• 3
  • 4
2025-05-16, 13:45
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Vemvad25
Jag skrev inte att det inte är planerat, jag tror att en treåring fattar det!
Jag skrev att de hämtar nog bilarna strax innan, inte att de inte hade planerat vilka bilar!
Sno en bil en vecka innan hinner de upptäcka den är borta och är bara det är en risk om man sen ska ta sig till platsen i Gbg. En bil som inte blivit anmäld stulen drar är ju säkrare om man inte vill få jage innan man ens kommit till plats.

du tänker som en treåring coh du är kinkig som en liten tråring

har du tid över så får du söka nätet om polisen släpper när bilarna blev snodda, jag säger iaf lätt en vecka innan minst. Du säger typ timmen innan....
Citera
2025-05-16, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4YYX
du tänker som en treåring coh du är kinkig som en liten tråring

har du tid över så får du söka nätet om polisen släpper när bilarna blev snodda, jag säger iaf lätt en vecka innan minst. Du säger typ timmen innan....

Och din läsförståelse är värre än en treårings! Vart skrev jag en timme innan?
Du tror att de stal bilarna minst en vecka innan!
Jag säger att minst en vecka innan har de planerat flyktbilar, men hämtade dem såpass nära att de skulle slippa åka dit för en bilstöld när de har större planer än att leka jage med polisen!
Citera
2025-11-06, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4YYX
ja de var inga pundare på tjuvturen

bilarna de använde måste de också fixat på något sätt, svårsnodda och så måste de stänga av gps sökningen i bilarna vilket jag trodde var svårt på mercedes för du stänger då av en massa annan skit i bilen

Nu vet vi ju inte vad Polisen vet..
Citera
2025-11-08, 06:05
Medlem
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...varda-miljoner

Ser ut som hedens guld. Varför lägger man grejer för flera miljoner under natten precis vid rutan?
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in