• 1
  • 2
2025-05-14, 22:07
Medlem
Flytta gärna om liknande finns eller om inlägget läggs fel. Och läs hela innan skriver, så lång är texten inte

Men som rubriken lyder (trotts mitt fb namn) har jag svårt att komma, ensam men främst med partner, när jag rör mig själv brukar det kunna gå men det tar sin lilla tid. Men med partner har det aldrig gått, ibland om sambon pllar mig och jag smeker klitoris så kan jag komma men det tar en väldans tid och sambon ligger nästan med kramp i armen. ( det är aldrig någon som lyckats bättre än såhär, tilläggas är att jag varit sexuelltutnyttjad och misshandlad psykiskt i tidiga tonår samt varit fast i en 4 år lång "relation" som enbart var vldtäckt och misshandel. kom därifrån precis innan jag träffa min nuvarande sambo som är den mest underbara man jag någonsin träffat).

Jag kan alltså inte komma alls om min partner enbart rör mig och det har aldrigt gått med någon annan heller. Det går med nöd och neppe ibland om jag smeker mig själv med partner eller ensam. Har testat olika oljor preparat och lusthöjande men min lust är det inget fel på, är en fruktansvärt kåt prson som går igång på sin sambo som bara fn. Jag njuter och har det superskönt men når liksom inte målet lätt.

Är det nån som har tips? Liknande situation eller tror ni det beror på all missär jag genomlevt
Senast redigerad av KukenTrillarAv000 2025-05-14 kl. 22:46.
Citera
2025-05-14, 22:22
Medlem
triptykens avatar
Nu är ju detta ett rätt mansdominerat forum (vilket inkluderar mig som också e snubbe) men har du kollat med ställen som RFSU för att gräva upp info eller hjälpförslag?
Speciellt med det hemska som hänt dig tidigare. Har du haft chans att snacka med nån professionell om det? Det kan ju finnas bra saker som kan komma av en sån diskussion eller bara ett par möten med en terapeut?

En kompis har liknande problem som dig dock och hela hennes metod som hon hävdade funkade var att bygga upp en runk rutin själv med vibrator (finns ju olika varianter som passar olika folk preferenser) och sen helt enkelt ta med den i säng med hennes snubbe.
Hon pratade om att det som funkade BÄST (inte alltid) var att undvika att se det som en uppgift som skulle lösas ihop och mer som en lustfylld lek.

Med erektionsproblem (igen, sry är snubbe - det här är verktygslådan jag har att ta av) så brukar ju det aldrig fixa sig om man fokuserar för mycket på det utan först när båda parter ignorerar kuken ett tag och fortsätter med annat. Att man liksom inte nojj-fokuserar på det?
Citera
2025-05-14, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av triptyken
Nu är ju detta ett rätt mansdominerat forum (vilket inkluderar mig som också e snubbe) men har du kollat med ställen som RFSU för att gräva upp info eller hjälpförslag?
Speciellt med det hemska som hänt dig tidigare. Har du haft chans att snacka med nån professionell om det? Det kan ju finnas bra saker som kan komma av en sån diskussion eller bara ett par möten med en terapeut?

En kompis har liknande problem som dig dock och hela hennes metod som hon hävdade funkade var att bygga upp en runk rutin själv med vibrator (finns ju olika varianter som passar olika folk preferenser) och sen helt enkelt ta med den i säng med hennes snubbe.
Hon pratade om att det som funkade BÄST (inte alltid) var att undvika att se det som en uppgift som skulle lösas ihop och mer som en lustfylld lek.

Med erektionsproblem (igen, sry är snubbe - det här är verktygslådan jag har att ta av) så brukar ju det aldrig fixa sig om man fokuserar för mycket på det utan först när båda parter ignorerar kuken ett tag och fortsätter med annat. Att man liksom inte nojj-fokuserar på det?

Tacksam för svar även om det är ur manliga verktygslådan, tankar och ideer!

Jag har även som din kompis där försökt bygga min rutin med vibrator (vilket också funkar som för henne bäst men inte alltid) men så fort jag tar med det in i sängen med sambon så är det som att rutinen försvinner och det blir svårt.

Aldrig tagit riktig hjälp och talat ut med en professionell eller liknande ( även om man hade det förjävligt dom åren är det först när man tar sig ut som man inser hur sjukt och nedbruten man är) men det kan nog kanske vara en ide.
Likaså med nojj-fokus, ligger nåt i det. Stress och tanken på att det "måste" gå, får man nog trycka åt sidan.
Citera
2025-05-14, 22:37
Medlem
Severlohs avatar
Att du blivit sexuellt utnyttjad har inte med saken att göra iaf, enligt min erfarenhet är sådana kvinnor kåtare än vanligt.
Citera
2025-05-14, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Severloh
Att du blivit sexuellt utnyttjad har inte med saken att göra iaf, enligt min erfarenhet är sådana kvinnor kåtare än vanligt.

Mycket möjligt men som jag skrev har det inget med min kåthet att göra den är det inget fel på, det har jag redan konstaterat.
Citera
2025-05-14, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KukenTrillarAv000
Flytta gärna om liknande finns eller om inlägget läggs fel. Och läs hela innan skriver, så lång är texten inte

Men som rubriken lyder (trotts mitt fb namn) har jag svårt att komma, ensam men främst med partner, när jag rör mig själv brukar det kunna gå men det tar sin lilla tid. Men med partner har det aldrig gått, ibland om sambon pllar mig och jag smeker klitoris så kan jag komma men det tar en väldans tid och sambon ligger nästan med kramp i armen. ( det är aldrig någon som lyckats bättre än såhär, tilläggas är att jag varit sexuelltutnyttjad och misshandlad psykiskt i tidiga tonår samt varit fast i en 4 år lång "relation" som enbart var vldtäckt och misshandel. kom därifrån precis innan jag träffa min nuvarande sambo som är den mest underbara man jag någonsin träffat).

Jag kan alltså inte komma alls om min partner enbart rör mig och det har aldrigt gått med någon annan heller. Det går med nöd och neppe ibland om jag smeker mig själv med partner eller ensam. Har testat olika oljor preparat och lusthöjande men min lust är det inget fel på, är en fruktansvärt kåt prson som går igång på sin sambo som bara fn. Jag njuter och har det superskönt men når liksom inte målet lätt.

Är det nån som har tips? Liknande situation eller tror ni det beror på all missär jag genomlevt

Din sambo skulle kunna slicka dig, det brukar kvinnor tycka är skönt när det görs på rätt sätt!
Citera
2025-05-15, 00:36
Medlem
Libertarismuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KukenTrillarAv000

Så är det för alla kvinnor. Bara att acceptera och gå vidare.
Citera
2025-05-15, 01:19
Medlem
kalkryggars avatar
Det låter som att det inte var så länge sen du var utnyttjad och levde i psykisk misär. Kanske du som människa inte fått vara med dig själv och synka in dig i livet så som den personen du är?

Det kanske ligger och spökar i bakgrunden?

Du kan väl prova att släppa tanken på att få orgasm (ett tag) och fokusera på att kunna slappna av och tillsammans med din kille känna vad som känns skönt att göra och låta själva sexet vara lite som ett förspel.

Att killen ligger och juckar sönder armen låter inte så avslappnande för dig tänker jag. Det måste ju vara lite småstressande att ligga och tänka på när du samtidigt ska slappna av och koncentrera dig på ditt slutmål.
Citera
2025-05-15, 01:56
Medlem
maxatdunders avatar
Att du har en spärr i huvudet som gör dig spänd istället för att vara avslappnad kan såklart vara rotad i trauma och omedvetna huvudspöken. Känner du dig spänd, eller att du tänker mycket under samlag?
Citera
2025-05-15, 09:00
Avstängd
Konstnarren5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Severloh
Borderlinare är ju exempel på detta.
Citera
2025-05-15, 09:50
Medlem
bema56s avatar
Köp en womanizer! Har typ 3 minutersgaranti men oftast kommer kvinnorna snabbare än så.
Sjukt effektiv!
Citera
2025-05-15, 11:03
Medlem
SmegmaFris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bema56
Köp en womanizer! Har typ 3 minutersgaranti men oftast kommer kvinnorna snabbare än så.
Sjukt effektiv!

Detta.
Eller en Satisfyer.

Är normalt emot dessa verktyg då dom avtrubbar klittan något vansinnigt, men i extremfall som detta så är det nog det enda som funkar.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in