Citat:
Ursprungligen postat av
Nunjapiznes
Kul att flashbacks rysshatare nr 1 och mest intelligenta postare sprider djuplodande analys och perspektiv. Och intressant att zz finns kvar i din stavningskontroll.
Vad är det för trams? Jag hatar absolut inte några ryssar. Fula metoder använder du fortfarande ser jag.
Dock är jag väl en av de intelligentaste på FB så det har du rätt i. Förmodligen den intelligentaste.
Jag tycker synd om ryssarna som pressas hårt av massmördaren och diktatorn Putin. De ville aldrig ha kriget mot Ukraina.
Men hade du något konkret att komma med eller diggar du den osköna krigshetsen Ryzzland håller på med mot Finland? Vad fan har finnarna gjort ryzzen nu då?
Alla vet ju att det är sista andningen för massmördaren och diktatorn Putin nu när hans land snart är bankrutt. Givetvis tycker man synd om den ryska befolkningen som får lida. Men snart är det över och med lite tur så kan det ryska folket kanske göra revolution och frakta över massmördaren och diktatorn Putin till hans krigsrättegång.
Då kommer givetvis inte att bli något krig mot Finland och NATO.
Men du hade inga argument eller så? Ditt inlägg lyckades bara innehålla lögner om mig? Starkt jobbat.