• 1
  • 2
2025-05-15, 10:40
Medlem
Finikantens avatar
Låt säga att en porrsite har en film vars trailer har gjort dig väldigt sugen på att köpa fullversionen men det står att du bara kommer att kunna se den som inloggad på deras sida. Hade du troligtvis avstått från köpet då om priset inte är ovanligt lågt?
Citera
2025-05-15, 10:44
Medlem
ElexirPharmas avatar
I princip alla porrfilmer går att hitta strömmade gratis någonstans. Händer väl kanske 2 ggr av 100 att jag inte hittat en porrfilm om jag lagt ut hela titeln i någon sökmotor. Hittar jag inte så skiter jag i det.

Däremot har jag vid 1-2 tillfällen faktiskt betalat för tillgång till en viss porrsajt, korkat nog så här i efterhand. Men antar att jag ville se exklusivt kringmaterial eller bilder osv.
Citera
2025-05-15, 10:46
Medlem
Onanikrems avatar
Nej, i princip all porr finns att ladda ner gratis utom möjligen Linda Skugges självbefläckelse då kanske?
För 30 - 40 år sedan köpte man videokassetter och tidningar.
Citera
2025-05-15, 10:53
Medlem
kalkryggars avatar
Jag hade inte gillat det. Men om det av någon anledning kittlade så hårt i bananen att jag verkligen ville ha filmen och efter att jag sökt en piratversion av den som en galning utan att lyckas och enda utvägen att få se den otroligt mumsiga fittan var att gå med på detta så skulle jag i så fall köpa den och sen använda OBS studio och spela in den från skärmen.

Om det inte skulle gått att fånga strömmen av filmen ner i datorn.

Att få syn på en sån fitta att man skulle kunna tänka sig att gå till dessa längder skulle sannerligen vara intressant att få se.
Citera
2025-05-15, 11:08
Medlem
PappaTribes avatar
Nej, att kolla på porr är sorgligt.
Citera
2025-05-15, 11:37
Medlem
Inte en chans.

Finns det inte lätt tillgängligt? Nästa!

Väldigt sällan jag lägger ner tid på att leta rätt på specifika saker
Speciellt inte filmad kött tacco
Citera
2025-05-15, 12:50
Medlem
Finikantens avatar
Tack för era intressanta svar! Fler får gärna göra tillägg
Citera
2025-05-15, 12:55
Medlem
zilog-80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Finikanten
Låt säga att en porrsite har en film vars trailer har gjort dig väldigt sugen på att köpa fullversionen men det står att du bara kommer att kunna se den som inloggad på deras sida. Hade du troligtvis avstått från köpet då om priset inte är ovanligt lågt?

Det skulle behövas att en viss ovanlig kink fanns på film, något speciellt, för att ens komma på tanken att köpa den. Då KANSKE... om jag hade fått behålla den. Lite som förr med VHS, aldrig enbart för att titta.
Citera
2025-05-15, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Finikanten

Nej, så bra är de aldrig!
Citera
2025-05-15, 14:43
Medlem
Bret-Harts avatar
Jag köper porr både filmer och tidningar för att jag samlar på vissa grejer så ja
Citera
2025-05-15, 14:52
Medlem
Full-Retards avatar
Självklart! Dock vet jag inte vad det skulle vara eftersom det inte hänt än.
Citera
2025-05-15, 15:20
Avstängd
Det är väl bara och se till att få orgasm så är alla tankar på att betala för porr bortblåsta och man gör nåt produktivt istället, som tex duscha, träna, laga mat. Sluta "edga" i evigheter, runka ur satsen och gå vidare.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in