• 2
  • 3
2025-08-23, 16:09
Medlem
Tortellis avatar
Att han är släppt tyder bara på en sak. Har han suttit häktad oskyldig? Är det ett tveksamt fall. Det är ganska ovanligt att släppas efter en så lång häktning. Det är inte någon i tråden som har kunskap om vad det är som gör att han släpptes? Det är en liten ort, undrar hur snacket på orten är!
Citera
2025-08-23, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Robotron
Eftersom namnet på den misstänkte är släppt i tråden tog det mig 1 min att hitta exfrun. Du får helt enkelt försöka själv.

Det finns ett antal fall där pappor anklagats för övergrepp på lösa boliner. Har ingen aning om vad som hänt här. Men exfruns sätt att hantera sociala medier ger iallafall mig vibbar. Hittade hennes instagram. Låst profil, men 7000 inlägg (!). Det säger ändå nåt=)

Hmm ja varken du eller jag vet ju vad som hänt… är det verkligen ”lösa boliner” om han blir häktad så länge? Med Facebook och Instagram vet jag inte om antalet bilder säger mig så mycket. Att han är fri är såklart i linje med att han inte är skyldig. Men det betyder inte allt anklagelsen är falsk från mamman. Kanske barnen berättat.
Citera
2025-08-23, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli
Att han är släppt tyder bara på en sak. Har han suttit häktad oskyldig? Är det ett tveksamt fall. Det är ganska ovanligt att släppas efter en så lång häktning. Det är inte någon i tråden som har kunskap om vad det är som gör att han släpptes? Det är en liten ort, undrar hur snacket på orten är!

Behöver väl inte vara oskyldig för att man släpps: räcker med att bevisningen inte håller
Citera
2025-08-23, 16:33
Medlem
Robotrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjongbatong
Hmm ja varken du eller jag vet ju vad som hänt… är det verkligen ”lösa boliner” om han blir häktad så länge? Med Facebook och Instagram vet jag inte om antalet bilder säger mig så mycket. Att han är fri är såklart i linje med att han inte är skyldig. Men det betyder inte allt anklagelsen är falsk från mamman. Kanske barnen berättat.

Med en sådan anklagelse är det såklart att givet att dom håller honom länge. Kanske längre än vad det finns bevis för. Att det skulle hänga på småbarns historier är ju en hög risk för fulspel. Barn kan ju säga lite vad som helst. Dom kan även vara påverkade av mamman.

Jag säger absolut inte att snubben verkar vara oskyldig. Men får inte direkt stabila vibbar av mamman heller.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in