Riksdagen har röstat igenom lagen demokratiskt säger du

Ja precis!

Riksdagen ska spegla folkets åsikter och värderingar och alla beslut som fattat ska vara i linje med detta.

Om vi betänker att hela 91 procent av Sveriges kvinnor och 63 procent av Sveriges män var för den gamla sexköpslagen så är det rätt uppenbart att den nya sexköpslagen "speglade" folkets åsikter ☺️

Du kan ju inte sitta där på arslet och kräva att en pytteliten marginaliserad grupp av sexsäljare på OF ska bestämma hur Sveriges lagar ska se ut 😁
Citera
2025-08-11, 18:30
Medlem
rudi1985s avatar
[quote=Lawnmoverman2011|92667074]
Ja precis!

Riksdagen ska spegla folkets åsikter och värderingar och alla beslut som fattat ska vara i linje med detta.

Om vi betänker att hela 91 procent av Sveriges kvinnor och 63 procent av Sveriges män var för den gamla sexköpslagen så är det rätt uppenbart att den nya sexköpslagen "speglade" folkets åsikter ☺️

Du kan ju inte sitta där på arslet och kräva att en pytteliten marginaliserad grupp av sexsäljare på OF ska bestämma hur Sveriges lagar ska se ut 😁
[/QUOTE hur vet du att dom flesta av svenska folket tycker denna tramslagen sexköp på distans är bra? Sluta också med dina upprepningar med statligt fixade diktatur undersökningar. Att många heterokvinnor gillar denna lagen och sexköpslagar vet jag. Kvinnorna är ju rädda för konkurrens. Pytteliten vet jag inte är många tjejer som sålde onlyfans. Sen vet ju inte du hur många som köpte heller.
Citera
2025-08-11, 19:46
Medlem
Citat:
Är.det inte mycket bättre att sexköparna slutar att sponsra arbetsskygga nakenkreatörer på OF?

Det blir win-win situation här. Torskarna slipper att bryta mot den nya sexköpslagen och få en prick i belastningsregistret samtidigt som de prostituerade får motivation att utbilda sig och lämna prostitutionen..

Jag pratar om en mentalitet som handlar om övervakning och förbud. Om vi accepterar denna typ av lagar så står många (typ socialdemokraterna) redo att gå vidare med breda nedsläcknings- och censurlagar av talibantyp; de har mycket litet med verkliga brott att göra, utan det handlar om att med lagar tvinga på oss värderingar och beteenden som Makten gillar.

Dina fjantiga "argument" i denna sak är ju mest en soppa av fördomar och förakt, som på ett bra sätt illustrerar varför denna förbudsmentalitet är så motbjudande.
Citera
2025-08-11, 20:16
Medlem
Citat:
Det är ju tyvärr fel att det går att räkna KDS lagen med utländska bank kort. Eftersom man måste ha postadress och bostad i det landet för att kunna ha bank kort så det går ju tyvärr inte. VPN behövs inte förstår inte varför alla tjatar om VPN? Det är fortfarande lagligt vara medlem på siterna och surfa där. Är bara förbjudet att köpa tyvärr pga av tre galna feminister och en fet idiot.

rudi det är olika hur sajterna agerar. VPN är det som gör att jag kan fortsätta att vara på MFC som före lagen. Utan VPN blir jag inte insläppt på huvudsidan där livemodellarnas previews finns (eller avatarer om man har den inställningen), utan jag blir redirected till MFCShare eftersom förinspelade videor är lagliga. Behöver bara ha vpn på i 10 sekunder och logga in, sedan kan jag stänga den. Jag kan både köpa tokens, tippa modeller och köpa videor på MFCShare om jag vill.

Du får nog acceptera att din favvosida är en outvecklad camsida som drivs av oseriösa nollor, som hade mage att maila mig för att uppmana mig att gå in och köpa massor av credits innan nya lagen trädde i kraft så jag kunde fortsätta att ha kul på LJ Det är ju deras eget block som gör att köp blockas, inte någon annans, men de uppmanar mig glatt att köpa som fan innan de blockar mig! Nollor...
Citera
2025-08-11, 20:27
Medlem
rudi1985s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lanfear
rudi det är olika hur sajterna agerar. VPN är det som gör att jag kan fortsätta att vara på MFC som före lagen. Utan VPN blir jag inte insläppt på huvudsidan där livemodellarnas previews finns (eller avatarer om man har den inställningen), utan jag blir redirected till MFCShare eftersom förinspelade videor är lagliga. Behöver bara ha vpn på i 10 sekunder och logga in, sedan kan jag stänga den. Jag kan både köpa tokens, tippa modeller och köpa videor på MFCShare om jag vill.

Du får nog acceptera att din favvosida är en outvecklad camsida som drivs av oseriösa nollor, som hade mage att maila mig för att uppmana mig att gå in och köpa massor av credits innan nya lagen trädde i kraft så jag kunde fortsätta att ha kul på LJ Det är ju deras eget block som gör att köp blockas, inte någon annans, men de uppmanar mig glatt att köpa som fan innan de blockar mig! Nollor...
Jag vet fick också meddalande inann 1 juli att jag skulle köpa. Men jag får vara medlem där fortafarande men inte köpa. Nä vet det är LJ som blockerat men det gjorde dom ju p.ga dårarna i sveriges riksdags nya lag. Sen är väl LJ rädda också eftersom det ska vara tillåtet för svenskar fortfarande köpa förinspelade videos på modellernas sidor enligt lagen. Och ändå blockerar dom svenskar. Ok har inte mfc längre inte haft på flera år. Men på LJ får jag vara medlem utan vpn. Man kan ju tro lite dom planerar häva blockeringen i framtiden .
Citera
2025-08-11, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Omduvaemin
Okej men var är skillnaden på att göra det på distans exempelvis, kan man inte spela in en porr cam show ?

Skillnaden är att man inte får påverka någon live digitalt..

Att spela in något i förväg som önskats är också otillåtet men att spela in porrfilm som ska säljas vid ett senare tillfälle på OF, Fansly osv är fullt tillåtet och då även att samtliga inblandade på plats kan påverka vad man ska göra.

Det är just den där grejen med att kunna påverka live som gör CAM shows attraktivt och efterfrågat.
Citera
2025-08-11, 20:36
Medlem
Citat:
Att driva eller tjäna pengar på en plattform där sexuella handlingar på distans säljs kan ses som koppleri

Koppleri är ett brott inte bara i Sverige utan även i många andra länder.

Du kommer att möta stora problem med den inställningen 😁

Det är inte bara Sverige som har sexköpslagar. Sexköp är förbjudet i flera andra länder i Europa och det är bara att hoppas på att de hämtar inspiration från den nya svenska sexköpslagen som även förbjuder sexköp på distans.

Är det inte bättre att du skaffar dig en ny hobby?

Utveckla ditt resonemang med att det skulle räknas som koppleri att tjäna pengar på en plattform där sexuella handlingar säljs digitalt?

Vill bara veta din juridiska kunskap!
Citera
2025-08-11, 20:45
Medlem
Citat:

Det går även att notera att det finns fler manliga riksdagsledamöter än kvinnliga, pekar inte det på att många män är anhängare av den nya sexköpslagen 😁

Det komiska i det hela är att när den gamla sexköpslagen infördes så var det 70% av de svenska männen som var för den.
Och den underökning som du hela tiden hänvisar till där det deltog 1000 st (både kvinnor och män) så har den siffra sjunkit till 63% ...
Du vet den undersökning som du trodde hade genomförts efter att den nya sexköpslagen införts, men som visade sig vara utförd 2023 ...
Citera
2025-08-11, 21:11
Medlem
Citat:
Onani är bra för att motverka prostatacancer ja. Jag tränar också kondition 4-5 timmar varje vecka så jag får båda delarna.
Väldigt bra!

Jag är övertygad om att du hade mått mycket bättre om du gjorde dig själv datebar. Det finns många tjejer därute när du är klar för det.
Citera
2025-08-11, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Omduvaemin
Haha, att sälja sex är ingen sjukdom eller handikapp. Jobbar du verkligen inom psykatrin, eller kanske som mytoman. Alltså du har inte tillfört tråden något, du är säkert ledsen för du inte har råd köpa av sexiga tjejer. Eller juste du hade en sexig ryska hemma? Vad gör du här då, nöjda människor sprider sällan det förakt du verkar bära på.
Jag har en jättefin tjej som från Vitryssland. Hon håller på att ordna sin auktorisation som läkare här.

Enda anledningen att jag gick in i tråden är för att du ljuger om bruket av chatbots i onlyfans.

Jag är intresserad av sanningen, inget annat. LinkedIn, Facebook och alla platser är fullt av chatbots.

Att du klickar på det säger mer om dig än något annat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in