2025-05-19, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Laken47
Om man försöker bena ut vilka som har varit med i dokusåpor som kan vara i 30-årsåldern som har kopplingar till Tyresö eller Sollentuna, vilka har vi då? En jag kan komma på är K*an som var med i PH för ett antal år sedan som kom från Sollentuna. Vad gör han idag? Vilka har vi mera?

K.A var (är fortfarande?) väldigt glad i kola för några år sedan, han är också uppväxt i Häggvik så det låter som en rimlig gissning.
Citera
2025-05-20, 00:44
Medlem
Contragulationss avatar
Inget litet stash.

Konstigt att namnet inte har dykt upp i diverse skvaller när ”profilen” varit häktad ända sedan november 2024. Får mig o tro att stora namn som den gode Adinatoor inte är aktuella. Däremot känns ph/eotb hett

Vad gör en sådan som H*idar? Tyvärr låst instagramprofil, har han uppdaterat något sedan november 2024?
Citera
2025-05-20, 10:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reverentia
det ska ha gått från Skåne vidare till Stockholm enligt Expressen

Okej spännande. Finns FUP? Fuck jag saknar NEP.
Citera
2025-05-20, 12:38
Medlem
ylnos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ratad
Kian Avar var väl han som "inte kunde så mycket om lagar, och sånt". Ska man låta någon förvara droger är det det väl en fördel om det just har det. Samt inte har ett begåvningshandikapp. Låter inte jättetroligt men jag har ju haft fel förr.

Blir spännande att se vem det kan vara, men Kian låter långsökt... Han har väl inte varit aktiv profil sen, bargigen dom gjorde 2013/14?..
Citera
2025-05-20, 20:07
Medlem
fyfan va jobbigt. Hade mått så frukansvärt dåligt. Inte bara förlorade man massor med stålar. Man ska sitta tid också. Fyfan
Citera
2025-05-20, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ylno
Blir spännande att se vem det kan vara, men Kian låter långsökt... Han har väl inte varit aktiv profil sen, bargigen dom gjorde 2013/14?..
Då kan vi kanske släppa Kian spåret. Har vi någon annan som är mera aktuell som kan stämma in.
Någon nämnde Robban från Farmen 2025. Han är från Solna/Ulriksdal och har tydligen haft drogproblematik tidigare. Men att gå ifrån att använda droger till att förvara/sälja ett stort parti kanske är långsökt.
Citera
2025-05-27, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Inget litet stash.

Konstigt att namnet inte har dykt upp i diverse skvaller när ”profilen” varit häktad ända sedan november 2024. Får mig o tro att stora namn som den gode Adinatoor inte är aktuella. Däremot känns ph/eotb hett

Vad gör en sådan som H*idar? Tyvärr låst instagramprofil, har han uppdaterat något sedan november 2024?
Sist jag snokade på haidar ibstaprofil så bodde han i Spanien. Högst oklart vad han livnär sig på men han vill iaf ge sken av att han jobbar med krypto och daytrading.
Citera
2025-05-27, 11:11
Medlem
JayJayAdamss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laken47
Då kan vi kanske släppa Kian spåret. Har vi någon annan som är mera aktuell som kan stämma in.
Någon nämnde Robban från Farmen 2025. Han är från Solna/Ulriksdal och har tydligen haft drogproblematik tidigare. Men att gå ifrån att använda droger till att förvara/sälja ett stort parti kanske är långsökt.

Hur är det med läskunnigheten? Personen är i 30-årsåldern. Robban måste vara närmare 50 år gammal.
Citera
2025-05-27, 11:25
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JayJayAdams
Hur är det med läskunnigheten? Personen är i 30-årsåldern. Robban måste vara närmare 50 år gammal.

Farmen-Robban Nilsson är 36 år så take a chill pill! 😂
Citera
2025-05-27, 11:42
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
Sist jag snokade på haidar ibstaprofil så bodde han i Spanien. Högst oklart vad han livnär sig på men han vill iaf ge sken av att han jobbar med krypto och daytrading.

Bytt profilbild på IG sedan mitt inlägg ser jag. Får man väl anta att han är fri och fortfarande sysslar med ovannämnda.

Men jävlar vad tyst det är. Ingen vidare fart på tråden direkt.

Vi behöver en instagram-story från spoilertjejen om ämnet. Att hon inte redan postat om detta kanske tyder på att det INTE gäller en paradise hotel/ex on the beach/influencer person.
Citera
2025-05-27, 12:38
Medlem
JayJayAdamss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Farmen-Robban Nilsson är 36 år så take a chill pill! 😂

Ah misstog honom för Robban från Robinson som måste va typ 50. My bad.
Farmen Robert är det hovslagaren ni syftar på då?
Citera
2025-05-27, 13:36
Medlem
Ingen som vet vem realityprofilen är?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här