Citat:
Ursprungligen postat av
SoulOfSophia
Istället för att bete sig som trevliga gentlemän mot kvinnor, så hatar incels kvinnor pga att dom inte får ligga. Moment 22 - hade dom slutat hata kvinnor så hade kvinnor varit mer intresserade av dom. Kvinnor vill inte föröka sig med någon som är kvinnofientlig, särskilt inte runt potentiell avkomma. Men eftersom incels vägrar rätta sig efter detta, så indikerar det på att dom egentligen inte är särskilt intresserade av sex.
Jag tycker det är jättepinsamt med deras metoder att "försöka få kvinnor", där det skrivs inlägg om att "kvinnor måste sänka sina krav på män!" (ned till deras nivå hoppas dom... så att dom får ligga...). Allt detta istället för att göra ett seriöst försök att vilja få en kvinna, genom att behaga henne.
Detta beteende antyder låg sexdrift. Är det så enkelt? Att incels är männen med lägst sexdrift, och därför också minst villiga att anstränga sig för att få en kvinna? Eller finns det andra förklaringar?
Så är det nog, är du kvinna än dock? Har du pullat fittan tillräckligt i förmån för egen suveränitet? Är du mogen? Jävla tönt. Det här är vad jag skulle få höra om jag var frispråkig. Far åt helvete eller svara på frågan. Förmodligen är du staten själv som fiskar efter info. Här på Flashback är vi alla grymt anonyma alla gånger
Eller så viskas info hela vägen upp till admin och moderatorer. Horungar de också. Kanske går
deras idioti hela vägen upp till någonting så simpelt som epitet?
Förmodligen sitter de och screenar allt vi gör i realtid, för att själva hinna ikapp varenda dumhet som tankar bjuder på - för att kunna leva sina egna drömliv. Så länge jag finns är det slut med allt sånt. Hosta fram 1500000 kr på måfå till min bank, först då kan jag börja tro på någonting annat och börja utforska oändligheten på riktigt.
Fuck you all. Är väl ingen som sagt att livet skall vara enkelt? Sjukt komplicerat, right? Fuck you. När jag har fitta runt min kuk och en miljon på banken, skiter i hur det händer - då och först då kan jag börja tro på en oändlighet som åsnor försöker pådyvla andra genom AI eller vad det nu än är. Ni har så fantastiskt mycket att svara för, inför mig och Gud. Så enkelt är det med den saken.
Inte skulle väl han? Jo, just jag. Hur anonymt är Flashback
egentligen?
Fuck you.
Varför
vill vi vara anonyma
egentligen?
Åh, så svår fråga. Varför skjuts det i förorterna? Ah, galet svårt. Sitter och grubblar som fan. Jävla sopor
Äh, vem vet egentligen om det skjuts i förorterna. Det kanske är AI-genererade bilder, vet inte. Skillnaden mellan kommande GTA6 och
verkligheten är nästan snudd på en verklighet eller en overklighet som möts. Just nu. Något ni själva vill ✌️🤗