• 1
  • 2
2025-05-18, 12:00
Medlem
carminaburanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Jäpp, sitter nu och kollar på den på lookmovie2.to, visserligen bara i 480p men jag tänker inte betala för premium på piratstreamingsajter

Putlocker har i 1080 ofta, gratis med och man behöver inte använda vpn . Look2 är blockad för mig om jag inte kör vpn.
Citera
2025-05-18, 12:15
Medlem
franges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carminaburana
Putlocker har i 1080 ofta, gratis med och man behöver inte använda vpn . Look2 är blockad för mig om jag inte kör vpn.
Är inte så uppdaterad på streamingsajter - men försökte testa Putlocker nu och får upp mängder av varianter med olika adresser - och ingen av dem verkar funka pga miljoner popups och krav på att ladda ner andra webbläsare/VPN eller annan skit... Vilken är rätt?
Citera
2025-05-19, 00:05
Medlem
carminaburanas avatar
Sett två avsnitt nu och den känns lite för flamsig för mig. Och jag tycker skarsgård är extremt okariskmatisk.
Citera
2025-05-27, 18:31
Medlem
klybans avatar
Skicken skön serie.
Ska definitivt tittar vidare.

Lite skum humor, men rätt komiskt att höra hans tankar i hans ageranden som inte resulterar till han mördar alla
Citera
2025-05-28, 14:36
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carminaburana
Sett två avsnitt nu och den känns lite för flamsig för mig. Och jag tycker skarsgård är extremt okariskmatisk.
Han spelar en robot, de brukar inte vara särskilt karismatiska. Tycker tvärtom att han gör det bra.
Citera
2025-05-29, 08:32
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Han spelar en robot, de brukar inte vara särskilt karismatiska. Tycker tvärtom att han gör det bra.
Ja, det är ju helt klart så och att han ska vara lite kantig också.
Tycker han gör det bra med, och den lite halv skumma stämningen och hans berättarröst ger ändå ett djup av karaktären.

Kommer definitivt fortsätta titta, sen kanske inte det bästa som finns på TV, men väl så underhållande ändå.
Sen till försvar får man väl säga man gillar scifi en hel del, och det påverkar en del också.
Citera
2025-05-29, 11:26
Medlem
Alexander är verkligen dålig, jag gillar honom överhuvudtaget inte. Jag ville ge den här serien en chans, men den var helt katastrofal. Jag ångrar verkligen den tid jag lade på den. Det finns massor av skådespelare som är mycket bättre än Alex för den här rollen. Till och med hans bröder är bättre. Det fanns ingen attraktion för mig att se på honom. Nästa gång kommer jag inte att göra det misstaget.
Citera
2025-05-29, 14:22
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Helenasaidei
Alexander är verkligen dålig, jag gillar honom överhuvudtaget inte. Jag ville ge den här serien en chans, men den var helt katastrofal. Jag ångrar verkligen den tid jag lade på den. Det finns massor av skådespelare som är mycket bättre än Alex för den här rollen. Till och med hans bröder är bättre. Det fanns ingen attraktion för mig att se på honom. Nästa gång kommer jag inte att göra det misstaget.
Utveckla. Verkar mer vara som om du ogillar personen och saknar förmåga att se bortom det.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in