2025-05-16, 13:33
Medlem
DebbieHarrys avatar
Nivå 22 har en grym uteservering på taket med billig öl, ligger centralt vid Fridhemsplan.

Bra klientel med
Citera
2025-05-16, 23:46
Medlem
Sladdarens avatar
Medtagen öl på barer och uteplatser i Fjollträsk med låssaölmage på ;-) https://www.partykungen.se/losmage-11512.html

.. Ja där förvarar ni ölen, inte magen

Skämt åsido. Ingen aning men borde ju ha utveckltas en ute öl jämförelse sajt vid det här laget
Typ som ja man jämför hotell typ
Citera
2025-05-17, 00:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av haremrum
Systembolaget i Rotebro har en bra bänk utanför och mycket spännande folk som passerar.
Remarkabelt att du kan ha koll på i princip allt. How?
Eller som jag sa när servitrisen visade mig sin Mickey Mouse- klocka, how are you doing?
Dit går nästa semesterresa!
Citera
2025-05-17, 21:38
Medlem
halaltarzans avatar
Kan säga så här att låt er inte luras av ölpriserna, på en del ställen kan man dricka 2-3 bira utan att man känner ett skit. Därför köper jag alltid flaskor numera, dock så är det ju inte helt gratis, inte ovanligt att en 0.5 l Mariestad kostar typ 90. Hutlöst om du frågar mig.
Citera
2025-05-20, 09:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SirTomhamHatt
The Lobby nära centralstationen är trevlig om du vill ha närheten till tåget. Uteserveringen är dock väldigt liten.
Tack för tipset 👍uppskattat
Citera
2025-05-20, 09:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lavsduns
Ta dig till Söder så hittar du en massa billig öl kring Medborgarplatse Götgatan och Folkungagatan.
Tack för tipset 👍 uppskattat
Citera
2025-05-20, 09:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av haremrum
Systembolaget i Rotebro har en bra bänk utanför och mycket spännande folk som passerar.
😂😂😂😂 Är tyvärr portad där 😉😉(skämt)
Citera
2025-05-20, 09:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MikeStrutter
Alldeles för långt bort.
Det är fascinerande hur priser på öl i Stockholmet är så pass mycket lägre än andra städer i landet. Ofta mer än 50% billigare. I Solna ska det finnas en Indisk restaurang som har svinbillig öl, men jag tror att den ska stänga igen om några veckor.
Citera
2025-05-20, 09:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sagodjur
Runt Fridhemsplan finns det väl en del billiga syltor, uteservering och sol begränsar dock utbudet men Bar 08 mitt emot Fridhemsplans tunnelbaneuppgång runt hörnet vid kinarestaurangen, tror jag, är både billig och solig. Ser att den fått 1,9 i snittbetyg på Tripadvisor också, lovande

Citera
2025-05-20, 09:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av george.sthlm
Jovars men det är ju inte öl som dricks på den bänken.

Det är ju explorer och Baileys som är Rotans husdricka

😂😂😂
Citera
2025-05-20, 09:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Några barer på Hornsgatan nära Hornstull har stora uteserveringar, soligt läge och billig öl. Hirschenkeller, Beer and play, kanske någon Tack för tipset 👍 uppskattat . De Tack för tipset 👍 uppskattat billiga förut i alla fall då jag inte varit där nyligen.
Citera
2025-05-20, 09:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DebbieHarry
Nivå 22 har en grym uteservering på taket med billig öl, ligger centralt vid Fridhemsplan.

Bra klientel med

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in