• 7
  • 8
2025-05-29, 01:53
Medlem
Säkerhetskontrollant på flygplats med.
Citera
2025-05-29, 12:57
Medlem
För er som säger att Mousse är ren skit. Här har vi La mousse som på analys visade 30% THC. Inte dåligt. Synd att dom torska. Ren thc 30% såna spelare ska respekteras. Så mycket fula spelare som hämtar spice och andra cannabonider. Fanns dock en hel del cannabis i fuppen. Många olika husrannsakan med hash. Så de är mycket mer än 295kg knark i denna fup. Säkert ett ton. Vissa hash är 34% thc o till o med 38% thc (la mousse) medan andra låg på 6% thc. Så kan skilja sig. Dock ser man på kakorna vilka som är ”fina” och ”fula”. Samma med gräset fanns 6%thc och 15-25% thc.

Deras ketamin landa på 100% renhetsgrad
MDMA på 97%
Kokain på 90%

En bra kontakt nontheless. Och här bevisar för de som säger att all kvalite är skit i Sverige inte stämmer. Man har nog steppat upp en hel del senaste åren
Senast redigerad av Abzid 2025-05-29 kl. 13:19.
Citera
2025-05-29, 23:23
Medlem
buisnismannens avatar
Tack för namnet gubbar. Ingen jag kände igen dock. Fina produkter han torska.
Citera
Igår, 09:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Bytt profilbild på IG sedan mitt inlägg ser jag. Får man väl anta att han är fri och fortfarande sysslar med ovannämnda.

Men jävlar vad tyst det är. Ingen vidare fart på tråden direkt.

Vi behöver en instagram-story från spoilertjejen om ämnet. Att hon inte redan postat om detta kanske tyder på att det INTE gäller en paradise hotel/ex on the beach/influencer person.

Hehe, igår förmiddags lade det kontot ut en bild på händelse utan context på just den gripna farmen deltagaren. Han är sjukt likt en annan deltagare som varit med i senare säsong. Som jobbade på behandlingshem.🤣
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in