2025-05-20, 17:39
Medlem
Koranbränning? Tusen tack för det 👍🙂
Citera
2025-05-20, 17:43
Medlem
Hopes.N.Dreamss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
Du menar att det är våld p.g.a att det inte är en slumpmässig bok? Betyder det också att ord är våld? Om jag känner mig kränkt av att höra saker från muslimer så kan jag anmäla dem för våld?
Nej, du anmäler de för ärekränkning. Vilken fånig kommentar.
Citera
2025-05-20, 17:52
Medlem
VetusSpirituss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krimkoll
Koranen har inte i Sverige att göra, bara när den brinner. Den kan få vara i mellanöstern där dom hör hemma med sin bok.

Som dessa folk och deras bok med "religion" förstör och förstört det här landet och du grinar om lite papper. Torka tårarna med en sida kompis!
Nej,håller inte med dig om det.Det är politik som har förstört detta landet.Sen stavas Mellanöstern med stort M.
Senast redigerad av VetusSpiritus 2025-05-20 kl. 17:52. Anledning: edit
Citera
2025-05-20, 17:58
Medlem
Muslimfittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krimkoll
Ansökan har inkommit och beviljats av polisen för koranbränning mitt i Jönköping - Lördag 24/5.

Protestera mot islam, islamiseringen, moskeerna och islamiseringen av Sverige där islamister planerar att byga en moské i månaden i Sverige.

Protestera mot förföljelsen, hoten och våldet så som mordet på Salwan Momika som mördades efter att ha bränt koranen och andra som drabbats hårt genom åren och även senaste åren och året.

- Vem står bakom ansökan om att bränna koranen denna gång?

- Vad blir reaktionerna denna gång?

https://www.expressen.se/nyheter/exp...3-d32a3e999321

Vi måste börja göra det här över hela landet. En moskébränning i varje stad, varje vecka! Alla bör protestera mot ondskan som genomsyrar islam.

Glöm ej bort att de mördade Lars Vilks också. Även om ingen åkte dit för det mordet så blev han mördad av muslimerna.
Senast redigerad av Muslimfitta 2025-05-20 kl. 18:01.
Citera
2025-05-20, 18:05
Medlem
Paris24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
Nej det är hot.
Att hota någon är naturligtvis våld.

Att säga åt någon "ge mig din klocka" är ett rån. Helt utan fysiskt våld.

Man kan tvinga någon att ha sex med bara ord, utan fysisk styrka. Det är både våld och våldtäkt.

Bara för att du är i slagsmål jämt! Du är kvar i Vilda västern och har inte fattat hur samhället ändrats till våld med ord.
Senast redigerad av Paris24 2025-05-20 kl. 18:09.
Citera
2025-05-20, 18:09
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av TzOn
Du stödjer det indirekt genom att tycka att nån får skylla sig själv när dom betalar med sitt liv för en jävla sagobok.
Ja absolut det gör jag man får skylla sig själv
Citera
2025-05-20, 18:26
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av SkobyDo
Koranbränning? Tusen tack för det 👍🙂
Tacka salwan när du ser han nästa gång 😂😂☝🏽
Citera
2025-05-20, 18:29
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Muslimfitta
Vi måste börja göra det här över hela landet. En moskébränning i varje stad, varje vecka! Alla bör protestera mot ondskan som genomsyrar islam.

Glöm ej bort att de mördade Lars Vilks också. Även om ingen åkte dit för det mordet så blev han mördad av muslimerna.
Du och dina små tankar stannar där de är du kommer aldrig någonsin kunna skada islam. Jag personligen sponsrar moskébygge i Sverige så mycket jag kan flera nya projekt klara Järva är nästa plats moske ska byggas in sha Allah ☝🏽vi blir fler och fler Alhamdullilah all praise belongs to Allah
Citera
2025-05-20, 18:33
Citat:
Ursprungligen postat av SawfaNamdi1
Gick bra för Nato i Afghanistan? 😂😂
Vad har det med koranbränning i Svedala att göra?
Citera
2025-05-20, 18:35
Medlem
Farbaute666s avatar
G-sus... Ja vad vore väl en sommar utan terrorhot och kravaller bara för att några efterblivna provokatörer måste reta folk som fortfarande tror på sagor...
Citera
2025-05-20, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alternativtkonto11
Finns dock grader i helvetet. Kristendom är religionen som får folk att fördöma mord och förtryck. Islam är religionen som får folk att... tja, mörda och förtrycka.

Inte för att jag gillar islam, men kan väl bara nämna kristna conquistadorer i Sydamerika lite...
Citera
2025-05-20, 19:34
Medlem
Inte konstigt att koranbränning kommer till sommaren. De vill förstöra turismen hitåt. Ingen vågar komma till Sverige. Sedan undrar plötsligt många svenskar varför turismen inte ökar. Där har ni anledning.
Senast redigerad av Kollektion 2025-05-20 kl. 19:39.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in