Citat:
Ursprungligen postat av
Apologist
Kan det vara så att den här tjejen är en karriärslampa som ligger runt för att nå högre positioner?
Typ Linda H Staaf karaktären.
Karriärslampor är otroligt vanliga på myndigheter, ud/sida o andra organisationer oavsett om de är gifta med man o barn o allt.
Jag tror att du har en poäng här, om man läser vad ML säger i förhöret
Ur förhöret med ML 2025-02-05 FUP sid 24
FL: Den här pussen.
MT: Jag frågade inte.
FL: Nej.
MT: Vill du att jag ska pussa dig på munnen?
MT: Nej. Men det tyckte hon att jag skulle ha gjort det. Nej, det blir så konstigt för det är så
fysiskt. Alltså hon har stått, lutat sig mot mig. När vi går ut ur bilen och skriver och inför
tävlingar och så. Hon har liksom slingrats runt mig i två veckor. Så det blir liksom konstigt
om den där pussen var så... Jag har i alla fall aldrig tänkt tanken på att kränka henne.
MT: Utan bara lyfta henne. Vi har ju pratat om allt och jag har... Ja, men jag har känt för
henne som en syrra verkligen. Hon har berättat alla sina ågren och sin ångest och sina
komplex och... Både i bransch... Hon försöker ju slå sig in i branschen nu. Hon har ju startat
ett bolag.
FL: Mm.
MT: Och det är en ganska vidrig bransch. För att om man misslyckas så... Då ryker man. Och
det är otryggt. Jag tänker bara när hon åker hem så här som hon gör så... Jag får ju såna... Jag
vill ju inte tänka så, men jag får ju såna här... Är det här ett sätt för henne att försöka rädda
snacket som går i branschen. Det är mycket visklek. Hon är den som åker hem. Och då är det
liksom snyggare på något sätt. Jag har ingen aning. För jag förstår inte hur hon kan
polisanmäla mig.