Citat:
Ursprungligen postat av
KyleMilfHunter
Fan det dummaste jag hört!
Ska du bestämma vad kvinnor ska tjäna pengar på och vad som är godkänt??
Kvinnor ska göra si, kvinnor ska göra så,
Men om kvinnorna älskar sex, porr osv?
Är det fult då?
Om de gillar att knulla som fan med många olika män och helst samtidigt är det för mycket för din hjärna då?
Och att sen tjäna pengar på det?
Och att de är över 30, 40, 50 år och har annat jobb men älskar detta? Älskar att knulla mer än de flesta männen!
Då ska någon bestämma att nä, det får inte ni inte gilla!
Ni kvinnor får inte gilla sex, ni får inte gilla att få mycket orgasmer på alla möjliga sätt,ni måste leva med samma partner och ha sex med samma partner hela livet för så säger normerna..
Det är detta man nu klubbat igenom!
Rakt kvinnofientligt beslut!
Inget annat!
Ska de som sysslar med detta betala skatt för sina extrainkomster, enligt dig? Du vet att det är olagligt att tjäna pengar svart eller? Eller ska vissa tjejer vara undantagna lagen? Ska jag också vara undantagen att följa lagen i vissa sammanhang? Vilka i så fall?
Tjejer kan givetvis ligga med vilka de vill, men jag är säker på att ingen tjej skulle frivilligt visa upp sig, eller ha sex, med främmande gubbar om de inte fick massa pengar för detta.
Således är inte denna fråga som rör folks sexliv då vi nyss konstaterat att ingen tjej på only fans gör detta gratis. Därför är dina argument irrelevanta då du nämner att många kvinnor älskar att ha sex till höger och vänster. Den grupp vi pratar om är de tjejer som gör detta för att få massa pengar, en väsentlig skillnad!