2025-05-21, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kiiingens
Bilder i media verkar överensstämma med Simrisbanvägen 18.

Kopplad till denna händelse (FB) Person död efter husrannsakan – hoppade ut genom balkong enligt TV4:
Polisen hittade 250 kilo misstänkt kokain i Malmö i går, enligt uppgifter till TV4 Nyheterna.
När man skulle genomföra nästa tillslag hoppade en ung kvinna ut från balkongen och dog.
– En man och tre andra kvinnor är gripna, säger kommunpolisen Malin Morän.
https://www.tv4.se/artikel/1mJhRITz7...ll-doed-kvinna

Det är ett fintnybyggt område som Malmö stad valt att flytta in en massa araber och hucklen, så blev den delen av staden också förstörd som ni själva ser med knarkandel utfört av araber. Det var slumpen som gjorde att polisen fann drogerna, annars flöder det fritt bland de kriminella importerade slöddren.

Tack regeringen.
Citera
2025-05-21, 22:32
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ApanAbdulla
Kåt och kåt det är hur händelseförloppet löpte. Först försökte dom stjäla en bil, tappar en pistol. Sedan slår sönder ett fönster blir gripna med stöldgods utav polisen ej narkotika, det är istället när lägenheten kontrolleras med en hund som kokainet hittas. Så tro vad du vill men man vet aldrig kan ha varit vanliga pundare. Dessutom sekretess på gripna säger en hel del. Polisen vet att dom kommmer eller nu har en hotbild emot sig. Så därför tänkte jag det kanske var vanliga pundare, horsare ja du vet...

Det är springpojkar så klart.
Citera
2025-05-21, 23:41
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Fått höra att dom två anhållna är danskar....

Undrar vilka som ligger bakom. I min värld måste det vara ett tungt nätverk. För 250kg kan inte vem som helst sno, utan repisaler.

Märkligt att det inte börjat kommer lite rykten vilka den gäller.
Senast redigerad av Crabby88 2025-05-21 kl. 23:44.
Citera
2025-05-22, 00:03
Medlem
ApanAbdullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Undrar vilka som ligger bakom. I min värld måste det vara ett tungt nätverk. För 250kg kan inte vem som helst sno, utan repisaler.

Märkligt att det inte börjat kommer lite rykten vilka den gäller.
Kan säga utan att outa mig, det är två mc killar som hade en klubb i Sverige men kvar i Danmark. Mer säger jag inte. Du får tänka själv.
Stora i Holland med.
Citera
2025-05-22, 00:05
Medlem
Det går alltid åt skogen för den klubben i detta landet haha

Citat:
Kan säga utan att outa mig, det är två mc killar som hade en klubb i Sverige men kvar i Danmark. Mer säger jag inte. Du får tänka själv.
Stora i Holland med.
Citera
2025-05-22, 00:06
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Stora i Holland med.

Aaaaa. Det va som fan. Men vilka är det som är -250+kg ?
Det måste vara en tung aktör., 250+kg är.inget man kan sno utan någon blir besviken.
Citera
2025-05-22, 00:10
Medlem
ApanAbdullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Aaaaa. Det va som fan. Men vilka är det som är -250+kg ?
Det måste vara en tung aktör., 250+kg är.inget man kan sno utan någon blir besviken.
Killen som äger laddet bor ej i Sverige och kallas för Vincent han bor i Syd Amerika
Citera
2025-05-22, 00:13
Medlem
ApanAbdullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leprofesseur
Det går alltid åt skogen för den klubben i detta landet haha
😂Ja så går det när man enbart tar in efterblivna. Europa presidenten fick nog.
Citera
2025-05-22, 08:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Martlet
Det är ett fintnybyggt område som Malmö stad valt att flytta in en massa araber och hucklen, så blev den delen av staden också förstörd som ni själva ser med knarkandel utfört av araber. Det var slumpen som gjorde att polisen fann drogerna, annars flöder det fritt bland de kriminella importerade slöddren.

Tack regeringen.

Haha finbyggt område? Ja där är några nyproducerade hus men där slutar allt med fint. Den delen av stan har för fan variit förstörd så länge jag kan minnas. Har i alla fall varit ett alkis/pundar område i över 30 åroch både bor och har bott många välkände kriminella där minst lika länge
Citera
2025-05-22, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chrille1976
Haha finbyggt område? Ja där är några nyproducerade hus men där slutar allt med fint. Den delen av stan har för fan variit förstörd så länge jag kan minnas. Har i alla fall varit ett alkis/pundar område i över 30 åroch både bor och har bott många välkände kriminella där minst lika länge
Husen och området dör är fint och nybyggt. Barnfamiöjer i radhusen.

Men sedan väljer Malmö stad att ge dessa fina nya lägenheter till nykomna araber. Det dräller med hucklen där med 10 barn var, oerhört många har fått lägenheterna betalda av dig=soc.. Nu flyttar de få svenskar som trodde annat att det skulle vara ett bra och tryggt område. Man vill bo med likasinnade och inte med dysfunktionella araber=orcher som dessutom är kriminella. De är i majoritet.
Citera
2025-05-22, 13:33
Medlem
Det aktuella huset ägs inte av MKB.
Citera
2025-05-22, 13:35
Medlem
Angeliqas avatar
Det albanska paret flyttade in i lgh ifjol (enligt söktjänsterna).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in