2025-05-16, 23:44
Medlem
patheuzs avatar
Aldrig . Landet som sviker sitt egna folk o prioriterar skäggbarn från mellanöstern.
Svensken ska arbeta och hålla käft.
Sista svensk tar med sig flaggan
2025-05-17, 00:03
Medlem
HomoDeuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
Berätta för mig hur jag tänker snett? Nationalism är en mänsklig uppfinning och du har ingen magisk essens som binder dig till en fysisk plats. Flaggor, nationalsånger och gränser är bara mänskligt hittepå, på samma sätt som religion och tribalism. I den riktiga verkligheten är det slumpen som avgör var du föds och som vem och du har ingen fast förankring på den plätt du föds. Du kan precis lika gärna leva ditt liv på motsatt sida av den här stenkulan i rymden.

Att det är så bevisas av folkvandringar, exempelvis USAs uppkomst. En massa tyskar, britter och irländare lämnade sin födsloplats och slog sig ner på andra sidan jorden och det gick precis lika bra. Så varför dö för den här leråkern när du kan hitta en likadan någon annanstans?

Nationalism och patriotism är de korkades ideologi.

Det handlar inte om det. Och jag håller med dig om detta med nationalism och patriotism. Sånt ÄR efterblivet. Att försvara folk från ondska är däremot inte efterblivet.
2025-05-17, 00:04
Medlem
buisnismannens avatar
Aldrig däremot Skåne alla dagar i veckan.
2025-05-17, 00:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Ni hatar alltså svenskar. Bra, då vet jag. Ni är lika illa som muslimerna.

Hur får du det till att man hatar svenskar för att man inte vill dö för muslimer/araber och kvinnor som dessa använder?
2025-05-17, 00:56
Medlem
PulverBraxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TorpareBlod
Om Sverige kom i krig för 1000 gången, skulle du kämpa och kriga för sverige?

Felstavat land i rubrik! Wtf!
2025-05-17, 01:32
Medlem
Hmn-1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Duvlort
Så för att summera lite av intrycken så här långt, är att de flesta hade stuckit utomlands eller deserterat.
På grund av att landet är fullt av folk som har flytt sina länder för att slippa slåss, stämmer det?

Nej det stämmer inte. På grund av att landet är fyllt av inavlade hyenor som flyr fängelsestraff i sina länder eller bara ett hederligt arbete och fortsätter med kriminaliteten här vore väl en bättre formulering va?

På grund av att dessa röstas in av Svenskar med religiös övertygelse. Ska jag slåss för vad fan då? För min granne? Horungen som röstar in partier som ändrar lagar för att stjäla pensionspengar ännu en gång?

Kul också hur folk på riktigt tror att om ryssen skulle komma och den som inte ställer upp och krigar skulle bo kvar. Man sticker väl härifrån? Och så beter man sig som en civiliserad människa i landet man drar till, inte som sandlössen beter sig oavsett var på jordens yta dom befinner sig.

"Du hatar svenskar " Ja det gör jag. Att inavlade sandtuggare inte klarar annat än förstörelse och mord är en sak. Att som folk skrika och yla efter mer av dom, offra sina döttrar till negrer och starta fem i tolv rörelser, att småungar blir överkörda av lastbilar och ett folkhav samlas för att tycka synd om babbar överlag för att en av dom ännu en gång har gjort något som normala människor äcklas av. Det här är ett folk som inte är värt hat? Det är ett folk som är värt att försvara och slåss in i döden för?

Ett folk som kämpar för att utrotas förtjänar inte bara att utrotas, det är ett defekt skräpfolk som måste bort, det är ett folk som utgör risker för andra människor med intakt överlevnadsinstink.

Om jag får valet mellan att kriga för Sverige eller avrättas/fängslas så lita på att jag väljer att kriga, sen skjuter jag ner så många svenskar och babbar jag har i synhåll tills dom skjuter mig. Så kommer mitt dödsstraff att se ut om jag inte hinner dra.
Senast redigerad av Hmn-1 2025-05-17 kl. 01:35.
2025-05-17, 01:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hmn-1
Nej det stämmer inte. På grund av att landet är fyllt av inavlade hyenor som flyr fängelsestraff i sina länder eller bara ett hederligt arbete och fortsätter med kriminaliteten här vore väl en bättre formulering va?

På grund av att dessa röstas in av Svenskar med religiös övertygelse. Ska jag slåss för vad fan då? För min granne? Horungen som röstar in partier som ändrar lagar för att stjäla pensionspengar ännu en gång?

Kul också hur folk på riktigt tror att om ryssen skulle komma och den som inte ställer upp och krigar skulle bo kvar. Man sticker väl härifrån? Och så beter man sig som en civiliserad människa i landet man drar till, inte som sandlössen beter sig oavsett var på jordens yta dom befinner sig.

"Du hatar svenskar " Ja det gör jag. Att inavlade sandtuggare inte klarar annat än förstörelse och mord är en sak. Att som folk skrika och yla efter mer av dom, offra sina döttrar till negrer och starta fem i tolv rörelser, att småungar blir överkörda av lastbilar och ett folkhav samlas för att tycka synd om babbar överlag för att en av dom ännu en gång har gjort något som normala människor äcklas av. Det här är ett folk som inte är värt hat? Det är ett folk som är värt att försvara och slåss in i döden för?

Ett folk som kämpar för att utrotas förtjänar inte bara att utrotas, det är ett defekt skräpfolk som måste bort, det är ett folk som utgör risker för andra människor med intakt överlevnadsinstink.

Om jag får valet mellan att kriga för Sverige eller avrättas/fängslas så lita på att jag väljer att kriga, sen skjuter jag ner så många svenskar och babbar jag har i synhåll tills dom skjuter mig. Så kommer mitt dödsstraff att se ut om jag inte hinner dra.

Du duger väl inte för strid ändå. Du kan tvätta våra kalsonger och servera oss mat istället. Kanske läsa en saga eller två. Det blir bra.
2025-05-17, 02:02
Medlem
Hmn-1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sexyclasse
Du duger väl inte för strid ändå. Du kan tvätta våra kalsonger och servera oss mat istället. Kanske läsa en saga eller två. Det blir bra.

Förmodligen inte, tur att HbtqRambo som du skulle greja ett krig på en förmiddag. Slåss du för sophögarna, men förvänta dig inte uppbackning (det behöver du ju inte ändå, du är en riktig man)
2025-05-17, 02:17
Medlem
Citat:
Förmodligen inte, tur att HbtqRambo som du skulle greja ett krig på en förmiddag. Slåss du för sophögarna, men förvänta dig inte uppbackning (det behöver du ju inte ändå, du är en riktig man)

Jag är absolut ingen krigare, men inte heller någon ynkrygg. Förväntar mig inte heller något från hobbysvennar.
2025-05-17, 02:47
Medlem
Citat:

Bra summerat.
2025-05-17, 03:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Ni hatar alltså svenskar. Bra, då vet jag. Ni är lika illa som muslimerna.
Du vet ingenting.
2025-05-17, 04:19
Medlem
deddds avatar
Beror på vem som attackerar.

Men i cirka 99% av fallen: ja.

Mycket suger kuk i Sverige, som är lätt att bli besatt av. Men ser man sig om på riktigt så är det bara att suga den kuken, annars får du suga kuk med båda AIDS, klamydia, och svampinfektioner.
Vi är bland det bästa det finns här på jorden.

Bögarna som säger "nej, jag tänker inte slåss för några jävla blattar" nej, vi vet redan att ni inte skulle slåss för sverige, för då hade vi inte haft några blattar till att börja med, med tanke på det ni hatar mest redan tagit över landet utan motstånd.

The universal landsförrädare is five feet two, and he's six feet four
He landsföråder in peace and in war,
He's all of thirty-one, and he's only seventeen
he's been a landsförrädare for a thousand years.

He's a Catholic, a Hindu, an Atheist, a Jain
A Buddhist, and a Baptist, and a Jew
And he knows he shouldn't landsförräda, and he knows he always will
landsföråd you for me, my friend - and you for me

And he's landsföråder Sverige, he's landsföråder France
He's landsföråder the USA
And he's landsföråder the Russians, and he's landsföråder Japan
And he thinks we'll put an end to landsförräderi this way
Senast redigerad av deddd 2025-05-17 kl. 04:35.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in