2025-12-21, 13:18
Medlem
LimitedByAsholess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EAGLEofGOLD
Du har ju själv skrutit med att du blivit "limmad" av en massa bolag och då borde man väl vara en frekvent spelare, men som sagt är du nog bara en bitter Speltorsk.
Sedan ang ATGs agerande så har de ju bara arbetat efter alla konstens regler från A till Ö så ditt svamlade här i tråden blir rätt komiskt!

Visst är jag bitter, det har jag aldrig förnekat. Bitter över att inte tillåtas vinna och det är också det jag har beklagat mig över i mängder av inlägg.
Bara en idiot som dig får det till att jag skryter och att jag är speltorsk.
Men för all del, om det får dig att må bättre att inbilla dig att jag är speltorsk så bjuder jag på det...
Citera
2025-12-21, 17:42
Medlem
EAGLEofGOLDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LimitedByAsholes
Visst är jag bitter, det har jag aldrig förnekat. Bitter över att inte tillåtas vinna och det är också det jag har beklagat mig över i mängder av inlägg.
Bara en idiot som dig får det till att jag skryter och att jag är speltorsk.
Men för all del, om det får dig att må bättre att inbilla dig att jag är speltorsk så bjuder jag på det...

Spelproffs, speltorsk eller båda har ju egentligen ingen betydelse här i tråden, att du haft fel på varje påståenden du kommit med är likväl obestridlig fakta!
Citera
2025-12-21, 19:57
Medlem
LimitedByAsholess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EAGLEofGOLD
Spelproffs, speltorsk eller båda har ju egentligen ingen betydelse här i tråden, att du haft fel på varje påståenden du kommit med är likväl obestridlig fakta!

Helt rätt, så varför du och andra pappskallar kallar mig för speltorsk säger ju liksom allt om er intelligens.
Dels har det inget med trådens ämne att göra, dels är det komiskt att en speltorsk skulle i var och varannat inlägg beklaga sig över att vinnande spelare blir limiterade...
Citera
2025-12-21, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karleksriddaren99
Nämnden bedömer att det inte finns någon anledning att ifrågasätta ATGS uppgifter om att det förekommit ett tekniskt fel och att felaktiga utbetalningar skett. Det har inte framkommit annat än att båda parterna är bundna av de villkor som atg har åberopat av dessa framgår bla att om atg felaktigt eller utan grund utbetalat pengar till en kund så har atg rätt att kräva tillbaka det utbetalade beloppet. ATG har därmed enligt villkoren förbehållit sig rätten att ogiltighetsförklaring spel och vinster. Kravet ska som en följda av detta avslås.

Fick detta hem från tingsrätten med bla 35 andra sidor där dom hävdar en massa grejer och referar till sina villkor

Nämnden? Vilken nämnd? Vilket krav avslås?
Har det redan varit rättegång eller detta är före rättegången?
Citera
2025-12-21, 22:44
Medlem
Har ingen aning vad fan det här är, fick hem en bunt med 45 papper av tingsrätten och i dem sista 2 papprerna stod detta, det är innan rättegången dom visar även kontoutdrag och varje transaktion jag gjort och vilken tid
Citera
2025-12-21, 22:54
Medlem
Wajis avatar
Citat:
Helt rätt, så varför du och andra pappskallar kallar mig för speltorsk säger ju liksom allt om er intelligens.
Dels har det inget med trådens ämne att göra, dels är det komiskt att en speltorsk skulle i var och varannat inlägg beklaga sig över att vinnande spelare blir limiterade...

Det enda vi kan konstatera att du haft fel på alla punkter och du framstår som som lågbegåvad utan framgång

Tänk dig hur du försökt vilseleda människor i denna tråd på din egen tro och försökt spelat så övertygande om din kunskap vilket visat sig vara 100% fel.

Jag sa tidigt dig i tråden. ATG är inte som andra bolag. De kommer kräva in varenda krona och tittar man nu hur de agerar så gör de exakt som jag och många visste.

Skäms du inte över att du medvetet försökt vilseleda folk och nu kan alla klicka på ditt nick och sedan läsa vad du skrivit och inse att det finns inte ett enda rätt.

Pajas är ett lindrigt ord för såna som dig.
Citera
2025-12-21, 23:03
Medlem
Jag spela igår och verkar som jag spela några system gratis men, jo tråkigt att dom inte kan hålla ordning på det.

Får se om det blir nått konstigt.

Jag kan ha fel att jag kanske vunnit mer än jag tror
Citera
2025-12-22, 00:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grelin1999
Nämnden? Vilken nämnd? Vilket krav avslås?
Har det redan varit rättegång eller detta är före rättegången?
Låter väldigt konstigt att nån slags 'nämnd" har uttalat sig i skuld frågan. Kolla Domstolsverket nämnder
Citera
2025-12-22, 02:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av troligengud
Jag spela igår och verkar som jag spela några system gratis men, jo tråkigt att dom inte kan hålla ordning på det.

Får se om det blir nått konstigt.

Jag kan ha fel att jag kanske vunnit mer än jag tror
Byt leverantör. Vinner du så vinner du. Jobbigt med oro för rättvist varje gång.
Citera
2025-12-22, 07:38
Medlem
Wajis avatar
Citat:
Jaha här kommer ännu en idiot som inbillar sig att jag är en speltorsk, eller "utan framgång".
Som om det ens överhuvudtaget var relevant för tråden.
Men för all del din idiot, inbilla dig att jag är hemlös också om det gör dig glad...

Har försökt vilseleda? Ja jävlar, som om någon nu kommer att behöva krypa in i finkan på grund av mig.
Har det varit någon rättegång än?
Har ATG vunnit någon av dessa rättegångar än?
Nej så håll snattran fram tills det sker för fan.
Och även om det nu kommer att ske så riskerar folk inte mycket mer än att behöva tillbaka oavsett vad du och andra pappskallar försöker skrämma folk med.

Med alla smileys och hur du skriver så skulle jag absolut säga ung och speltorsk till 99,99%.
Ditt arroganta sätt skulle jag lägga till några bokstavskombinationer där du ej har de så lätt.

Det är ju ganska enkelt att klicka på ditt nick och se vad du skrivit i denna tråd och inse att du inte har ett enda rätt.

Men när man är lite psykiskt störd och alla påpekar hur fel du har men likväl försvarar dig och det är alla andra det är fel på, så säger det en hel del.

De personer som nu fått hem papper och ser att ATG löper linan ut kanske förstår allvaret med det hela. Tror ingen får fängelse men ett strafföreläggande kan vara hårt för många oavsett straff.

Begär inte att en fjant som dig ska förstå något sånt men så är det.
Citera
2025-12-22, 08:45
Medlem
Hitills säger en att hen fått hem papper från domstolen. Och nån slags nämnd uttalat sig i skuld frågan. Vilken nämnd?????
Citera
2025-12-22, 09:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Machines
Hitills säger en att hen fått hem papper från domstolen. Och nån slags nämnd uttalat sig i skuld frågan. Vilken nämnd?????

Det står här:

Citat:
Ursprungligen postat av Karleksriddaren99
Har ingen aning vad fan det här är, fick hem en bunt med 45 papper av tingsrätten och i dem sista 2 papprerna stod detta, det är innan rättegången dom visar även kontoutdrag och varje transaktion jag gjort och vilken tid

Jag vet inte hur detta med rättegång vid tvister fungerar, kanske någon annan kan förklara.

Men när ska rättegång hållas?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in