Flashback bygger pepparkakshus!
2025-05-21, 10:16
Medlem
Ördögs avatar
Tråd på murha.info. I en del inlägg nämns GM:s namn, bland annat här.
Citera
2025-05-21, 10:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Egna-tankar
Okej.

För ett antal år sen greps en invandrare som hade rånat ett antal riktigt gamla pensionärer i Malmö. När han fick frågan om varför han rånade så gamla människor, så svarade han ärligt: "För att de är lätta att råna."

Du tycker det är okej att en kille försöker skada eller döda flickor för att de är ganska lätta att skada och döda? För att det är lättare för en kille att skada och döda tjejer än att skada andra killar? För att killarna kan lättare försvara sig?

Då tycker du kanske att det är okej att vuxna ger sig på barn också?
Det är inte vad jag säger, många i tråden och i media målar upp en bild av en kvinnohatande gärningsman.
Det stämmer inte. Vem vet vad polisen får ur muppen, kanske var kvinnohat en faktor... Det får vi vänta på
Citera
2025-05-21, 11:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goralux
Det är inte vad jag säger, många i tråden och i media målar upp en bild av en kvinnohatande gärningsman.
Det stämmer inte. Vem vet vad polisen får ur muppen, kanske var kvinnohat en faktor... Det får vi vänta på
Han var bland bög fjolla hur som
Citera
2025-05-21, 11:32
Medlem
finns filmen att se någonstans?
Citera
2025-05-21, 13:08
Medlem
Citat:

Hur vet du att det inte stämmer att han var en kvinnohatande gärningsman? Känner du honom?

Och för övrigt - om en tjej hade skrivit på sociala medier att hon ville attackera och skada killar, skulle du ha sagt då att hon troligen INTE var en manshatare?
Citera
2025-05-21, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Egna-tankar
Hur vet du att det inte stämmer att han var en kvinnohatande gärningsman? Känner du honom?

Och för övrigt - om en tjej hade skrivit på sociala medier att hon ville attackera och skada killar, skulle du ha sagt då att hon troligen INTE var en manshatare?
Vad jag vet är vad som står i manifestet. Vi får se vad som kommer ut mer. Om ni och andra bestämmer att han är kvinnohatare så är det er spekulation.
Kanske tjejen han högg var lesbisk? Homofob motivation? Finns mycket vi kan spekulera över.
Citera
2025-05-21, 22:42
Medlem
Citat:
Förrutom att han säger att han har flickor som mål för att det är lättare, inte för att de är flickor.
Och att han hellre knivade flickor än pojkar. Glöm inte den biten.
Citera
2025-05-21, 22:44
Medlem
Citat:
Vad jag vet är vad som står i manifestet. Vi får se vad som kommer ut mer. Om ni och andra bestämmer att han är kvinnohatare så är det er spekulation.
Kanske tjejen han högg var lesbisk? Homofob motivation? Finns mycket vi kan spekulera över.
GM hade inga specifika personer som mål, bara att han skulle attackera flickor.
Citera
2025-05-21, 23:06
Medlem
xmzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av andan0
finns filmen att se någonstans?

Inte så lång, men det finns en bit här:
https://theync.com/a-teen-filmed-his-attack-on-school-girls.htm
Citera
2025-05-22, 04:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Piii...
Och han ville attackera flickor för att det var lättare= Inte på grund av kvinnohat som medierna och folk i tråden är så ivriga att beskriva det som.
Min poäng som ni citerade var att om vi är fria att spekulera om saker som inte står i manifestet så kan vi hitta på vad vi vill.
Citera
2025-05-22, 05:05
Avstängd
Citat:

Nej i din kultur är inte flickor personer
Citera
2025-05-22, 07:49
Medlem
sealstrypers avatar
Citat:
Mindre risk att få spö om man ger sig på flickor, han framstår inte som någon atlet direkt......
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in