2025-05-23, 08:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Hur förklarar du att hon skickade ett hjärta och en inbjudan till lunch till honom efter händelsen med de två fyllepussarna?

Som du själv skriver, det blir väldigt mycket fram och tillbaka.

Hur trovärdig anser du att hon är?

Hur JAG förklarar det? Hur fan ska jag veta vad som pågår inom henne, tänkte du? En rimlig förklaring är ju dels att hennes promillenivå antagligen var rätt hög på förmiddagen med tanke på att de alla enligt uppgift festade hårt, och att ångesten kom senare i samband med att alkoholen gick ur kroppen och att hon pratade med sin man.

Nja, jag tycker att det finns udda frågetecken där också; till exempel att det inte finns vittnen till puss nummer två, som tydligen skedde i baren. Det bör ju ha funnits massa människor i en bar.
Citera
2025-05-23, 09:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cikoria45678
Men kvinnan lär ha uppgett i förhör att hon följde med honom till hans hem eller rum för att prata och när de satt i soffan så tog han av sig byxor och kallingar och drog hennes trosor på sned och gnuggade sitt underliv mot hennes lår och hade också sagt att han blev ”så kåt” ….. Var det mer än en puss?

Vänta nu, vad snackar du om? Skriver du i fel tråd?
Citera
2025-05-23, 09:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TJUVSVERIGE
Fast de kan ju välja att lägga ner det - som de gör vad gäller många andra ärenden. Här verkar ju gälla ord mot ord så varför drar de igång en cirkus?
jaa undrar hur mycket av våra skattepengar som ska gå åt till detta en puss hennes sms dagen efter visade först inte på nån ångest hon frågade ju om han ville med dom ut och äta lunch till och med, nej det måste vara psykiska problem med den tjejen eller så behöver hon pengar!
Citera
2025-05-23, 09:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av design
Vänta nu, vad snackar du om? Skriver du i fel tråd?
Ja precis det måste vara fel tråd och människor du skriver om, detta har inte stått nånting om i anmälan
Citera
2025-05-23, 09:24
Medlem
plusnios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BiggestSnoozer
Det är inte ok att bli ofrivilligt pussad på, men det är fan ynkligt när det leder till rättegång och vanära. Det är trots allt bara en puss. Jag tycker sämre om den person som drar en puss till rättegång, än den person som ville ge en puss. Alla dagar i veckan.

Håller med dig till alla procent som någonsin går!
Precis så tänker jag också.
Citera
2025-05-23, 09:24
Medlem
Citat:
Det är inte ok att bli ofrivilligt pussad på, men det är fan ynkligt när det leder till rättegång och vanära. Det är trots allt bara en puss. Jag tycker sämre om den person som drar en puss till rättegång, än den person som ville ge en puss. Alla dagar i veckan.
Jag med! tycker att det får vara nog med såna här rättegångar nu.
Citera
2025-05-23, 09:30
Medlem
Citat:

Det kanske inte bara handlar om en puss? Det kanske handlar om en markering mot att gubbar inom mediebranschen beter sig gränsöverskridande mot kvinnliga kollegor, och att poängen med detta mål är att försöka få en ändring på det?
Senast redigerad av design 2025-05-23 kl. 09:43.
Citera
2025-05-23, 09:33
Medlem
-HoneyBadger-s avatar
Det här sexuella övergreppet (som väl inte ens fullbordades?) och som Micke åtalats för har jag sett minst två kvinnliga förövare attackera David Sundin med, i egenskap av att leda programmet Bäst I Test, -och där, fullbordades övergreppet!

Vi måste jobba med jämlikheten här i landet, där den ene blir sexuellt ofredad, ska den andre känna sig smickrad och utvald..

# Backa David Sundin 💙
Senast redigerad av -HoneyBadger- 2025-05-23 kl. 09:51.
Citera
2025-05-23, 09:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MartinGrus
Public service borde banta rejält. Varför ska de anställda på public service vara en överklass som bor på Östermalm och andra fina områden med en lön som de flesta bara kan drömma om?
Ja, de är överbetalda. Det är en sak om de skulle dra in rejält med pengar från folk som frivilligt vill betala för deras jobb men nu handlar det om utpressning av alla oss skattebetalare. Att då få höra att han ser ner på 70k i månaden får en att bli förbannad rent ut sagt. De är så otroligt bortskämda.
Citera
2025-05-23, 10:05
Moderator
HusvagnSvenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -HoneyBadger-
Det här sexuella övergreppet (som väl inte ens fullbordades?) och som Micke åtalats för har jag sett minst två kvinnliga förövare attackera David Sundin med, i egenskap av att leda programmet Bäst I Test, -och där, fullbordades övergreppet!

Vi måste jobba med jämlikheten här i landet, där den ene blir sexuellt ofredad, ska den andre känna sig smickrad och utvald..

# Backa David Sundin 💙

Nja, Lotta Engberg fick ändå kritik för vad hon gjorde. Här kan man läsa om den och se henne kyssa David Sundin: https://www.hant.se/noje/tittarna-ra...annen/10444914
Citera
2025-05-23, 10:09
Medlem
dansquelcass avatar
Någon som kan länka åklagarens stämningsansökan?
Citera
2025-05-23, 10:23
Medlem
RutgerFuchss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Skulle du hävda att kvinnan har ett psykiskt övertag över mannen på deras arbetsplats?
Det är en fullvuxen kvinna som driver ett framgångsrikt medieföretag. Hon har fått prestigeuppdraget att bli manusförfattare och chef på självaste SVT. Enligt utsagor är hon social, fysisk och tjoar och chimmar om att de ska bli spritfulla på personalfesten.

Mannen är en person som säger det som kvinnan skriver och beskrivs av medarbetare som nedtonad, ödmjuk och ingen som tar sig friheter.

Om man ska gissa om deras respektive övertag får man se till helheten och inte till kön.
Nu när vi fastslagit att du ljög om att mannen är kvinnans chef, hur ser du själv på detta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in