2025-07-12, 12:29
Medlem
Paris24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rudi1985
Aldrig någon som lurat mej jag betalar av fri vilja för jag gillar CAM shows. Ett offer är jag om jag blir misshandlad eller utsatt för ”riktigt” bedrägeri
Det finns offer som bränner hela sin lön på spelsajter eller onlinespel, får skilsmässa, barnen och familjen lämnar dem, de förlorar jobbet. De är självklart offer. Fast ingen spelsajt tvingar någon att spela.

Din åsikt att du aldrig kan bli ett offer är en förutsättning för att du ska kunna bli ett offer i framtiden.
Citera
2025-07-12, 12:34
Medlem
Om jag velat o vill har jag fått o får titta-fitta i mina relatoner - graaatiiiis
o mina damer har resp bidrar till gemensamma kostnader.

Alla tjejer/kvinnor har bröst o fittor o att exponera/visa dessa är ju NOLL i uppfinningshöjd
det finns typ 4 miljarder i konkurrrens - o det krävs inget varulager som kostar pengar.

Några kvinnor skall flytta utomlands för att kunna fittbitchiera sina motkönade - sjuukaa jäävlaa
profitörer

Vad är det för jääävlaaa feeel på folk????
Citera
2025-07-12, 12:47
Medlem
rudi1985s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paris24
Det finns offer som bränner hela sin lön på spelsajter eller onlinespel, får skilsmässa, barnen och familjen lämnar dem, de förlorar jobbet. De är självklart offer. Fast ingen spelsajt tvingar någon att spela.

Din åsikt att du aldrig kan bli ett offer är en förutsättning för att du ska kunna bli ett offer i framtiden.
Ingen som tvingar mej heller jag tycker om CAM sajter och jag har råd också. Dessutom har jag skapa personligt band med CAM tjej. När jag inte haft nån annan att prata med när jag mått dåligt har jag pratat med henne. CAM tjejer gör mycket nytta för många människor. Tycker inte alla ni rödingar härinne ska sitta och kalla oss kunder och camtjejer offer. Rolig påhittad artikel från Expressen inann också om Magnus 😆 fick mej ett gott skratt. Tror inte det finns nån Magnus tror murveln satt och pratade med sin fantasi 🤣🤣😆.
Citera
2025-07-12, 12:48
Medlem
Paris24s avatar
Citat:
Ingen som tvingar mej heller jag tycker om CAM sajter och jag har råd också. Dessutom har jag skapa personligt band med CAM tjej. När jag inte haft nån annan att prata med när jag mått dåligt har jag pratat med henne. CAM tjejer gör mycket nytta för många människor. Tycker inte alla ni rödingar härinne ska sitta och kalla oss kunder och camtjejer offer. Rolig påhittad artikel från Expressen inann också om Magnus 😆 fick mej ett gott skratt. Tror inte det finns nån Magnus tror murveln satt och pratade med sin fantasi 🤣🤣😆.
"Dessutom har jag skapa personligt band med CAM tjej."

Hon skrattar hela vägen till banken. Du är det perfekta offret. Den nya lagen är för dig.
Citera
2025-07-12, 12:53
Medlem
moralhoras avatar
Citat:

Hon skrattar hela vägen till banken. Du är det perfekta offret. Den nya lagen är för dig.

Det ironiska är att just rudi1985 är en av de användarna som har fått mig onekligen positiv till lagen. Att denne tror att dessa kvinnor bryr sig ett skit om hans väl och ve är tragiskt. Egentligen borde man göra något åt parasocialiteten som frodas med dessa kreatörer som knuffar folk att betala för att de ska svara rent allmänt.
Citera
2025-07-12, 13:00
Medlem
rudi1985s avatar
Citat:

Nej jag är inget offer jag gör det av fri vilja. Är fortfarande rik även m jag spenderar med henne. Hon får gärna skratta på vägen til banken om hon vill. Hon har jobbat och förtjänat det efter att ha hjälpt mej med mitt roleplay.
Citera
2025-07-12, 13:00
Medlem
rudi1985s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Det ironiska är att just rudi1985 är en av de användarna som har fått mig onekligen positiv till lagen. Att denne tror att dessa kvinnor bryr sig ett skit om hans väl och ve är tragiskt. Egentligen borde man göra något åt parasocialiteten som frodas med dessa kreatörer som knuffar folk att betala för att de ska svara rent allmänt.
😆🤣😛
Citera
2025-07-12, 13:04
Medlem
rudi1985s avatar
Citat:
Jo men dessa kvinnor skänker mej glädje också dom gör ett bra jobb. Får mej att må bra förstår inte riktigt varför ni förbuds ivrare ska bestämma över oss? Vi är vuxna människor. Koncentrera er på att jaga pedofiler och svin som våldtar och mördar istället för att lägga er i vad två vuxna kommer överens om. Märkligt att CAM tjejen fortsätter prata med mej helt gratis i hennes free chat då om hon nu är så känslokall. Pratar med henne varje dag. CAM tjejer är bättre människor än er diktaturkramare.
Senast redigerad av rudi1985 2025-07-12 kl. 13:06.
Citera
2025-07-12, 13:13
Medlem
Paris24s avatar
Citat:
Jo, min tanke om lagen vände också 180 grader, när jag läste gråterskorna i expressen som förlorar miljoninkomster från utsatta män. Miljon? Då har man garanterat en hel bunt följare som man manipulerar och pressar på pengar. En slags solochvår-bransch. Det är inte tillåtet att solochvåra andra, dvs utlova känslomässiga fördelar och sedan ta deras pengar och försvinna.

Det är en ledtråd att alla dessa brudar enbart argumenterar för friheten att få dra in dessa pengar. De nämner aldrig sina betalande kunder som ger bort sina pengar för att få lite sällskap i sin ensamhet. Pengar som drivkraft, vem kunde trott.
Senast redigerad av Paris24 2025-07-12 kl. 13:23.
Citera
2025-07-12, 13:15
Medlem
rudi1985s avatar
Citat:
Jo, min tanke om lagen vände också 180 grader, när jag läste gråterskorna i expressen som förlorar miljoninkomster från utsatta män. Miljon? Då har man garanterat en hel bunt följare som man manipulerar och pressar på pengar.
Bestämmer ni diktaturkramare om vi är utsatta offer?
Citera
2025-07-12, 13:16
Medlem
Paris24s avatar
Citat:
Bestämmer ni diktaturkramare om vi är utsatta offer?
Det finns offer samhället måste hjälpa, ja, mot deras vilja. Hur skulle det se ut om samhället lät alkoholisten eller knarkaren ligga i en rännsten. "Han dricker ju frivilligt". Sex är en mycket stark drog.
Citera
2025-07-12, 14:18
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Jo men dessa kvinnor skänker mej glädje också dom gör ett bra jobb. Får mej att må bra förstår inte riktigt varför ni förbuds ivrare ska bestämma över oss? Vi är vuxna människor. Koncentrera er på att jaga pedofiler och svin som våldtar och mördar istället för att lägga er i vad två vuxna kommer överens om. Märkligt att CAM tjejen fortsätter prata med mej helt gratis i hennes free chat då om hon nu är så känslokall. Pratar med henne varje dag. CAM tjejer är bättre människor än er diktaturkramare.

När man läser dina inlägg så förstår man varför den nya lagen är så viktig. Du har med din smått vansinniga syn på sexköp och prostitution verkligen lyckats övertyga mig och de flesta andra om detta 😁

Du vet dessutom inte vem eller vilka som finns bakom dina camtjejer online, med stor sannolikhet har de män bakom sig som tar del av inkomsterna och då är det fråga om främjande av prostitution och sexuell exploatering.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in