2025-05-17, 16:29
Medlem
Vad tycker ni om Will Smiths nya album?
r hans karrir ver?

Han frsker bemta Chris Rock incidenten i introt till albumet

Patetiskt album enligt mig.
Gller att ha skmskudden redo.
I vissa ltar rappar han som Eminem.

En av musik videorna r rtt cool dock.

https://www.youtube.com/watch?v=jWYQmPZrkOk

Pkostad musik video som r Matrix inspirerad.
Will tackade nej till rollen som Neo.
Citera
2025-05-17, 18:56
Medlem
S.. does it slap?
Citera
2025-05-18, 09:29
Medlem
h jsses.

20 r sedan senaste slppet, gubben tnker att han ska visa att han fortfarande kan.

Vi trodde han var frdig med att skmma ut sig efter Lost and Found.

Vi hade fel.
Citera
2025-05-18, 09:37
Medlem
Rappen var inte dlig.

Men rligt talat g tillbaka och gr filmer. Enligt den dr videon r det ju uppenbart att han fortfarande har talang fr det.

Trodde det skulle ta fart mer efter i am legend, men efter det sg man honom nstan inte.
Citera
2025-05-18, 10:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TedGaandie
Rappen var inte dlig.

Men rligt talat g tillbaka och gr filmer. Enligt den dr videon r det ju uppenbart att han fortfarande har talang fr det.

Trodde det skulle ta fart mer efter i am legend, men efter det sg man honom nstan inte.

Vad pratar du om? I am Legend kom ut '07, efter det har du Hancock, Seven Pounds, Suicide Squad... fan du har rtt, jag kollade igenom filmografin och de dr r de enda ngorlunda knda titlarna och Seven Pounds r den enda som r ngorlunda bra.
Citera
2025-05-18, 11:53
Medlem
TheGretaResets avatar
Den enda bra roll han gjort r som homofil i "ett ovntat besk" 1993. filmerna har inte varit dliga men will har varit utbytbar.

Det sa jag i 25 r ovetandes om att han var homofil.
Citera
2025-05-18, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av guldduscharn
Vad pratar du om? I am Legend kom ut '07, efter det har du Hancock, Seven Pounds, Suicide Squad... fan du har rtt, jag kollade igenom filmografin och de dr r de enda ngorlunda knda titlarna och Seven Pounds r den enda som r ngorlunda bra.

Det r det jag menar. Det kndes som att han var p uppsving och brjade f prva sina roller dr p tv skrmen. Liksom I am legend och Seven Pounds r s vitt skilda roller.

Men sen satsade han vl p familjelivet, fr sen det dr brjade s typ ser man honom inte?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in