• 8
  • 9
2025-05-19, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagGillarTapeter
Är ju lika kallt i polen ungefär. Kollar man snitttemp så ligger Krakow på 1 till -5 på vintern medan stockholm ligger på -1. Valencia ligger på 16 grader.
Känns ju inte som att en svensk har någon fördel alls i Polen heller...

Vintrarna är skitkalla i stora delar av Polen men somrarna är fina o varma
Nä svendkar står inte högt i 🇵🇱
Citera
2025-05-20, 22:55
Medlem
Negreritvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grungewhore
Barcelona. Kanske inte är så märkligt om man väljer en bättre arbetsgivare än din.
2.300 euro i Spanien för att jobba på callcenter, måste ha rört sig om 60 timmars arbetsvecka.
Citera
2025-05-20, 23:02
Medlem
grungewhores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Negreritv
2.300 euro i Spanien för att jobba på callcenter, måste ha rört sig om 60 timmars arbetsvecka.
Nej. Jobb hemifrån dessutom.
Citera
2025-05-20, 23:08
Medlem
Negreritvs avatar
Citat:
Nej. Jobb hemifrån dessutom.
Vore väldigt intressant att läsa om vilket företag det rör sig om och vad som står i kontraktet. Har själv bott flera år i landet och har aldrig hört något liknande. Har flera kollegor som arbetar i olika städer för olika callcenters, ingen tjänar över 1.500. Men om någon anonym flashbackare hävdar 2.300 så stämmer det förmodligen.
Citera
Igår, 00:02
Medlem
grungewhores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Negreritv
Vore väldigt intressant att läsa om vilket företag det rör sig om och vad som står i kontraktet. Har själv bott flera år i landet och har aldrig hört något liknande. Har flera kollegor som arbetar i olika städer för olika callcenters, ingen tjänar över 1.500. Men om någon anonym flashbackare hävdar 2.300 så stämmer det förmodligen.
Jag tänker inte outa mig här, men eftersom det är en i min direkta familj och jag har god insyn i dennes ekonomi så får du ta mig på orden... svenskt företag som säljer tjänster till svenska företag i Norden.

Sluta jobba med att sälja lotter för Sossarna så kanske du hittar något bättre 😁
Citera
Igår, 10:27
Medlem
Negreritvs avatar
Citat:
Sluta jobba med att sälja lotter för Sossarna så kanske du hittar något bättre 😁
Det jag jobbade åt var Allente. Vänner och bekanta sitter på Viking vägassistans och något reseförsäkringsbolag, inga sossefasoner här inte. Med 2.300 euro månaden så klarar man sig rätt bra i Spanien så länge man undviker skithålen Madrid och Barcelona.
Citera
Igår, 14:52
Medlem
Citat:
Jag tänker inte outa mig här, men eftersom det är en i min direkta familj och jag har god insyn i dennes ekonomi så får du ta mig på orden... svenskt företag som säljer tjänster till svenska företag i Norden.

"Jag tänker inte outa mig här"

Vore enklare avslöja företaget än att outa dig...
Citera
Igår, 15:16
Medlem
grungewhores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ehehhas
"Jag tänker inte outa mig här"

Vore enklare avslöja företaget än att outa dig...
Tjoflöjt.
Jag tänker inte outa mig för folk jag känner eller känner min familjemedlem, klappträ.
Citera
  • 8
  • 9

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in