Citat:
Ursprungligen postat av
LimitedByAsholes
Jaha här kommer ännu en idiot som inbillar sig att jag är en speltorsk, eller "utan framgång".
Som om det ens överhuvudtaget var relevant för tråden.
Men för all del din idiot, inbilla dig att jag är hemlös också om det gör dig glad...
Har försökt vilseleda? Ja jävlar, som om någon nu kommer att behöva krypa in i finkan på grund av mig.
Har det varit någon rättegång än?
Har ATG vunnit någon av dessa rättegångar än?
Nej så håll snattran fram tills det sker för fan.
Och även om det nu kommer att ske så riskerar folk inte mycket mer än att behöva tillbaka oavsett vad du och andra pappskallar försöker skrämma folk med.
Med alla smileys och hur du skriver så skulle jag absolut säga ung och speltorsk till 99,99%.
Ditt arroganta sätt skulle jag lägga till några bokstavskombinationer där du ej har de så lätt.
Det är ju ganska enkelt att klicka på ditt nick och se vad du skrivit i denna tråd och inse att du inte har ett enda rätt.
Men när man är lite psykiskt störd och alla påpekar hur fel du har men likväl försvarar dig och det är alla andra det är fel på, så säger det en hel del.
De personer som nu fått hem papper och ser att ATG löper linan ut kanske förstår allvaret med det hela. Tror ingen får fängelse men ett strafföreläggande kan vara hårt för många oavsett straff.
Begär inte att en fjant som dig ska förstå något sånt men så är det.