• 1
  • 2
2025-05-17, 15:20
Medlem
Hej kan någon guida hur jag sätter in pengar på FS4? Kommer inte in på Coinbase eller Binance så behöver något annat sätt. Kan inget om krypto
Citera
2025-05-17, 15:59
Medlem
Vad är adressen till fs 4?
Citera
2025-05-17, 16:00
Medlem
Ja men vilka sida kan man köpa på och skicka direkt till FS4? Utan behöva hoppa mellan massa wallets. Kan inget om krypto som sagt
Citera
2025-05-17, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fitt-Harry
1. fixa bitcoin
2. Skicka till flugsvamp
3. Köp droger, vapen, barn, vad du nu är ute efter
4. ???
5. Profit

Ja men vart ska jag köpas BTC? Vilken sida. Och måste jag skicka till en wallet innan? Och vart fixar jag en sån. Eller finns det någon sida där jag kan köpa btc och skicka direkt till FS4 wallet?
Citera
2025-05-17, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Riotriotriot
Vad är adressen till fs 4?

Flugsvamp.wtf
Citera
2025-05-17, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fitt-Harry
Googla på buy bit coin for flugsvamp four

Alla inlägg är gamla och saker ändras, flera sidor bannar dig om man använder FS4 länken. Hade jag hittat rakt svar hade jag inte sökt svar här. Om du inte vet hur man gör sluta skriv tack
Citera
2025-05-17, 17:59
Medlem
Vitiss avatar
Jag gjorde, för några år sedan.
Blåst.
Dvs, bitsen registrerades aldrig.
Ingen stor summa, men surt ändå.
Citera
2025-05-17, 18:34
Medlem
Niggwards avatar
Man blir bara blåst på nätet, gömda avgifter i växelkurser och annat strul. Man köper irl eller inte alls om man vill veta att man får något för x pris. Internet började som en bra idé men har slutat som en scam överdrivet dyr djungel av chans.
Citera
2025-05-18, 00:35
Medlem
Nej man kan inte köpa vad som helst där på fs4. Fs4 är städat. Finns inga vapen,barn eller något liknade. Du som vill köpa något där i från måste du först ladda ner tro browser (surfa anonymt). Sedan går du in på https://www.luffarn.com/ och fixar adressen till fs4. Köper btc gör du via trustwallet. Smartast är att köp xmr de kan man inte spåra lika lätt. Egentligen står allt i https://www.luffarn.com/ för dina behov.
Senast redigerad av qadsan 2025-05-18 kl. 00:42.
Citera
2025-05-18, 06:44
Medlem
ApanAbdullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rustic00
Hej kan någon guida hur jag sätter in pengar på FS4? Kommer inte in på Coinbase eller Binance så behöver något annat sätt. Kan inget om krypto
Localcoinswap enkelt tryggt och snabbt
Citera
2025-05-18, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rustic00

Revlut bästa stället köpa bitcoin btc
Sen skicka
Citera
2025-05-19, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av profanity101
Vapen? Barn? finns detta på flugsvamp

Nej, egentligen inte, bara slangbellor och negerungar.

Kom igen, vad tror du? Självklart säljs det inte barn. Väldigt få darknetsidor säljer vapen, och en som inriktar sig på Sverige skulle få det jobbigt om de började sälja det. Det skulle ge polisen betydligt mer resurser att utreda dom med.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in