2025-05-21, 05:59
Medlem
Absurd lag.

Åter igen Sverige agerar moralpolis.

Varför inte förbjuda horor att ta betalt för sex samtidigt ?

Fittsverige.

Rullstolsbundna män som inte kan få något övh sitter nu och är ledsna... Vem är glad kärstin manshatare 47.
Citera
2025-05-21, 06:01
Medlem
rudi1985s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hyperkit
Nästa som blir förbjudet i Sverige är Porr
Dom måste ta det ett steg längre tycker jag. Det borde opereras in nåt chip i alla svenska mäns hjärnor så dom inte kan runka och tänka på snygga tjejer också. Förbud att tänka på snygga tjejer onani lagen .
Citera
2025-05-21, 06:07
Medlem
rudi1985s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brain Damage
Hur vet du att de inte utbildar sig samtidigt?
Hur vet du att de saknar självrespekt?
Är du deras förmyndare?
Har du övervägt att de helt enkelt drygar ut inkomsten på ett sått som de själva inte har några moraliska betänkligheter över?
Hon är en tjej som vill sitta och välja och vraka på tinder efter sexpartners förstår du väl. Hon vill inte ha konkurrens det är därför kvinnor kämpar med näbbar och klor att försöka ha kvar dessa sexkösplagar. Dessa cam tjejer är det inte synd om. Dom tjänar hutlösa summor pengar många av dom. Irumänien och colombia tex är detta en industri med hus med cam studios i. Det är ett jobb.
Citera
2025-05-21, 06:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -GG
Det låter ju produktivt av araberna. Kanske därför som deras länder är skit. Mat och sex är typ det enda de kan och sysslar med.

Att du skriver det som om det är något att vara stolt över och vilja efterlikna. Bordeller är något av det sunkigaste som finns.
Jag skrev inte det som om det vore något att vara stolt över. Läs inlägget jag svarade på. Jag poängterade att Sverige är ett extremt moralistiskt samhälle där man jagar folk för moraliska brott mer än man gör i religösa teokratier.

Att jaga folk för moraliska brott är inget att vara stolt över.
Citera
2025-05-21, 06:11
Medlem
rudi1985s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Lugna ner dig lite.

Vi pratar om nätprostituerade kvinnor och torskar som köper sex på distans. Dessa avarter utgör en liten marginaliserad grupp i samhället så jämför inte med helt vanliga kvinnor och män som har samtyckande sexuella relationer utan inblandning av ekonomisk ersättning.
Hur vet du hur stor andel som köper camshower?
Citera
2025-05-21, 06:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hyperkit
Nästa som blir förbjudet i Sverige är Porr
Om lagen ska fungera i praktiken så måste man förbjuda porr, åtminstone betalning för porr. Så, ja.
Citera
2025-05-21, 06:13
Medlem
Herr.von.Svenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Libertarismus
Fast det stämmer ju inte. Det är ju fortfarande lagligt att sälja sådant digitalt innehåll, så dessa unga tjejer kan fortsätta som förut utan att riskera något.
Får hoppas man förbjuder detta också då! Det är väl inte bra att unga tjejer lockas att spela in porrfilmer för att skicka till främmande män för tjejerna vill tjäna mycket pengar?
Men det är ju inte porren som sådan jag vill åt. Självklart ska tjejer och killar själva bestämma över sitt sexliv. Men ingen skulle ju inte visa sig naken på nätet om de inte tjänade pengar på detta! Och det är just den lockelsen som unga tjejer (och killar) kan se som ett alternativ till att skaffa sig en utbildning och klara sig själva utan beroende av gubbar som kan vara deras morfar eller farfar.
Citera
2025-05-21, 06:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoppigaSockar
Hur ska detta ens bevakas? Kommer man följa pengatransaktioner? Att bankerna blir anmälningsskyldiga ifall någon betalat pengar till onlyfans eller liknande? För inte kommer "the content creators" att anmäla sina pengakällor. Och inte tusan kan poliser sitta och övervaka detta i realtid. Alternativt utvecklas någon form av AI-tjänst som kan identifiera när "virtuella sexköp" sker.
Jo. Kommer övervakas på samma sätt som när de sitter utanför horhus och arresterar män på vägen ut. Lmao.
Citera
2025-05-21, 06:15
Medlem
rudi1985s avatar
Lagen blir ju haltande också. Eftersom om mannen köper sexuell show av en tjej som är i rumänien i rumänien är det ju inte olagligt. Måste inte hon då typ vittna också att hon blivit utsatt och kränkt för detta? för att mannen skall fällas?. Denna lag blir nog mer haltande än sexköpslagen.
Citera
2025-05-21, 06:18
Medlem
-HUGO-BOSS-s avatar
Jag hoppas att Piratpartiet nu får sig ett rejält uppsving valåret 2026 eftersom de bl.a. vill avkriminalisera sexarbete (Länk).

Trist att höra att ALLA partier i Riksdagen ställer sig bakom denna lagändring. I synnerhet Liberalerna borde ju inte vara ett förbudsparti...
Citera
2025-05-21, 06:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herr.von.Svensson
Får hoppas man förbjuder detta också då! Det är väl inte bra att unga tjejer lockas att spela in porrfilmer för att skicka till främmande män för tjejerna vill tjäna mycket pengar?
Men det är ju inte porren som sådan jag vill åt. Självklart ska tjejer och killar själva bestämma över sitt sexliv. Men ingen skulle ju inte visa sig naken på nätet om de inte tjänade pengar på detta! Och det är just den lockelsen som unga tjejer (och killar) kan se som ett alternativ till att skaffa sig en utbildning och klara sig själva utan beroende av gubbar som kan vara deras morfar eller farfar.
Rent skitsnack. Många av de som säljer bilder på sig själva är extrema voyeurs som tycker om all uppmärksamhet de får. Sedan går det att tjäna 100ggr mer pengar med 100ggr mindre arbete. Att utbilda sig är att döma sig själv till ett liv av löneslaveri. Många av dem säljer bilder ett par år, sedan går de i pension och behöver aldrig slava en dag till i sina liv.
Senast redigerad av user7a261m 2025-05-21 kl. 06:23.
Citera
2025-05-21, 06:40
Medlem
Herr.von.Svenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KyleMilfHunter
Fan det dummaste jag hört!

Ska du bestämma vad kvinnor ska tjäna pengar på och vad som är godkänt??

Kvinnor ska göra si, kvinnor ska göra så,

Men om kvinnorna älskar sex, porr osv?
Är det fult då?
Om de gillar att knulla som fan med många olika män och helst samtidigt är det för mycket för din hjärna då?
Och att sen tjäna pengar på det?
Och att de är över 30, 40, 50 år och har annat jobb men älskar detta? Älskar att knulla mer än de flesta männen!
Då ska någon bestämma att nä, det får inte ni inte gilla!
Ni kvinnor får inte gilla sex, ni får inte gilla att få mycket orgasmer på alla möjliga sätt,ni måste leva med samma partner och ha sex med samma partner hela livet för så säger normerna..

Det är detta man nu klubbat igenom!
Rakt kvinnofientligt beslut!
Inget annat!

Ska de som sysslar med detta betala skatt för sina extrainkomster, enligt dig? Du vet att det är olagligt att tjäna pengar svart eller? Eller ska vissa tjejer vara undantagna lagen? Ska jag också vara undantagen att följa lagen i vissa sammanhang? Vilka i så fall?

Tjejer kan givetvis ligga med vilka de vill, men jag är säker på att ingen tjej skulle frivilligt visa upp sig, eller ha sex, med främmande gubbar om de inte fick massa pengar för detta.
Således är inte denna fråga som rör folks sexliv då vi nyss konstaterat att ingen tjej på only fans gör detta gratis. Därför är dina argument irrelevanta då du nämner att många kvinnor älskar att ha sex till höger och vänster. Den grupp vi pratar om är de tjejer som gör detta för att få massa pengar, en väsentlig skillnad!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in