• 1
  • 2
2025-05-15, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Libertarismus
Så är det för alla kvinnor. Bara att acceptera och gå vidare.
Vad är det för trams? Finns många kvinnor som har lätt för att komma.
Citera
2025-05-15, 11:16
Medlem
Är du nymfoman eller varför bryr du dig ens om det?
Citera
2025-05-15, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Draculark
Är du nymfoman eller varför bryr du dig ens om det?

Vet inte varför du blandar in nymfoman i detta, att vilja komma mer än någon gång om året är inte direkt något jag anser som märkligt.
Citera
2025-05-15, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FallerIfallerA
Din sambo skulle kunna slicka dig, det brukar kvinnor tycka är skönt när det görs på rätt sätt!

Det brukar sambon göra och är sekunder från målet men sen bara är jag på ruta 1 trotts sambon inte ändrar teknik eller något men annars är det ett bra förslag
Citera
2025-05-15, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Det låter som att det inte var så länge sen du var utnyttjad och levde i psykisk misär. Kanske du som människa inte fått vara med dig själv och synka in dig i livet så som den personen du är?

Det kanske ligger och spökar i bakgrunden?

Du kan väl prova att släppa tanken på att få orgasm (ett tag) och fokusera på att kunna slappna av och tillsammans med din kille känna vad som känns skönt att göra och låta själva sexet vara lite som ett förspel.

Att killen ligger och juckar sönder armen låter inte så avslappnande för dig tänker jag. Det måste ju vara lite småstressande att ligga och tänka på när du samtidigt ska slappna av och koncentrera dig på ditt slutmål.

Citat:
Ursprungligen postat av maxatdunder
Att du har en spärr i huvudet som gör dig spänd istället för att vara avslappnad kan såklart vara rotad i trauma och omedvetna huvudspöken. Känner du dig spänd, eller att du tänker mycket under samlag?

och det är nu över ett år sedan jag kom ur de situationen och har jobbat mycket med mig själv

men som ni båda är inne på, spänd och stressad. sitter nog några inre spärrar i huvudet. och tankar som går. Så är nog att sluta tänka men det är lättare sagt än gjort
Citera
2025-05-15, 16:14
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KukenTrillarAv000
och det är nu över ett år sedan jag kom ur de situationen och har jobbat mycket med mig själv

men som ni båda är inne på, spänd och stressad. sitter nog några inre spärrar i huvudet. och tankar som går. Så är nog att sluta tänka men det är lättare sagt än gjort

Du behöver nog acceptera att det behöver gå lite tid. Det behövs alltid mer tid till olika saker än vad man tror.

Hoppas det blir bra.
Citera
2025-05-15, 23:27
Medlem
maxatdunders avatar
Citat:

Goda nyheterna att det räcker med att du kommer över hindret en gång så flyter det oftast bättre efter det. Försök slappna av och tänka mindfulness på hur sensationer känns som hans hand mot din hy, och ljudet från friktion m.m
Citera
2025-05-18, 10:17
Medlem
Citat:

Kanske testa en så kallad DP, dubbel penetration? Har hjälpt många!

Du kan söka efter DP på BC!

Lycka till
Citera
2025-05-18, 12:19
Medlem
Känner igen mig i det där med att det nästan går, men inte hela vägen. För mig släppte det flrst när jag testade anslsex, för då var jag liksom tvungen att släppa det helt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in