• 7
  • 8
2025-08-27, 12:29
Medlem
Haha fan så nice 🤣🤣
Vilken dröm kille du fått tag på 😜

Hur gamla är ni?

Bind fast honom i sängen men röven upp mot taket så är det bara att köra på 🥳😅🤣
Citera
2025-08-30, 09:10
Medlem
jtds avatar
Riktigt bögigt ja. Resultat av bristande testosteron av vad forskarna säger miljöförstöring. Tydligen har dagens 20-25 åringar testosteron i nivå av 60 åringar bara en generation bak i tiden och därav allt bögeri med lgb +, hens och snubbar med latex som dansar i parader för alla att se. Snart är vi alla samma. Om du gillar idén av ombytta roller och vara mannen i huset stannar du, annars stick
Citera
2025-08-31, 00:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jtd
Riktigt bögigt ja. Resultat av bristande testosteron av vad forskarna säger miljöförstöring. Tydligen har dagens 20-25 åringar testosteron i nivå av 60 åringar bara en generation bak i tiden och därav allt bögeri med lgb +, hens och snubbar med latex som dansar i parader för alla att se. Snart är vi alla samma. Om du gillar idén av ombytta roller och vara mannen i huset stannar du, annars stick

Menar du at män idag har så lite testo att dom är i absolut behov av stimulans av prostatan för att känna tillfredställelse? att de inte räcker med o tillfredsställa kuken bara?
Citera
2025-08-31, 00:14
Medlem
Hurt-Åkes avatar
Sedan när blev sex mellan en man och kvinna något som har med homosexualitet att göra?
Citera
2025-08-31, 03:33
Medlem
Tycker det är så roligt att mannens erogena zon är prostatan.. speciellt hos osäkra fjortispojkar som inte vet skillnaden mellan sexualitet och njutning
Senast redigerad av FoodForThought 2025-08-31 kl. 03:37.
Citera
2025-08-31, 04:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurt-Åke
Sedan när blev sex mellan en man och kvinna något som har med homosexualitet att göra?

bort
Senast redigerad av alanlissa87 2025-08-31 kl. 05:01.
Citera
2025-08-31, 11:00
Medlem
jtds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sugminklitta
Menar du at män idag har så lite testo att dom är i absolut behov av stimulans av prostatan för att känna tillfredställelse? att de inte räcker med o tillfredsställa kuken bara?

Det betyder att det inte finns män i kommande generation. Alla är vi samma. Syftet med sex har tappat sitt biologiska värde och har blivit en handelsvara.
Citera
2025-08-31, 14:43
Bannlyst
Citat:
Det betyder att det inte finns män i kommande generation. Alla är vi samma. Syftet med sex har tappat sitt biologiska värde och har blivit en handelsvara.

de e väl trevligt att killar också njuter på flera sätt?
hur kan de va negativt?
Citera
2025-08-31, 17:14
Medlem
jtds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sugminklitta
de e väl trevligt att killar också njuter på flera sätt?
hur kan de va negativt?

Det behöver inte vara negativt, det har du rätt i. Jag menade i mitt första inlägg bekräfta att det låter jävligt gay för en man. En smygbög har jag inget emot bara för att denne är det.
Citera
2025-08-31, 18:25
Bannlyst
Citat:
Det behöver inte vara negativt, det har du rätt i. Jag menade i mitt första inlägg bekräfta att det låter jävligt gay för en man. En smygbög har jag inget emot bara för att denne är det.

kan inte se att man skulle va bög för man gillar få nått i röven. hur går de ihop liksom?
tycker bara de e kul om killar utforskar sin njutning.
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in