Igår, 05:26
Medlem
"Ville hugga flickor"

Ännu en incel. Ännu en kvinnohatande pojke eller man, som begår våld mot kvinnor och flickor.

Fy fan.
Citera
Igår, 06:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ---xOOx---
Ja. De som inte är incels.
Tycker nog det är lite ungt att vara incel. De flesta pojkar har inte legat nåt de är 16.
Citera
Igår, 06:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Tycker nog det är lite ungt att vara incel. De flesta pojkar har inte legat nåt de är 16.

Millennials och äldre generationer hade ett genomsnitt på att tappa oskulden mellan 15 och 17år så nog lågs det för en del rätt mycket vid den åldern förr iaf.
Hade du en flick/pojkvän i den åldern som det inte var någon längre distans för att hälsa på/mötas upp (så att man kunde hoppa på cykeln/moppen och vara framme inom 10-20min) så blev det oftast en hel del ligga.
Citera
Igår, 06:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TeamSnickan
Millennials och äldre generationer hade ett genomsnitt på att tappa oskulden mellan 15 och 17år så nog lågs det för en del rätt mycket vid den åldern förr iaf.
Hade du en flick/pojkvän i den åldern som det inte var någon längre distans för att hälsa på/mötas upp (så att man kunde hoppa på cykeln/moppen och vara framme inom 10-20min) så blev det oftast en hel del ligga.
Jo. Men då var då och nu är nu.
Citera
Igår, 06:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Har sextonåriga pojkar någonsin fått ligga särskilt mycket?

Ja om man har ett bra utseende det tror jag
Men dem är extremt få

🤷

Den här lilla inceln lär ju ha blivit dissad i åratal och levt oskuld. Därför han hatar tjejer. Det brukar vara anledningen till såna här händelser.
Citera
Igår, 06:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Russiannotsweed
Ja om man har ett bra utseende det tror jag
Men dem är extremt få

🤷

Den här lilla inceln lär ju ha blivit dissad i åratal och levt oskuld. Därför han hatar tjejer. Det brukar vara anledningen till såna här händelser.
Osar inte direkt om hat i manifestet, inte ens i närheten.
Mer som att "jag vill prova detta", utan att tänka på hur det påverkar andra.
Citera
Igår, 07:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Piii...
Osar inte direkt om hat i manifestet, inte ens i närheten.
Mer som att "jag vill prova detta", utan att tänka på hur det påverkar andra.

Han kanske känt sig ”inspirerad ” av andra terror dåd I kombination av att känna sig misslyckad kanske ville göra något betydelsefullt i hans värld.
Hursom skriker amatör om dådet. Ändå skrev ju dåren att han planerat i 6 månader.
Det är inte lite tid för planering måste jag säga han måste vara rejält retarderad om han inte kunde få ihop saker på 6 månader
Rent praktiskt.
Diagnoser och funktionsnedsättning ?
Citera
Igår, 07:15
Medlem
Insamlingskontrolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petunia78
Står ju att han tycker att döda kvinnor är roligare/ger mer njutning än att döda män. Det är översättning från Google, någon finsktalande kanske kan översätta korrekt.
Och "..eftersom tanken på att knivhugga dem (flickor) var trevligare än att knivhugga män"
Citera
Igår, 07:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gustavdentjette
Jag tänker att mycket bottnar i det här!
Vi som slapp internet hade roligt med varandra.

Nu verkar alla människor helt alienerade från varandra, och de med lätt autism kunde hänga med oss andra medan de ändå fungerade.

Allt verkar bli så svart och vitt, flickor och gossar umgås inte längre.

Yin och yang, allt det här kommer att ändras, jag hoppas bara att det sker snart.

Jag tror definitiv vi går mot bättre tider
Fast det km att kräva en hel del lidande innan vi når dit tyvär, TID och många offer på vägen för att slutligen skapa ett fint samhälle för oss alla på jorden
🙏
Citera
Igår, 07:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Piii...
Det där var en usel översättning. Var det ChatGPT?

Ja det stämmer.
Citera
Igår, 08:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Egna-tankar
"Ville hugga flickor"

Ännu en incel. Ännu en kvinnohatande pojke eller man, som begår våld mot kvinnor och flickor.

Fy fan.
Förrutom att han säger att han har flickor som mål för att det är lättare, inte för att de är flickor.
Citera
Igår, 08:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goralux
Förrutom att han säger att han har flickor som mål för att det är lättare, inte för att de är flickor.

Okej.

För ett antal år sen greps en invandrare som hade rånat ett antal riktigt gamla pensionärer i Malmö. När han fick frågan om varför han rånade så gamla människor, så svarade han ärligt: "För att de är lätta att råna."

Du tycker det är okej att en kille försöker skada eller döda flickor för att de är ganska lätta att skada och döda? För att det är lättare för en kille att skada och döda tjejer än att skada andra killar? För att killarna kan lättare försvara sig?

Då tycker du kanske att det är okej att vuxna ger sig på barn också?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in