Citat:

Ursprungligen postat av 
rudi1985

Det är ju tyvärr fel att det går att räkna KDS lagen med utländska bank kort. Eftersom man måste ha postadress och bostad i det landet för att kunna ha bank kort så det går ju tyvärr inte. VPN behövs inte förstår inte varför alla tjatar om VPN? Det är fortfarande lagligt vara medlem på siterna och surfa där. Är bara förbjudet att köpa tyvärr pga av tre galna feminister och en fet idiot.

rudi det är olika hur sajterna agerar.  VPN är det som gör att jag kan fortsätta att vara på MFC som före lagen. Utan VPN blir jag inte insläppt på huvudsidan där livemodellarnas previews finns (eller avatarer om man har den inställningen), utan jag blir redirected till MFCShare eftersom förinspelade videor är lagliga. Behöver bara ha vpn på i 10 sekunder och logga in, sedan kan jag stänga den. Jag kan både köpa tokens, tippa modeller och köpa videor på MFCShare om jag vill.
Du får nog acceptera att din favvosida är en outvecklad camsida som drivs av oseriösa nollor, som hade mage att maila mig för att uppmana mig att gå in och köpa massor av credits innan nya lagen trädde i kraft så jag kunde fortsätta att ha kul på LJ 

Det är ju deras eget block som gör att köp blockas, inte någon annans, men de uppmanar mig glatt att köpa som fan innan de blockar mig! Nollor...