• 1
  • 2
2025-05-12, 10:03
Medlem
Jag har inga problem med tjocka människor och tycker att det knappast kan vara deras fel men jag undrar ändå hur i helvete blir tjocka och inte sällan fula tjejer med rumpor lika stora som en 32 tums TV gravida? Man får ju knappt upp den på unga snygga tjejer om man legat med henne i mer än 2 månader så hur tänder män på dessa kvinnor? Med all respekt som sagt, min fråga är genuin.
Senast redigerad av HouseofKnowledge 2025-05-12 kl. 10:35.
Citera
2025-05-12, 10:07
Medlem
RFTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HouseofKnowledge
Jag har inga problem med tjocka människor och tycker att det knappast kan vara deras fel men jag undrar ändå hur i helvete blir tjocka och inte sällan fula tjejer med rumpor lika stora som en 32 tums TV gravida? Man får ju knappast upp den på unga snygga tjejer om man legat med henne i mer än 2 månader så hur tänder män på dessa kvinnor? Med all respekt som sagt, min fråga är genuin.

Alla tjejer som vill ligga får ligga. Ta en tur till närmste köpcentrum. Du kommer att se tjejer som inte ser så mycket ut för världen, gåendes med en barnvagn och bredvid går en kille som ser bra ut.
Min teori är denna:
Killar väljer i första hand inte utifrån utseende. Killar väljer en tjej som man är ”säker på att få”.
Om man som kille ”spelar i division två”, så väljer man en tjej som ”spelar i division tre”.
Senast redigerad av RFT 2025-05-12 kl. 10:23.
Citera
2025-05-12, 10:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RFT
Då berättar jag än en gång om min lilla studie som pågått i flera (många) år. Med

Det var en klen studie. Inte alls i paritet med dom bastanta kvinnorna TS undrar om gällande potensen. Undrar själv samma sak faktiskt, fetton verkar oproportionerligt gravida. Är det en kupp från danska inseminationskliniker kanske.

EDIT: Ok, ser att du uppdaterar studien. Återkommer när du är klar. "Tjeck tjej som inte ser så mycket" förklarar inte mycket.
Senast redigerad av haremrum 2025-05-12 kl. 10:13.
Citera
2025-05-12, 10:22
Medlem
RFTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av haremrum
Det var en klen studie. Inte alls i paritet med dom bastanta kvinnorna TS undrar om gällande potensen. Undrar själv samma sak faktiskt, fetton verkar oproportionerligt gravida. Är det en kupp från danska inseminationskliniker kanske.

EDIT: Ok, ser att du uppdaterar studien. Återkommer när du är klar. "Tjeck tjej som inte ser så mycket" förklarar inte mycket.

Nej, och jag har uppdaterat nu.
Min ”studie”, som jag hållit på med i flera år, beskriven kort.
Senast redigerad av RFT 2025-05-12 kl. 10:26.
Citera
2025-05-12, 10:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RFT
Alla tjejer som vill ligga får ligga. Ta en tur till närmste köpcentrum. Du kommer att se tjejer som inte ser så mycket ut för världen, gåendes med en barnvagn och bredvid går en kille som ser bra ut.
Min teori är denna:
Killar väljer i första hand inte utifrån utseende. Killar väljer en tjej som man är ”säker på att få”.
Om man som kille ”spelar i division två”, så väljer man en tjej som ”spelar i division tre”.

Stämmer!

Va en gång i ett parkerignsgarage och såg nån man sätta på en äcklig jävla knarkpundarheroinistkärring. Höll på kräkas, vad tänkte han med? Som ändå såg halvt normal ut..

Men ja, kan man sätta på en sån äcklig varelse så är en tjock tjej nog en 10a
Citera
2025-05-12, 10:39
Medlem
Belters avatar
Citat:
Jag har inga problem med tjocka människor och tycker att det knappast kan vara deras fel men jag undrar ändå hur i helvete blir tjocka och inte sällan fula tjejer med rumpor lika stora som en 32 tums TV gravida? Man får ju knappast upp den på unga snygga tjejer om man legat med henne i mer än 2 månader så hur tänder män på dessa kvinnor? Med all respekt som sagt, min fråga är genuin.
Nu är du bara dum och allmänt sinnesslö. Man blir ju bara förbannad.
Vem fan vill ligga med unga tjejer som ser ut som tonårspojkar i kroppen undrar då jag??
Riktigt bögigt är ju det alltså.
Citera
2025-05-12, 10:40
Medlem
Jordgubbes avatar
Eller så rasade hon när hon blev gravid, hårt sminkat bombnedslag innan "mission completed".
Citera
2025-05-12, 10:41
Medlem
Enders.Aldebrinks avatar
Citat:
Inte deras fel att dom är feta? Vem gör dom feta då?

Det finns män som är desperata och sätter på vad som helst, även feta och fula kvinnor.

Rent medicinskt/biologiskt ska det ju va svårare att bli gravid om man är fet (alltså inte bara för att röven kan va ivägen).
Dom som söker hjälp av vården pga uteblivande graviditet/fertilitetsproblem ombeds att banta innan dom får behandlingar, om dom överstiger en BMI-gräns på ca 30-35 pga av chansen att lyckas samt risker med en graviditet och övervikt.
Borde va samma med övrig vård. Banta om du vill att skattebetalarna ska stå för din sjukvård.
Citera
2025-05-12, 10:41
Medlem
Hurt-Åkes avatar
Det är ju för att så många killar är så desperata efter fitta att de tar vad som helst.
Citera
2025-05-12, 10:56
Haha det har jag också undrat ibland. Hur i *** kunde en kille gå och lägga sig i säng med den där kvinnan.

Många män är för desperata helt enkelt.
Citera
2025-05-12, 11:10
Medlem
Ja må vara dryg, men för att svara på din fråga, så blir tjockisar gravid precis som hur smalare tjejer blir gravida...

Man behöver dessutom inte ha käkat för mycket för att bli fet. Det finns andra orsaker som till exempel mediciner, ärftlighet etc.

Problemet tror jag mer är att samhället idag bara bryr sig om yta. Jag lovar att det finns feta kvinnor för er där ute som har mer persolighet än ytliga människor som bara går på utseende har.
Citera
2025-05-12, 11:12
Medlem
Citat:
Jag har inga problem med tjocka människor och tycker att det knappast kan vara deras fel men jag undrar ändå hur i helvete blir tjocka och inte sällan fula tjejer med rumpor lika stora som en 32 tums TV gravida? Man får ju knappt upp den på unga snygga tjejer om man legat med henne i mer än 2 månader så hur tänder män på dessa kvinnor? Med all respekt som sagt, min fråga är genuin.
Misstänker att du knullar för mycket, ärligt talat.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in