• 1
  • 2
2025-05-15, 15:56
Medlem
Som sagt, varje dag möter man uppkäftiga blattar och araber som borde vara tacksamma att dom får vara här och för att dom ens lever.
Men nej, frid och fred och allt gratis räcker inte för dem, inte på långa vägar.
Makt. Guldkedja. Suv. Pool. "Respekt från svensken" ska det va.
Man har lust att spotta dem i ansiktet, men det går ju inte.
Så då går jag hem och kollar nån kanal hur deras länder bombas
Kul att se dem springa runt med händerna i luften och hålla upp västerlänningarnas kastriuller och låtsas lipa. (nyklippta)
(Trimma håret finns det visst alltid tid till, även utan el i detta jävla låtsaskrig)

Hur gör ni ?
Senast redigerad av BurnGazaBurn 2025-05-15 kl. 16:01.
Citera
2025-05-15, 16:08
Medlem
RudyardKiplings avatar
Du har helt uppenbart inte fattat någonting.
Tips: Förkovra dig!!
Citera
2025-05-15, 16:09
Medlem
Tragiskt det här med mänsklighetens hat mot varandra. Jorden tillhör alla människor.
Citera
2025-05-15, 16:09
Medlem
Knyter ni bara händerna i fickan?
Att säga ifrån går ju givetvis inte, då hoppar nån vänsterrabiat hbtq-feminist in.
Hänt flera ggr.
Ska man bara svälja o svälja o svälja

Fan heller.
Kan även rekommendera crime kanaler på youtube, där kan man välja ut nån vidrig babb som blivit mördad. Så jävla gött att se, man mår bättre sen. Testa!
Citera
2025-05-15, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Du har helt uppenbart inte fattat någonting.
Tips: Förkovra dig!!

ja jaj a Juden jajaja

Men araben/babben kommer väl knappast att lyda en jude!? Han är ju otrevilg för att han KÄNNER för det, tycker att han äger rätten till "respekt"
Då skiter jag i vem som skickat över orchen.
Citera
2025-05-15, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beteendevetare77
Tragiskt det här med mänsklighetens hat mot varandra. Jorden tillhör alla människor.

Ja, och jorden är stor.
dom som inte gillar lågmäldhet och jante kunde ha flyttat nånannanstans på denna Stora Jord
Citera
2025-05-15, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beteendevetare77
Det är så det ska vara !

När det gäller dem själva så tillhör jorden alla människor.
Men deras egna (nergångna misskötta) områden tillhör endast dem och bara dem.
Rimmar lite dåligt.
Citera
2025-05-15, 16:24
Medlem
Galejans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BurnGazaBurn
Knyter ni bara händerna i fickan?
Att säga ifrån går ju givetvis inte, då hoppar nån vänsterrabiat hbtq-feminist in.
Hänt flera ggr.
Ska man bara svälja o svälja o svälja

Fan heller.
Kan även rekommendera crime kanaler på youtube, där kan man välja ut nån vidrig babb som blivit mördad. Så jävla gött att se, man mår bättre sen. Testa!
Du är en slav tillhörande ett slavfolk. Det är bara att anpassa dig efter rådande omständigheter. Ett tips kan vara att ta ett kvällsjobb. Staten behöver mer skatt att skänka till Ukraina.
Citera
2025-05-15, 16:25
Medlem
Så hur gör ni nu då? för att coopa med att landet knullas av fiender, och du får inte ens öppna käften förrän du åker in. Hur gör ni för att hantera det?
Citera
2025-05-15, 16:27
Medlem
SilkyJohnsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BurnGazaBurn
Som sagt, varje dag möter man uppkäftiga blattar och araber som borde vara tacksamma att dom får vara här och för att dom ens lever.
Men nej, frid och fred och allt gratis räcker inte för dem, inte på långa vägar.
Makt. Guldkedja. Suv. Pool. "Respekt från svensken" ska det va.
Man har lust att spotta dem i ansiktet, men det går ju inte.
Så då går jag hem och kollar nån kanal hur deras länder bombas
Kul att se dem springa runt med händerna i luften och hålla upp västerlänningarnas kastriuller och låtsas lipa. (nyklippta)
(Trimma håret finns det visst alltid tid till, även utan el i detta jävla låtsaskrig)

Hur gör ni ?
Jo det går men du är för feg, dina bollar finns inte länge utan har utvecklas till en fitta
Citera
2025-05-15, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
Du är en slav tillhörande ett slavfolk. Det är bara att anpassa dig efter rådande omständigheter. Ett tips kan vara att ta ett kvällsjobb. Staten behöver mer skatt att skänka till Ukraina.

Mja, inte riktigt.
Jag blundar bakom solglasögonen när jag passerar nån vidrigt fet somalier.
Man får hålla för andan också, men får man rutin på det så går det faktiskt på rutin sen.
Då är det nästan som att dom inte finns, så där båste jag staten, lol
Svårare är med babben som ska ta plats. Då får man kolla lite Gaza och njuta.

Så snart chansen ges ska jag fly denna djurfarm. Ska inte behöva tillbringa mina dagar bland folk som kommit hit och dessutom hatar oss.
Senast redigerad av BurnGazaBurn 2025-05-15 kl. 16:30.
Citera
2025-05-15, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SilkyJohnson
Jo det går men du är för feg, dina bollar finns inte länge utan har utvecklas till en fitta

jag har nyss målat om fasaden, orkar inte med massa avrättningar och bomber.
Då är det goare att se de små asen dö i Gaza, tryggt hemma från sin öronlappsfotölj.
Barnen tycker jag inte ett dugg synd om, dom är nästan värst!
I mitt område matar dom hundar med spik. Askönt när några små blivande as svälter ihjäl <3
Tror många känner så, utan att erkänna.

Man vet Exakt hur de blir när de får komma på fötter och får mat och utbildning - bara se hur de blev när de fick komma till fredens Sverige
maktgiriga svin.

Babbarna i sverige gör att man inte har lust att hjälpa "nödutsatt"a små svartskallar!
Pratar från hjärtat, och då var jag ändå väldigt ödmjuk förr.
Senast redigerad av BurnGazaBurn 2025-05-15 kl. 16:36.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in