• 4
  • 5
2025-09-28, 09:40
Medlem
Jageingenallss avatar
Hejsan undrar om nån vet som pågår köpte btc igår hos en sida allt gick bra skickade till min wallet, det dök upp rätt så omgående, loggade in på fs igenom flugsvamp.wtf o insättning adresserna stämde, skickade dom till fs igår 19:00 och nu nästan klockan 10 nästa dag så finns de fortfarande inte nya btc på min fs4?
Citera
2025-09-28, 18:12
Medlem
PusherTonys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jageingenalls
Hejsan undrar om nån vet som pågår köpte btc igår hos en sida allt gick bra skickade till min wallet, det dök upp rätt så omgående, loggade in på fs igenom flugsvamp.wtf o insättning adresserna stämde, skickade dom till fs igår 19:00 och nu nästan klockan 10 nästa dag så finns de fortfarande inte nya btc på min fs4?

Har samma problem. Vad fan händer? Allt stämmer förutom att coinsen inte dyker upp???
Citera
2025-10-02, 13:19
Medlem
ChloeStocktown43s avatar
Samma här. Någon som vet något?
Citera
2025-10-02, 13:21
Medlem
ChloeStocktown43s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exade
Fick du in dina sen?
Jag förde också över nyligen (BTC)
Brukar aldrig ha några problem. Men efter 6 confirmations står det fortfarande på kontot samma belopp jag hade kvar sen sist 20kr..

Vet att jag satt in på rätt BTC adress och allt sådant, ingen phsing länk heller för gjort detta massa ggr innan vet hur man gör, använder flugsvamp.wtf och ser till att det stämmer överrens med adressen man loggar in till osv
Har du fått in coins nu?
Citera
2025-10-02, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rustic00
Hej kan någon guida hur jag sätter in pengar på FS4? Kommer inte in på Coinbase eller Binance så behöver något annat sätt. Kan inget om krypto

Safello med swish via en coinswap, lättare än så kan det inte bli.

Vet att det är gammal tråd, men undrar för stötte på Flugsvamp2 tidigare idag på telegram, är dom igång igen? Någon som beställt därifrån som kan bekräfta att det funkar?
Citera
2025-10-03, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Burkenvbg
Safello med swish via en coinswap, lättare än så kan det inte bli.

Vet att det är gammal tråd, men undrar för stötte på Flugsvamp2 tidigare idag på telegram, är dom igång igen? Någon som beställt därifrån som kan bekräfta att det funkar?

Finns också paxful eller noones ifall man vill köpa p2p och inte från en svensk sida som kan "spåra" dig... massa säljare och man kan köpa med swish, revolut eller paypal...
Citera
2025-10-06, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kurdiskahoran
Revlut bästa stället köpa bitcoin btc
Sen skicka

Revolut är knappast det bästa stället att handla kryptovalutor på. 1.49% i avgifter + Slippage på 1-4%. Det är dock väldigt enkelt att använda.

Citat:
Ursprungligen postat av Kurdiskahoran
Köper btc bitcoin till Revolut skickar
Btc vidare till Kukoin
Sen skickar jag till flugsvamp
Annars lätt bli avstängd Revolut

Varför ha extra plånbok att skicka till, och betala avgift i onödan varje gång?
Det vore smartare att gå direkt från KuCoin -> flugsvamp
Detta är dessutom spårbart.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här