2025-05-16, 00:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slemhog
Haha ditt jävla ollon, ska stänga igen din näbb snart med skärmdumpar på mitt vardagsrum och alla prylar och bankkonto skärmdump.

Jag väntar fortfarande.
Citera
2025-05-16, 02:15
Medlem
Jag har vad som 2020 var Samsungs dyraste TV 85 tum 8k inköpt black friday november 2020 nedsatt 50000 kr från ordinarie pris och detta tror jag är det bästa inköp jag någonsin gjort.

Mvh
Citera
2025-05-16, 06:14
Medlem
slemhogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av palbin60
Jag har vad som 2020 var Samsungs dyraste TV 85 tum 8k inköpt black friday november 2020 nedsatt 50000 kr från ordinarie pris och detta tror jag är det bästa inköp jag någonsin gjort.

Mvh

Grattis Måste vara en upplevelse, hur långt sitter du ifrån tvn? Det blir nog nästa tv-storlek om 5 år
Citera
2025-05-20, 09:26
Moderator
rotadents avatar
Tittar man väldigt mycket på TV och framför allt film så förstår jag om man köper en jätte-TV. Jag kollar inte många timmar på TVn varje vecka och kan se mina Netflix-serier på min 58-tummare lika gärna som på en större TV. Det är väl som med allt annat, det man har ett intresse för och använder ofta lägger man mer pengar på. Det märkliga tycker jag är folk som har förhållandevis litet vardagsrum och en gigantisk TV. Jag var på visning i en lägenhet där vardagsrummet var ganska smalt och de hade en gigantisk TV, säkert 85 tum eller nåt. Det kändes dels som att det var TVn som ägde rummet, dels så måste man ju typ flytta huvudet för att se alla delar av ytan. Det blir mest bara märkligt...

Enda gången jag egentligen känner att TVn skulle kunna vara lite större är när jag spelar TV-spel, så det är väl också ett case.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in