Citat:
Ursprungligen postat av
kalkryggar
Det låter som att det inte var så länge sen du var utnyttjad och levde i psykisk misär. Kanske du som människa inte fått vara med dig själv och synka in dig i livet så som den personen du är?
Det kanske ligger och spökar i bakgrunden?
Du kan väl prova att släppa tanken på att få orgasm (ett tag) och fokusera på att kunna slappna av och tillsammans med din kille känna vad som känns skönt att göra och låta själva sexet vara lite som ett förspel.
Att killen ligger och juckar sönder armen låter inte så avslappnande för dig tänker jag. Det måste ju vara lite småstressande att ligga och tänka på när du samtidigt ska slappna av och koncentrera dig på ditt slutmål.
Citat:
Ursprungligen postat av
maxatdunder
Att du har en spärr i huvudet som gör dig spänd istället för att vara avslappnad kan såklart vara rotad i trauma och omedvetna huvudspöken. Känner du dig spänd, eller att du tänker mycket under samlag?
och det är nu över ett år sedan jag kom ur de situationen och har jobbat mycket med mig själv
men som ni båda är inne på, spänd och stressad. sitter nog några inre spärrar i huvudet. och tankar som går. Så är nog att sluta tänka men det är lättare sagt än gjort