• 1
  • 2
2025-05-12, 14:01
Medlem
Har ett flertal personer som har varit en börda till mig och som jag tänkt hämnas på. Jag är ju ingen våldsam typ och tänker mycket på mina livs konsekvenser så min hämnd får därmed bli att ordna så dom får problem med myndigheterna.

Dom myndigheter jag skulle vilja meddela helt anonymt är polisen, socialstyrelsen och migrationsverket. Och nej, jag är ingen rasist som vill få ut alla invandrare. Jag är själv tillsammans med en utländsk kvinna och det är bara enskilda individer vars liv jag vill förstöra vilket jag är villig att göra genom att meddela myndigheter.

Det måste vara helt anonymt så dom inte kan spåra avsändaren. Det är jätteviktigt då det är väldigt grova anklagelser jag vill ge till dessa personer. Vill absolut inte riskera att bli åtalad för grovt förtal.

Hur kan jag helt enkelt kontakt polisen, socialstyrelsen och migrationsverket anonymt utan att dom kan spåra mig? Och ja, jag är en hemsk människa.
Citera
2025-05-12, 14:14
Medlem
SkattefriZons avatar
Man kan självklart anmäla anonymt. Testa att googla.
Dock om du bara gör det för att hämnas så är det inget som hjälper dig.
Citera
2025-05-12, 14:42
Citat:
Ursprungligen postat av spidercake
Har ett flertal personer som har varit en börda till mig och som jag tänkt hämnas på. Jag är ju ingen våldsam typ och tänker mycket på mina livs konsekvenser så min hämnd får därmed bli att ordna så dom får problem med myndigheterna.

Dom myndigheter jag skulle vilja meddela helt anonymt är polisen, socialstyrelsen och migrationsverket. Och nej, jag är ingen rasist som vill få ut alla invandrare. Jag är själv tillsammans med en utländsk kvinna och det är bara enskilda individer vars liv jag vill förstöra vilket jag är villig att göra genom att meddela myndigheter.

Det måste vara helt anonymt så dom inte kan spåra avsändaren. Det är jätteviktigt då det är väldigt grova anklagelser jag vill ge till dessa personer. Vill absolut inte riskera att bli åtalad för grovt förtal.

Hur kan jag helt enkelt kontakt polisen, socialstyrelsen och migrationsverket anonymt utan att dom kan spåra mig? Och ja, jag är en hemsk människa.

Hemsk människa? Låter mer som en avundsjuk karen.

Troligtvis kommer du själv få mer skit av detta oavsett, eftersom det tyder på att du tänker hitta på.
Citera
2025-05-12, 14:49
Medlem
Saltkungens avatar
Citat:

Du gör det på deras hemsida? Var det nödvändigt att starta en tråd innan du ens googlat det?
Citera
2025-05-12, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zeromoral
Hemsk människa? Låter mer som en avundsjuk karen.

Troligtvis kommer du själv få mer skit av detta oavsett, eftersom det tyder på att du tänker hitta på.

Såklart jag kommer hitta på dom sakerna, om du läser hela inlägget så står det klart och tydligt att jag inte vill riskera att bli åtalad för grovt förtal. Hade det varit riktiga saker att anklaga dom för hade jag ju inte behövt göra det anonymt.

Citat:
Ursprungligen postat av Saltkungen
Du gör det på deras hemsida? Var det nödvändigt att starta en tråd innan du ens googlat det?

Och du tror absolut inte att polisen kan spåra avsändaren via IP-adressen? Självklart har jag googlat på det inget sätt online känns säkert.
Citera
2025-05-12, 15:02
Citat:
Såklart jag kommer hitta på dom sakerna, om du läser hela inlägget så står det klart och tydligt att jag inte vill riskera att bli åtalad för grovt förtal. Hade det varit riktiga saker att anklaga dom för hade jag ju inte behövt göra det anonymt.

Om du läser mitt inlägg så är det uppenbart att det var min poäng.

Du är extremt naiv, det är helt säkert.
Citera
2025-05-12, 15:19
Medlem
Citat:
Om du läser mitt inlägg så är det uppenbart att det var min poäng.

Du är extremt naiv, det är helt säkert.
Lätt för dig att döma andra över nätet som man inte känner. Jag kan iaf säga att jag kommer aldrig få frid förrän jag fått min hämnd, dvs att dom sitter och har stora problem.
Citera
2025-05-12, 15:25
Medlem
Citat:

All den energi och tid du behöver lägga på att förstöra för andra människor borde du lägga på att jobba på dig själv istället.
Om du inte blir påkommen, kommer du att behöva leva med vetskapen om att du medvetet gjort ett aktivt val som sänker dig till en lägre nivå än vad du möjligen skulle kunna ha blivit utsatt för.

Borsta av dig och lev vidare.
Citera
2025-05-12, 15:35
Medlem
badbollen3s avatar
Förutsättningen är att du vet att det du anmäler/tipsar om inte är en lögn. Om det är en ren och skär lögn gör du dig skyldig till falsk tillvistelse.

Polisen kan du ringa till, de har en anonym tips telefon. Ja, de skulle potentiellt kunna spåra dig. Men om de gör det så faller deras trovärdighet och de kommer gå miste om tips de vill ha. Så de kommer med största sannolikhet inte spåra dig om du ringer.

Vet inte hur det är med övriga myndigheter.
Citera
2025-05-12, 15:45
Citat:
Lätt för dig att döma andra över nätet som man inte känner. Jag kan iaf säga att jag kommer aldrig få frid förrän jag fått min hämnd, dvs att dom sitter och har stora problem.

Jag dömde det du skrev.

Jag är 99% säker att du kommer få problem och inte dem. Kör på!
Citera
2025-05-12, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av unlimitedpower
All den energi och tid du behöver lägga på att förstöra för andra människor borde du lägga på att jobba på dig själv istället.
Om du inte blir påkommen, kommer du att behöva leva med vetskapen om att du medvetet gjort ett aktivt val som sänker dig till en lägre nivå än vad du möjligen skulle kunna ha blivit utsatt för.

Borsta av dig och lev vidare.
Var glad att du inte har något hämnd begär eller personer som fackat för dig. Önska jag verkligen inte hade blivit utsatt för all den skit från dessa personer.

Citat:
Ursprungligen postat av badbollen3
Förutsättningen är att du vet att det du anmäler/tipsar om inte är en lögn. Om det är en ren och skär lögn gör du dig skyldig till falsk tillvistelse.

Polisen kan du ringa till, de har en anonym tips telefon. Ja, de skulle potentiellt kunna spåra dig. Men om de gör det så faller deras trovärdighet och de kommer gå miste om tips de vill ha. Så de kommer med största sannolikhet inte spåra dig om du ringer.

Vet inte hur det är med övriga myndigheter.

Dom som får sin anmälan på sig kommer ju självklart göra anmälan om det för grovt förtal. När polisen jobbar på det kommer ju dom att använda sina resurser för att spåra mig fattar du väl.

Citat:
Jag dömde det du skrev.

Jag är 99% säker att du kommer få problem och inte dem. Kör på!

Kan du skriva nåt mer hjälpsamt än att klanka ner på mig?
Citera
2025-05-12, 16:07
Citat:
Kan du skriva nåt mer hjälpsamt än att klanka ner på mig?

Verkligen inte den skarpaste. Jag säger att du kommer få mer problem än de du vill ska få problem, du tror på riktigt att #31#112 skulle sätta dig i en säker position.

Någon som kan och vill kan förmodligen redan veta vem du är. Detta är för fan surfaceweb, nöt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in