2025-08-22, 16:51
Medlem
Robotrons avatar
Svårt fall. Skulle kunna vara relationskonflikt som spårat ur. Mamman verkar lite kaos.
Citera
2025-08-22, 17:31
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Gravelroad
Tidigare tidningskändis:

https://www.avestatidning.com/artike...ya-anstallning

Nu när namnet är öppet borde det då inte kunna skrivas öppet ink finnas i rubriken.

Om namn inte får skrivas ut så de inte går att googla - ja då kan väl google mer eller mindre
slå igen
Citera
2025-08-22, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Robotron
Svårt fall. Skulle kunna vara relationskonflikt som spårat ur. Mamman verkar lite kaos.

Hur då kaos?
Citera
2025-08-22, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dontaskdonttell
Hans namn är R*b*n S*h*in
Släppt och ute i det fria sedan ett par dagar tillbaka.
Har ni frågor ska jag besvara dom så gott jag kan.

Vad vet du?
Citera
2025-08-22, 21:32
Medlem
Mamma gått in i väggen, tidigare varit gift med R. Han skuldsatt henne, kört över henne. Hon gör allt med och för sina barn.

Hans mamma är lika störd. Lågvattenmärke båda två.
Han hade bra jobb, körde ner sig själv och sin familj i skiten.

Häktades i våras, satt till för ett par dagar sedan då han setts ute. Grova övergrepp på blöjbarn. Barnen har själva delat sina historier för polis. Endast åklagaren som vet varför det lades ner.
Citera
2025-08-22, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dontaskdonttell
Mamma gått in i väggen, tidigare varit gift med R. Han skuldsatt henne, kört över henne. Hon gör allt med och för sina barn.

Hans mamma är lika störd. Lågvattenmärke båda två.
Han hade bra jobb, körde ner sig själv och sin familj i skiten.

Häktades i våras, satt till för ett par dagar sedan då han setts ute. Grova övergrepp på blöjbarn. Barnen har själva delat sina historier för polis. Endast åklagaren som vet varför det lades ner.

Med gud så sjukt!! Hur vet du detta? Varför läggs det ner då? Man kan inte lägga ner sånt!
Citera
2025-08-22, 22:24
Medlem
Robotrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjongbatong
Hur då kaos?

Kolla hennes Facebook.

Absolut att den misstänkte knappast är någon stjärna men exfrun är garanterat hysterisk.
Citera
2025-08-22, 22:31
Medlem
Citat:
Kolla hennes Facebook.

Absolut att den misstänkte knappast är någon stjärna men exfrun är garanterat hysterisk.

Vad menar du med hysterisk? Vad är hennes Facebook?
Citera
2025-08-23, 11:15
Medlem
Citat:
Kolla hennes Facebook.

Du verkar ju veta mycket
Känner du dom

Eller är det bara baserat på nätet? Tro fan mamman är hysterisk! Hade jag oxå blivit om mina barn är våldtagna
Citera
2025-08-23, 15:20
Medlem
Robotrons avatar
Citat:
Du verkar ju veta mycket
Känner du dom

Eller är det bara baserat på nätet? Tro fan mamman är hysterisk! Hade jag oxå blivit om mina barn är våldtagna

Jag får dom vibbarna bara av att kolla på moderns facebook. Hur hon skriver och agerar. Den här typen av fall har ju figurerat förut....
Citera
2025-08-23, 15:39
Medlem
Citat:
Jag får dom vibbarna bara av att kolla på moderns facebook. Hur hon skriver och agerar. Den här typen av fall har ju figurerat förut....

Hur ska jag hitta hennes Facebook?
Vad tänker du kring fall förut menar du?
Citera
2025-08-23, 15:43
Medlem
Robotrons avatar
Citat:
Hur ska jag hitta hennes Facebook?
Vad tänker du kring fall förut menar du?

Eftersom namnet på den misstänkte är släppt i tråden tog det mig 1 min att hitta exfrun. Du får helt enkelt försöka själv.

Det finns ett antal fall där pappor anklagats för övergrepp på lösa boliner. Har ingen aning om vad som hänt här. Men exfruns sätt att hantera sociala medier ger iallafall mig vibbar. Hittade hennes instagram. Låst profil, men 7000 inlägg (!). Det säger ändå nåt=)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in