2025-06-18, 17:57
Medlem
SoulOfSophias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrolletOchgrodan
Det är i så fall avtändande när män ska vara en "serviceinrättning" till åt kvinnorna.

Oki dok, personligen hade det då inte varit en man jag har intresse för.
Citera
2025-06-18, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SoulOfSophia
Jo precis, men när det väl kommer till damerna så gör dom ett märkligt val. Dom vill inte vara kvinnor till lags utan vill att kvinnor ska ta dom som dom är, men detta går ju inte då kvinnor attraheras just av att män är till lags....
"Vill och vill", man kan försöka anpassa till olika krav utan att man lyckats.
Citera
2025-06-18, 17:59
Medlem
SoulOfSophias avatar
Citat:
"Vill och vill", man kan försöka anpassa till olika krav utan att man lyckats.

Det är en helt annan historia. Sådana män har jag sympati för. Jag tycker dock ordet "krav" är fel, det handlar om vad kvinnor attraheras av, inte vad dom kräver
Citera
2025-06-18, 18:05
Medlem
SoulOfSophias avatar
Citat:
Det finns många kvinnor som hatar vissa män även fast det minskar chansen att bli ihop med någon.

Haha ja det förstår jag mig inte heller på. Män är ju enastående varelser. Det är individer som är dumma i huvudet (om denne så är man eller kvinna).
Citera
2025-06-18, 20:52
Medlem
Citat:
Men varför förstår du inte? Det jag skriver, att män är kvinnor till lags, är vad kvinnor attraheras av, alltså går igång på. Ska dom förändra sin biologi? Det går tyvärr inte. Varför är dessa incels inte intresserad av vad kvinnor går igång på kan man undra (varpå trådens frågeställning; om det är pga att dom har låg sexdrift)?
Man skulle då i så fall kunna påstå att männen går emot sin biologi om de gör som du säger.
Citera
2025-08-25, 11:18
Medlem
brianmolkos avatar
Det är väl bättre det än ligga med vilken kvinna som helst som en del män vill ?
Citera
2025-08-25, 11:52
Medlem
Incels har gått i en fälla. Det har gillrats en fälla utan att någon märkt det.

Det är en lång rad eh.. saker (?) i den här fällan, men det ÄR en fälla.
Citera
2025-08-25, 14:20
Medlem
Citat:
Istället för att bete sig som trevliga gentlemän mot kvinnor, så hatar incels kvinnor pga att dom inte får ligga. Moment 22 - hade dom slutat hata kvinnor så hade kvinnor varit mer intresserade av dom. Kvinnor vill inte föröka sig med någon som är kvinnofientlig, särskilt inte runt potentiell avkomma. Men eftersom incels vägrar rätta sig efter detta, så indikerar det på att dom egentligen inte är särskilt intresserade av sex.

Jag tycker det är jättepinsamt med deras metoder att "försöka få kvinnor", där det skrivs inlägg om att "kvinnor måste sänka sina krav på män!" (ned till deras nivå hoppas dom... så att dom får ligga...). Allt detta istället för att göra ett seriöst försök att vilja få en kvinna, genom att behaga henne.

Detta beteende antyder låg sexdrift. Är det så enkelt? Att incels är männen med lägst sexdrift, och därför också minst villiga att anstränga sig för att få en kvinna? Eller finns det andra förklaringar?

Nä de har inte låg sexdrift de har blivit ideologiskt och tankemässigt vilseledda och kommer inte ur det.

De vet inte vad som är normalt tänkande och beteende de tror de själva är rationella och normala.
Citera
2025-08-25, 16:02
Medlem
Citat:
Men varför förstår du inte? Det jag skriver, att män är kvinnor till lags, är vad kvinnor attraheras av, alltså går igång på. Ska dom förändra sin biologi? Det går tyvärr inte. Varför är dessa incels inte intresserad av vad kvinnor går igång på kan man undra (varpå trådens frågeställning; om det är pga att dom har låg sexdrift)?

Det har man konstaterat för evigheter sedan "att vara kvinnor till lags" funkar inte. Kvinnor attraheras av någon som är självständig och gör vad den känner för, inte av någon som svassar efter dem som en hund och vill vara deras betjänt. Fel nummer ett som incelsen gör är väll just det att de tror de ska vara "snälla" mot kvinnor i den outtalade förhoppningen att det ska leda till sex eller någon typ av relation för dem. Det säger sig självt att kvinnor letar efter någon som är bättre eller minst lika bra som de själva denna någon kommer inte springa efter dem som en hund för att vara dem till lags för den har annat att tänka på.
Citera
2026-03-01, 15:15
Medlem
Citat:
Istället för att bete sig som trevliga gentlemän mot kvinnor, så hatar incels kvinnor pga att dom inte får ligga. Moment 22 - hade dom slutat hata kvinnor så hade kvinnor varit mer intresserade av dom. Kvinnor vill inte föröka sig med någon som är kvinnofientlig, särskilt inte runt potentiell avkomma. Men eftersom incels vägrar rätta sig efter detta, så indikerar det på att dom egentligen inte är särskilt intresserade av sex.

Jag tycker det är jättepinsamt med deras metoder att "försöka få kvinnor", där det skrivs inlägg om att "kvinnor måste sänka sina krav på män!" (ned till deras nivå hoppas dom... så att dom får ligga...). Allt detta istället för att göra ett seriöst försök att vilja få en kvinna, genom att behaga henne.

Detta beteende antyder låg sexdrift. Är det så enkelt? Att incels är männen med lägst sexdrift, och därför också minst villiga att anstränga sig för att få en kvinna? Eller finns det andra förklaringar?

Det finns gott om skitstövlar med taskig kvinnosyn som ändå lyckas attrahera mängder av kvinnor. Att vara incel innebär inte heller att du per automatik hatar kvinnor. Utan incel är man om man vill ligga men upplever att hur de än försöker så är ingen kvinna intresserad. Sen när det gäller den grupp incels som hatar kvinnor så är det snarare en bieffekt än grundproblemet.

Även om de slutar hata kvinnor så kommer de inte få någon framgång med kvinnor om de inte tar tag i grundproblemet, att de inte är tillräckligt bekväma i sitt eget skinn för att ge sig ut på dejtingmarknaden och föra avslappnade och givande konversationer med kvinnor. Sen är det givetvis bra om de slutar hata kvinnor. Men det räcker liksom inte bara med "sluta hata så löser sig allt."
Senast redigerad av Motstroms 2026-03-01 kl. 15:24.
Citera
2026-07-08, 21:05
Medlem
Citat:

Det köper jag inte.
Jag vill tillskriva det rädslor, nervositet och osäkerhet. Absolut ingen känner sig bekväm i sällskap med någon nervös, det är universellt, gäller både män o kvinnor.

Vill men törs inte, är något som ofta dyker upp i dejtingsammanhang. Det är en kognitiv dissonans. Somliga kan borsta bort det, andra rationaliserar det till rent absurda proportioner.

Rädda pojkar får inte kyssa vackra flickor och rädda människor är farliga människor.

Hatet har uppstått efter alla deras misslyckanden, kombinerat med extern lokuskontroll (allt skylls på omvärlden).
Senast redigerad av Goobleyzook 2026-07-08 kl. 21:13. Anledning: Förtydligande
Citera
2026-07-09, 06:01
Bannlyst
Incels call out kvinnors bullshit. Vem fan vill ställa upp på att betala för sex i en relation med presenter, uppvaktning, betala hennes räkningar, och se henne fördubbla konsumtionen för sig själv (finns statistik på det)?
Kvinnor värderar inte mäns sexualitet och betalar noll kronor.
Många män värderar kvinnors sexualitet därför betalar de som villiga hundar.
Incels betalar inte och vill ha riktig kärlek och ställer inte upp på orättvisan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in