2025-05-21, 09:26
Medlem
RutgerFuchss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Durst
Om en vidrig gubbe eller kärring började pussa på dig som barn, då var det bara för dig att säga ifrån eller? Även som vuxen kanske inte alla har mod att ens säga ifrån, men du är väl jävligt hård och besynnerlig.

Wow ditt sätt att hitta framtida partners är alltså att random kyssa människor tills någon inte säger ifrån? Underbart.
Jag har oräkneligt antal gånger under mitt liv blivit lekfullt uppvaktad av kvinnor med med allt från smek, puss och slick till avklädning och svårt att acceptera ett nej.
Borde jag ha anmält det till polisen?
Citera
2025-05-21, 09:27
Medlem
Förr i tiden skulle han fått en örfil och så var den saken klar.
Nuförtiden ska tidningar, polis, åklagare, advokater etc alla vara inblandade och såklart ska skattebetalarna stå för notan.
Sverige har blivit ett sjukt land och de hederliga skattebetalarnas mardröm.
Citera
2025-05-21, 09:28
Medlem
sonicguides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fartarallt
Undrar om Mickes körkort ryker nu oxå,,,,,
Brukar inte bli det då det enda som var fullt var pungen....
Citera
2025-05-21, 09:35
Medlem
sonicguides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sven5678
Ja, undrar vad frun tyckte som är väldigt vacker för övrigt. Men nog lätt hänt att han efter 20+ år i trogen tjänst med tanten börjar fundera på att löpa linan ut med någon av alla pilska medelålders damer som ständigt flörtar o limmar på honom

Tyvärr valde han fel dam trots alla positiva signaler hon gav och nu sitter han i skiten, sorglig historia detta men nu över till vardagen med krig, skjutningar och sprängningar, livet går vidare
Kanske hade han fått ett Frikort för inspelningsperioden. Hans partner trodde väl knappast att han skulle få till det med Kalla vilket han heller inte fick. Inte heller trodde hon väl på att han skulle kunna få Fischer i säng.
Citera
2025-05-21, 09:36
Medlem
SilkyJohnsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chran508
Sluta ljug.
Om vad?
Citera
2025-05-21, 09:37
Medlem
DVikings avatar
Förstår jag detta rätt att det blir en förundersökning, rättegång med åklagare, advokater, domare, eventuell häktning osv för ett brott som knappast ens kan leda till något mer än böter?

Hur ställer sig MGM i skuldfrågan?
Citera
2025-05-21, 09:45
Medlem
När man läser FUP får man intrycket att den här målsäganden är riktigt svag psykiskt. Hon fick gå till terapeut och har mått otroligt dåligt efter händelsen. Tur hon inte var med på festen där vår tidigare finansminister Borg tog fram kuken och gjorde helikoptern. Då hade hon nog behövts läggas in på psyket ett bra tag. Min åsikt är att har man fest får man tåla en hel del. Klarar man inte det så undvik fester där alkohol finns.
Senast redigerad av Berraperra1975 2025-05-21 kl. 10:04.
Citera
2025-05-21, 09:58
Medlem
DreamTwisters avatar
Får man försynt fråga vem kvinnan är?
Citera
2025-05-21, 10:01
Medlem
Helvete vad larvigt är det här vad våra skattepengar går till?

Polis, åklagare, advokater, domare, nämndemän.

Vad kostar kalaset, 1 miljon?
Citera
2025-05-21, 10:05
Medlem
Hon hoppas väl på skadestånd, därav hennes gnäll om hur dåligt hon mått...
Citera
2025-05-21, 10:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av listigtjej
undra om vi kvinnor blir anmälda lika lätt om vi skulle vara framfusiga på till exempel yngre killar?
Tror knappast det..

Nope, du har helt rätt
Citera
2025-05-21, 10:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Jag kan svara. Är man på en fest där alla är berusade så får man acceptera och tänja på sina moraliska gränser och inse att det händer dumheter. Har själv varit på fester där tjejer stoppat handen innanför mina badbyxor utan mitt medgivande. Men aldrig i helvetet jag skulle anmäla det för våldtäkt. Dessutom så hörde M av sig dagen efter och bad om ursäkt flera gånger. Nej det här gör att min beundran för kvinnor sjunker mer och mer.

Ja, de inblandade hade en inspelningsfri dag efter händelsen. Reneè säger ju till Micke inför kvällen t o m "ikväll ska vi bli spritfulla och ha kul!". Precis som du säger så sägs och förmodligen görs det en del dumheter vid spritfyllor. Har själv varit nykter vid några dylika tillställningar och de flesta börjar bete sig rätt patetiskt på olika sätt. Med valet att bli spritfull med arbetskollegor gör att man får vara beredd på att höra det mesta och kanske som i detta fall t o m får en dask i rumpan eller en lite för hård kram eller en oskyldig puss. Som sagt, tala om att en liten fjäder har blivit en hel jävla hönsfarm....
Senast redigerad av Neverever31 2025-05-21 kl. 10:15.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in