Citat:
Ursprungligen postat av
Duvlort
Så för att summera lite av intrycken så här långt, är att de flesta hade stuckit utomlands eller deserterat.
På grund av att landet är fullt av folk som har flytt sina länder för att slippa slåss, stämmer det?
Nej det stämmer inte. På grund av att landet är fyllt av inavlade hyenor som flyr fängelsestraff i sina länder eller bara ett hederligt arbete och fortsätter med kriminaliteten här vore väl en bättre formulering va?
På grund av att dessa röstas in av Svenskar med religiös övertygelse. Ska jag slåss för vad fan då? För min granne? Horungen som röstar in partier som ändrar lagar för att stjäla pensionspengar ännu en gång?
Kul också hur folk på riktigt tror att om ryssen skulle komma och den som inte ställer upp och krigar skulle bo kvar. Man sticker väl härifrån? Och så beter man sig som en civiliserad människa i landet man drar till, inte som sandlössen beter sig oavsett var på jordens yta dom befinner sig.
"Du hatar svenskar " Ja det gör jag. Att inavlade sandtuggare inte klarar annat än förstörelse och mord är en sak. Att som folk skrika och yla efter mer av dom, offra sina döttrar till negrer och starta fem i tolv rörelser, att småungar blir överkörda av lastbilar och ett folkhav samlas för att tycka synd om babbar överlag för att en av dom ännu en gång har gjort något som normala människor äcklas av. Det här är ett folk som inte är värt hat? Det är ett folk som är värt att försvara och slåss in i döden för?
Ett folk som kämpar för att utrotas förtjänar inte bara att utrotas, det är ett defekt skräpfolk som måste bort, det är ett folk som utgör risker för andra människor med intakt överlevnadsinstink.
Om jag får valet mellan att kriga för Sverige eller avrättas/fängslas så lita på att jag väljer att kriga, sen skjuter jag ner så många svenskar och babbar jag har i synhåll tills dom skjuter mig. Så kommer mitt dödsstraff att se ut om jag inte hinner dra.