2025-05-20, 15:08
Medlem
online_alwayss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SawfaNamdi1
Islam kommer reformera er om något, ingen har lyckats reformera islam och kommer aldrig lyckas heller

Kan du inte svara på frågor din jävla pajas?
Citera
2025-05-20, 15:26
Nu är vi med i Nato. Så bränn på anser jag.
Citera
2025-05-20, 15:32
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av online_always
Fan vad du svamlar. Begriper inte ens vad du skriver.

Kan du svara på varför ni blir kränkta av en bränd trycksak år 2025?
Du fattar precis, vi blir inte kränkta det är ni som gör akten sen bajsr på er när konsekvenserna kommer, varför göra sånt när ni vet vad ni uppmuntrar och gråter sen?
Citera
2025-05-20, 15:35
Citat:
Ursprungligen postat av Paris24
Gör inte reklam för larv som detta. Låt honom stå där ensam i blåsten och fjutta och känna sig dum, som den lågbegåvade barnsliga provokatör han är.

Ett alternativ är att en bunt araber som är smartare än han går dit och tittar och sedan rycker på axlarna så han ser det och går hem.

Han och han, det är en kvinna som ska protestera mot islam. Med flera.
Citera
2025-05-20, 15:40
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackstasi
Jaså det tycker du....

Om jag tittar mig runt i Sverige idag och funderar över hur det mångkulturella experimentet utfallit på i sammanhanget kort tid, tror jag du lever i en dröm.

Hade vi byggt ett 100% sekulärt samhälle för några hundra år sen så skulle vi givetvis inte haft detta "mångkulturella experiment" över huvud taget.
Citera
2025-05-20, 15:48
Medlem
buzzkillers avatar
Citat:
Islam kommer reformera er om något, ingen har lyckats reformera islam och kommer aldrig lyckas heller
Vi är inte intresserade av islam. Vi är djupt rotade i vår egen kultur med tillhörande värderingar och traditioner som går hundratals år tillbaka. Vi älskar att käka korv, dricka bärs, ha hund, lyssna på musik, torka arslet med höger hand, osv. Finns inte en chans i helvetet att vi, ättlingar från vikingarna, skulle börja följa något som en tanig arab i öknen har diktat ihop. Vi är bättre än så.
Citera
2025-05-20, 15:55
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av buzzkiller
Vi är inte intresserade av islam. Vi är djupt rotade i vår egen kultur med tillhörande värderingar och traditioner som går hundratals år tillbaka. Vi älskar att käka korv, dricka bärs, ha hund, lyssna på musik, torka arslet med höger hand, osv. Finns inte en chans i helvetet att vi, ättlingar från vikingarna, skulle börja följa något som en tanig arab i öknen har diktat ihop. Vi är bättre än så.
Om ni inte är det låt den vara då och provocera inte den, men islam bor rent free i era huvuden det är därför ni står bakom sånt trams, sluta ljug för dig själv ni är absolut intresserade
Citera
2025-05-20, 16:01
Medlem
buzzkillers avatar
Citat:
Om ni inte är det låt den vara då och provocera inte den, men islam bor rent free i era huvuden det är därför ni står bakom sånt trams, sluta ljug för dig själv ni är absolut intresserade
Vi är intresserade av den ska fara och flyga åt helvete, ja. Helst hoppas vi på ett nytt reconquista, så vi slipper bli påmind om skiten.
Citera
2025-05-20, 16:01
Medlem
online_alwayss avatar
Citat:
Du fattar precis, vi blir inte kränkta det är ni som gör akten sen bajsr på er när konsekvenserna kommer, varför göra sånt när ni vet vad ni uppmuntrar och gråter sen?

Medeltid och sharia?

Vi gör vad vi vill i Sverige. Halshugger ni folk och förstör land var er jävla pissreligion än växer så kommer ni alltid att vara hatade. Hur känns det då? Be till din skäggiga farbror i himlen och låt oss andra vara bara.
Citera
2025-05-20, 16:03
Citat:
Ursprungligen postat av VetusSpiritus
Jag tycker hela grejen är smaklös,tror knappast det hade blivit uppskattat om folk hade börjat bränna biblar för att sedan lägga upp på nätet.

Koranen har inte i Sverige att göra, bara när den brinner. Den kan få vara i mellanöstern där dom hör hemma med sin bok.

Som dessa folk och deras bok med "religion" förstör och förstört det här landet och du grinar om lite papper. Torka tårarna med en sida kompis!
Senast redigerad av Krimkoll 2025-05-20 kl. 16:06.
Citera
2025-05-20, 16:04
Medlem
online_alwayss avatar
Citat:
Haha precis så pratar med barn som dig så fick jag tyst på dig utan att använda ett enda svordom

Stort av dig. Men ändå gråter du över att jag bränner en bok jag har köpt.

Hur svag kan man vara i sinnet.

Och skriva och stava verkar inte heller vara ditt starka kort. Har du mycket utbildning i bagaget?
Citera
2025-05-20, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LiteKonstig
Bara grejen att söka anstånd för att bränna lite papper är konstigt..

Handlar bara om att man vill provocera.. egentligen borde muslimer ignorera helt då hade intresset försvunnit. Det är ju ett ragebait man vill skapa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in